Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Benny850

Toch ook heel mooi zo'n rode R. Heb ook nog eens een oogje op een rode R gehad. Die velgen staan goed, mooi zo laten!

BBS

Ik vind een Propus velg sowieso een elegante velg!😎
Er is eigenlijk geennwagen waar hij niet onder staat....

Volvoloos....

arjen850

Overigens vond ik het bakje in de middenconsole nog een stinger😉 geen idee hoe hij werkt, maar hij heeft wel spanning. Kent iemand deze?

de Boeing

Zit er ergens bij je bumper ook nog een ontvanger voor die stinger? (zat er bij mij wel in maar kastje in de auto dan weer niet)

arjen850

Zo, maar weer eens de stoflap erover.

Gisteren besloot Maarten na een flinke rauspartij te vallen, daarbij heeft hij zijn pols gebroken. Mannetje is echt sneu, en heeft er flink pijn aan. Gaat me toch wel aan het hart...

Zaterdag zal er hier een pupje bij komen, we hebben besloten er nog een bullmastiff bij te nemen. Langzaam aan wordt Ruffles toch ouder, en op deze manier hopen we dat er wat van het gedrag van Ruffles over gaat op de pup. Ruffles mag dus gaan helpen met de op opvoeding.

Even voorstellen, Dit is Willem:

De coupe bevalt mij ongelooflijk goed, snelweg verbruik 1 op 12.5, uiteraard stadsverkeer hoger. Hij is ontzettend stil, voelt stijver aan, schakeld subliem, en heel eerlijk, heb nog niet eerder in een zo'n fijn rijdende x70 gereden. Mijn verstand zegt hem straks te verkopen, maar mijn gevoel zegt, stallen deze zomer tot volgende winter. Heb er ondertussen 2500 kilometer mee gestuurd, en behalve de lage instap, echt blij mee.

Vanavond eindelijk ook aan de R begonnen, de 16T gedemonteerd, turbo nagenoeg spelingsvrij, maar ik ga over op een 18T die bij mijn naamgenoot weg komt, ook het spruitstuk gedemonteerd, hier zal een japanifold voor in de plaats komen.

Nu zien dat ik het nieuwe spul er weer op krijg. Komt nog een veer van kinuwa nieuw in, wastgate ook nieuw (onderdelen die Dirk nog geregeld heeft in Amerika. Ook zullen er 5 nieuwe blauwe Bosch injectoren inkomen en een ALM controller Komt er ook in. Verder zal Yits de software hier voor maken. Ben erg benieuwd hoe dit straks gaat rijden.

P.s. excuus voor de foto's op de zijkant, geen idee hoe ik dit kan oplossen, stomme tinypic >:(

elianmars

Jeu, het gaat lekker bij jullie.... :eusa_shifty:
Sterkte en beterschap voor Maarten!

jellejas

Welke ALM controller heb jij gekocht? Ik zit er nu ook naar te kijken een te kopen.
BRAAAAAAAP STUTUTU

razorx

Beterschap voor Maarten.

En wat is die Willem een schatje. Goed dat jullie dat nu doen, nu Ruffles nog kan helpen. Maakt heel veel verschil.

gero

Mooie puppie, Willem :eusa_clap:,je zoon zal wel snel opknappen met zo'n goede medicijn ;D

Hoe oud is Ruffles nu ?

henry classic v70

Ai, polsje gebroken... is het z'n "schrijf" hand of is hij rechts? Beterschap in ieder geval  ;)

Mooi beessie man, zal Willem eerdaags wel ontmoeten
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

Goeie post, heb wel een beetje last van m'n nek nu ;D

Arme maarten :( hoe lang moet ie in het gips?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Arm kereltje, al wordt de pijn al wat minder. Gelukkig is hij rechts, dus dat valt al weer iets mee. Wel leuk dat er weer zo'n klein Puppie geval komt idd, is nu bijna 8 weken en weegt bijna 8 kilo. Zal ook wel uitgroeien tot een leuk formaat hondje😉

arjen850

classicT5

Ik hoop dat Maarten zijn gips ook stoer vind, dan is er nog wat positiefs aan. Beterschap!

arjen850

Citaat van: classicT5 op 28-02-2019 22:32:36
Ik hoop dat Maarten zijn gips ook stoer vind, dan is er nog wat positiefs aan. Beterschap!

Denk dat dat nog wel zal komen😉 maar zolang het pijn doet nog even niet.