Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

sven0503

Arjen hou op ... nu is 't niet leuk meer !!!  :angel:

KIM

Maandag de kontjes maar eens naast elkaar zetten voor het verschil.
Om heel eerlijk te zijn vind ik vanaf deze foto's het verschil niet zo schokkend als ik had verwacht.

Wellicht dat 2 nieuwe pijpjes dat helemaal goed maken... (voor mij dan)

Maarreh, hij staat weer te glimmen al een l*l in de maneschijn  ;D
Morgen die van mij ook maar weer eens wassen en zomerwieltjes eronder (laten) mikken.

Laguna-S60R

Erg mooi! ben benieuwd straks met die nieuwe eindstukjes  :eusa_clap:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

arjen850

Daar hoeven we het niet voor naast elkaar te zetten ;D

Brambo67

Moooiiii.... Kan bijna niet wachten op dit weekend... Hopelijk ga ik nou ook meters maken en kan die van mij ook snel wat meer detailaandacht krijgen. Nu nog meer het lompe werk  ;D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

mehn

Ik moet zeggen dat ik dit 1 van de weinige uiterlijke verbeteringen vind voor een 855.
Hebben die bumpers standaard 2 gaten?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

arjen850

Citaat van: mehn op 28-03-2013 14:45:45
Ik moet zeggen dat ik dit 1 van de weinige uiterlijke verbeteringen vind voor een 855.

Je kunt ze allebei gewoon nieuw verkrijgen, ik heb bewust gekozen voor 1 met 2 gaten ;)

KIM

Ik vind het mooi Arjen, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het verschil voor mij de prijs niet rechtvaardigen (niet dat ik een XC bumper heb overwogen...).

Ik zou ook nog een ander uitlaatsysteem moeten gaan monteren want zo'n ding met 1 gat heeft rechts een soort van kapje zitten, dus dan wordt het helemaal kostbaar.

Ik hou m lekker origineel.

Boeijke

Niet om te pesten ofzo en het lijkt wel of ik de enigste ben maar vind het origineel mooier  :eusa_shifty:

Maar het is jou auto en lelijk is het zeker niet.

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 28-03-2013 13:23:58

.......dadelijk de andere sierstukken die uiteraard wel akelig recht komen te hangen :D
Hoop je !  :evil: ;D ;D ;D

UserID6342

De kont kijkt en oogt vele malen forser en vind het persoonlijk ook vele malen mooier als de originele bumpert.  Denk dat het dadelijk, met de andere uitlaat, ook echt helemaal af is qua looks.  We weten nu hoe het eruit gaat zien straks en daar gaan we naar toe werken.

)()()sT

Citaat van: arjen850 op 28-03-2013 14:46:55
Citaat van: mehn op 28-03-2013 14:45:45

Je kunt ze allebei gewoon nieuw verkrijgen, ik heb bewust gekozen voor 1 met 2 gaten ;)

Ik wist niet dat er twee verschillende versies waren. Dacht dat je links dat kapje er uit kon halen ;)

MarcoV

arjen850

Citaat van: Boeijke op 28-03-2013 16:18:31
Niet om te pesten ofzo en het lijkt wel of ik de enigste ben maar vind het origineel mooier  :eusa_shifty:

Maar het is jou auto en lelijk is het zeker niet.

Haha Willem, ik verwacht ook echt niet dat iedereen het mooi vind hoor ;D er is altijd zoiets als smaak, en als ik niet tegen de mening van een ander zou kunnen, had ik het hier niet neer moeten ploffen;)

dielie850

Wowowow  :eusa_drool: vele malen mooier als het origineel  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Kom maar snel richting brunssum dat ik het kan bewonderen!
Heb de ligstoel en het voetenbankje al klaar staan :P