Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Zo, de rode rakker is alweer aan het genieten van zijn winterslaap. Even mooi opgepoetst, en nu staat hij heerlijk droog onder zijn doekje.

Nu weer in stijl met de 6 cilinder S90, even werk aan gehad, Arjen nog fijn geholpen, en weer probleemloos door de APK. Geweldig toch voor auto's van 24 a 25 jaar. Nog altijd schik van😁

The Demon

Heb je dat rode monster aan een druppellader staan?
Stoere foto van de toekomstig bestuurder.  ::)

arjen850

Citaat van: The Demon op 18-11-2021 21:21:39
Heb je dat rode monster aan een druppellader staan?
Stoere foto van de toekomstig bestuurder.  ::)

Nee, gewoon accu losgekoppeld.

henry classic v70

De S90 zoeft werkelijk over de weg heb ik ervaren, net een vliegend tapijt  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 19-11-2021 09:44:50
De S90 zoeft werkelijk over de weg heb ik ervaren, net een vliegend tapijt  :eusa_clap:

Ha ja, wel een klein stukkie, maar toch even een rondje met die ouwe boot

BBS

Citaat van: arjen850 op 20-11-2021 20:00:32
Ha ja, wel een klein stukkie, maar toch even een rondje met die ouwe boot
Maar die ouwe boot rijd wel voortreffelijk heb ik ondervonden!
Volvoloos....

arjen850

Overigens nog een super leuke en zeldzame optie gevonden voor de S90 (althans, dat vind ik) licht hout, ik vind het erg mooi staan, past wel bij mij :angel:

Menno3274

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

de Boeing

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Kuch kuch, das lang geleden ;D De R is er nog altijd, en gaat ook niet weg. Afgelopen jaren ook wel weer het 1 en ander aan gedaan. Meest zichtbare en leuke upgrade is een alcantara hemel bekleding in orginele kleur. Nu lekker op stal, volgend jaar pas weer voor APK, dan meteen 2 jaar. Na 3 jaar ben ik de S90 weer aan het klaar maken, gaat van de week weer voor apk. Ik hoor op verschillende plaatsen over goede oldtimer verzekeringen voor een lage prijs zonder meteen te moeten taxeren, iemand een leuke tip?

razorx

Dat is heel lang geleden Arjen. Blij dat je nog bestaat!
En om je onderwerp niet te kapen:

Bericht van Arjen: "Ik hoor op verschillende plaatsen over goede oldtimer verzekeringen voor een lage prijs zonder meteen te moeten taxeren, iemand een leuke tip?"

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

big ben

Citaat van: arjen850 op 18-10-2025 23:36:20Kuch kuch, das lang geleden ;D De R is er nog altijd, en gaat ook niet weg. Afgelopen jaren ook wel weer het 1 en ander aan gedaan. Meest zichtbare en leuke upgrade is een alcantara hemel bekleding in orginele kleur. Nu lekker op stal, volgend jaar pas weer voor APK, dan meteen 2 jaar. Na 3 jaar ben ik de S90 weer aan het klaar maken, gaat van de week weer voor apk. Ik hoor op verschillende plaatsen over goede oldtimer verzekeringen voor een lage prijs zonder meteen te moeten taxeren, iemand een leuke tip?

Waarom een verzekering zonder taxatie?.....de A1 laat ik om de drie jaar taxeren, voor verzekering betaal ik +- €40 p.mnd (in de zomertijd en 5k) ik ben dan iig verzekerd van het getaxeerde bedrag  ;). En de beste man komt gewoon aan huis, dus geen geklepper voor een bepaalde datum of locatie.