Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

sumacho

Hallo Arjen, ik had van Dirk inderdaad begrepen dat ie super mooi loopt. Leuk, want dan heb je ook eer van je werk. Ik kom hem morgen ophalen. Bedankt mannen!!. Eerst even inrijden en dan een goede ecu-remap. Groet, Jim.

arjen850

Citaat van: grijzev70tdi op 19-03-2013 23:25:19
De XC bumpert ben je zo kwijt denk ik ;D Ga er bij jullie vannuit dat het een sloper is tenmiste ;D

Ha ja, lijkt me ook wel;) maken we wel weer mee denk ik zo ;D

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 19-03-2013 23:25:59
Citaat van: arjen850 op 19-03-2013 23:18:04

Vanavond samen met Dirk ook weer een mooie XC gehaald in de kleur 417 met licht interieur (jajajaja ;D)

Lekkere donker foto ;)

http://i50.tinypic.com/f0n8ko.jpg

Staat de zolder nog niet vol genoeg?  ;D

...er is ook nog "ruimte zat" naast en achter de garage ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Even wat daglicht plaatjes. Praat altijd wat makkelijker :D

Prachtig interieur:

En een Webasto is ook aan boord ;D

Ding komt uit 99, dus nieuw type motor, loopt echter niet fijn, maar wel een goede automaat eronder..

KIM

Geen originele Volvo zo te zien; hij lijkt op die van mij.

Wat hangt eronder voor systeem?

arjen850

Citaat van: KIM op 20-03-2013 18:22:18
Geen originele Volvo zo te zien; hij lijkt op die van mij.

Wat hangt eronder voor systeem?

Geen idee ??? welke soorten zijn er en waar zjn ze aan te herkennen?

KIM

Die van mij ziet er zo uit:

En zit niet achter bij de achteras zoals een Volvo systeem dat wel zit. Degene die Sander van je heeft gekocht was wel een Volvo-Webasto.

Als het bovenstaande is, heb ik wellicht interesse ivm de onderdelen (mijn waterpomp is kapot).
Typeaanduiding van die van mij is BW50.

arjen850

Citaat van: KIM op 20-03-2013 21:52:19
Die van mij ziet er zo uit:

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/ThermotopOnderdelen-5_zps0647c800.jpg

En zit niet achter bij de achteras zoals een Volvo systeem dat wel zit. Degene die Sander van je heeft gekocht was wel een Volvo-Webasto.

Als het bovenstaande is, heb ik wellicht interesse ivm de onderdelen (mijn waterpomp is kapot).
Typeaanduiding van die van mij is BW50.

Zit die tegen het schutboard bij jou?

KIM

Yep, maar dat is natuurlijk een, door mij, verzonnen plaats.
Mijne is oorspronkelijk geleverd voor een SAAB maar is eigenlijk volledig universeel.

arjen850

Zo, Dirkie zal omderhand wel weer thuis zijn:) maar een mooie productieve dag gehad vandaag, 2 auto's voor een grote beurt, en 1 voor diagnose omdat hij slecht loopt.. was gister zelf al begonnen aan de eerste, een ford focus, vanmorgen om 7 uur weer verder gegaan, en om half 9 was dirk hier.. die meteen onder het dash getrapt om het interieur filter te vervangen, wat een constructie zeg, moet eerst het gaspedaal eruit :eusa_wall: en dat draait zo heerlijk soepel, maar goed het kwam goed;) daarne een V70 voor een grote beurt en wat storingen, en als kers op de taart een heuse 240 :eusa_dance: blift leuk sleutelen, en die had de toerental sensor kapot.. iedereen weer blij en wij moe:) maar zo samen wel een beste ruk gemaakt

hertogjan6

Citeer
http://i1094.photobucket.com/albums/i446/arjen2/P1080326_zpsdf9e6cff.jpg

En een Webasto is ook aan boord ;D

http://i1094.photobucket.com/albums/i446/arjen2/P1080327_zps928d9ab5.jpg

Ding komt uit 99, dus nieuw type motor, loopt echter niet fijn, maar wel een goede automaat eronder..
die heb ik er ook origineel ingevoerd inhangen ;) (standkachel) met afstandsbediening   :D

(alleen gebruik ik hem nooit  ;D )
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Sbv

Citaat van: arjen850 op 23-03-2013 18:33:05
Zo, Dirkie zal omderhand wel weer thuis zijn:) maar een mooie productieve dag gehad vandaag, 2 auto's voor een grote beurt, en 1 voor diagnose omdat hij slecht loopt.. was gister zelf al begonnen aan de eerste, een ford focus, vanmorgen om 7 uur weer verder gegaan, en om half 9 was dirk hier.. die meteen onder het dash getrapt om het interieur filter te vervangen, wat een constructie zeg, moet eerst het gaspedaal eruit :eusa_wall: en dat draait zo heerlijk soepel, maar goed het kwam goed;) daarne een V70 voor een grote beurt en wat storingen, en als kers op de taart een heuse 240 :eusa_dance: blift leuk sleutelen, en die had de toerental sensor kapot.. iedereen weer blij en wij moe:) maar zo samen wel een beste ruk gemaakt
Lijkt wel een Volvo V50. Bij het ding van Taranis zijn moeder me al eens lopen ergeren dat je gaspedaal moet demonteren om bij interieur filter te komen

UserID6342

grijzev70tdi

Ik demonteer hem tegenwoordig niet meer. Je kan hem er ook zo tussen uit vrotten en weer in. Scheelt je een hoop gekruip bij die schijthokken.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Om aan te sleutelen vind ik 't inderdaad een schijthok, maar verder is ie vervelend betrouwbaar  >:(