Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Mooie wagen en dat interieur ook.
Zie ik het nu verkeerd of is je jongste hond ook beige?

arjen850

De coupe is gisteren vertrokken naar de nieuwe eigenaar. Heb nog niet eerder zo'n fijne X70 gehad, dus wel iets met dubbel gevoel. Met het meenemen van de C is er een V achter gebleven:

Keurige auto, zeker geen sloper. Daarom staat hij ook in het verkoop topic.

Verder heeft de Sandsone een nieuwe apk, maar om dat voor elkaar te krijgen moesten de beide aandrijfas rubbers wel  vervangen worden. Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat de linker as knetter vast zat in de fusee. Dat koste me wel een paar zweet druppels. Verder perfect, dus die kan weer een jaar.

Nu de R ook bijna klaar, daarna zal hij voor de software gaan, en dan is het hopen dat hij voor de R meeting klaar is.

KIM

Haha, Zo heb ik de eerste keer ook lopen tobben met de R. Die mafketels bij Volvo zetten zelfs de splines in de Loctite.
Met goed gereedschap lukt het uiteindelijk wel.

arjen850

Citaat van: KIM op 07-04-2019 18:14:36
Haha, Zo heb ik de eerste keer ook lopen tobben met de R. Die mafketels bij Volvo zetten zelfs de splines in de Loctite.
Met goed gereedschap lukt het uiteindelijk wel.

Als in: Homemade pers bij Wibo😉 want daar is het uiteindelijk mee gelukt.

KIM

arjen850

Na een bezoek aan Maarten en Piet loopt de R alweer heel behoorlijk. Turbo 18T, japanifold en nog wat dingen had ik zelf an gedaan, had ook een nieuwe 1 bar wastgate van kinuwa gekocht, maar die blijkt toch echt te strak.dus de oude wastgate erop, je raad het veels te slap, daardoor kan ik nog niet het potentieel halen wat erin zit, maar ik heb vanavond meteen een verstelbare wastgate besteld, dus dat komt goed. De nieuwe grotere injectoren, de ALM met wideband zijn er wel ingekomen, gekalibreerd en voorlopige software erin. Erg leuk om Piet en maarten bezig te zien, was heerlijk weer en erg gezellig. Heren voor nu bedankt, en als ik de spullen heb kom ik gauw weer😃

Ries van de Zilverschuit

Zeker leuk om die twee bezig te zien en ik vind het altijd weer een hele uitdaging om alles te begrijpen wat ze uitleggen.

En het vraagt altijd wat geduld (de ene pull na de andere) maar goed komt het zeker.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

arjen850

Citaat van: Died850 op 03-04-2019 10:57:51
Prachtige kleuren combinatie van die S90 :D! Alleen die velgen, daar moet echt iets anders voor komen :P.
Veel plezier ermee.

Dit is al een stuk beter vind ik zelf😃

Heb er ondertussen hele plannen  mee😇😉

elianmars

arjen850

Ibanez

Citaat van: arjen850 op 01-05-2019 21:48:22
Dit is al een stuk beter vind ik zelf😃

Heb er ondertussen hele plannen  mee😇😉

Keurige set die gewoon past bij dit model.  :D

arjen850

Deel 1 van de plannen gerealiseerd😉

elianmars

Ah, je bent eindelijk om. Het lichte interieur gaat eruit  :eusa_dance: ;D

arjen850

Citaat van: elianmars op 05-05-2019 09:22:14
Ah, je bent eindelijk om. Het lichte interieur gaat eruit  :eusa_dance: ;D

Goed gezien, heb nu idd 1 met een licht en 1 met donker interieur. Maar ik hoef maar een paar seconden te kijken om een keuze te maken😉 en dan valt de keus niet op het grijze😃

henry classic v70

..licht interieur staat ook veel beter i.c.m. Aubergine  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4