Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 20:45:10
Citaat van: Marc O. op 19-05-2011 20:42:32
Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 20:34:54
Citaat van: Marc O. op 19-05-2011 20:32:43
Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 20:30:40
Citaat van: Marc O. op 19-05-2011 19:14:31
Citaat van: dita op 19-05-2011 11:44:51
mooi mooi mooi!

en weer heerlijk genoten van je lichte interieur  :eusa_whistle: ;D

Wat zou ik lachen als dat naalden-gedoe ook z'n voorkeur voor dat lichte interieur doet verdwijnen ;D :evil:

Nog wel gevraagd aan hem of het mijn verstand aan zou tasten, maar volgens hem zou hij nooit het echt gezonde verstand kunnen vernielen.. Wel mensen met een minder gezond verstand, niet dat ik op iemand doel ofzo, maar wellicht mensen die met het donkere interieur rijden, of wel een S80 Ttje 6 rijden..
Volgens de beste man was een naald op een heel gevoelig plekje genoeg om iedereen aan een rode R met licht interieur te krijgen ;D

Ik zie het al, hij heeft toch echt de verkeerde zenuw bij jou geraakt. Of heb je koorts? ;D

Stel je voor dat hij de goede had geraakt, dan had u zich kunnen bergen ;D

Als ie de goede had geraakt dan had er nu een rode 850R met licht interieur in het te koop topic gestaan :D

Zeg het maar eerlijk, de hele dag hang jij op het forum in de hoop dat Ttje 6 in te kunnen ruilen op deze rode lichte ;D

:eusa_naughty: :eusa_snooty:
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjen850

Is dat alles wat je nog weet te zeggen Marc? Kwam net op dreef :evil: ;D

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 21:16:04

Nee, maar ik moet je een beetje tegen jezelf in bescherming nemen. Stel je voor dat al die mensen straks nog écht gaan geloven dat je die vrouwelijke combi van een rood exterieur met een licht interieur mooi vindt. ;D

arjen850

Citaat van: Marc O. op 19-05-2011 21:19:28

Nee, maar ik moet je een beetje tegen jezelf in bescherming nemen. Stel je voor dat al die mensen straks nog écht gaan geloven dat je die vrouwelijke combi van een rood exterieur met een licht interieur mooi vindt. ;D

Hoe zorgzaam.....  Mensen die wat missen in hun leven proberen dat vaak op een andere manier te compenseren he ;D

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 23:02:51
Citaat van: Marc O. op 19-05-2011 21:19:28

Hoe zorgzaam.....  Mensen die wat missen in hun leven proberen dat vaak op een andere manier te compenseren he ;D

Ja ik weet het Arjen, maar om het gemis van je 945 nou te compenseren met zo'n opzichtige en lelijke kleurencombi..... :evil: ;D
;)

arjen850

Vandaag even bezoek gehad uit het zuiden des lands ;) Jeroen(Delie850) kwam wat onderdelen halen met zijn witte amerikaanse R look, reallife ook echt een plaatje van een auto om te zien..
Zeg maar de "slagroom op de aardbei" ;D

Met hondje

Ik denk dat Jeroen nu ook een R wil ;D

Was gezellig :D

KIM

Zoooo. Gepoetst?
Ik mis het bloesemstof  ;D

Mag je alweer rijden?

En dat wit... mijn vorige was ook wit; altijd een liefhebber van die kleur geweest.

dielie850

Hey Arjen.
Mooie fotos
We zijn heelhuids aangekomen met het spul ;)
Het andere interieur paste er nog maar net in en op de terugweg nog even bij dirk langsgeweest en die had toevallig nog een zwart bovendek liggn dus het dach is ook compleet ;D
Jaaa zeker wil ik ook een R maar pas als ik deze zat ben en dat gaat hopelijk nog wel een paar jaartjes duren ;)
Die van jou is ook echt helemaal geweldig is ook een leuke kleuren combi voor bij mij op de oprit dus als je hem ooit wegdoet ;) ;) haha
Was gezellig en nogmaals bedankt voor de koffie ;)
Groet Jeroen.

Jeff

Heel mooi zo die 2 auto's naast elkaar! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850

Citaat van: dielie850 op 21-05-2011 17:58:07
Hey Arjen.
Mooie fotos
Het andere interieur paste er nog maar net in en op de terugweg nog even bij dirk langsgeweest en die had toevallig nog een zwart bovendek liggn dus het dach is ook compleet ;D
Jaaa zeker wil ik ook een R maar pas als ik deze zat ben en dat gaat hopelijk nog wel een paar jaartjes duren ;)
Die van jou is ook echt helemaal geweldig is ook een leuke kleuren combi voor bij mij op de oprit dus als je hem ooit wegdoet ;) ;) haha
Groet Jeroen.

Dan heb je al met al een mooie productieve dag gehad ;) Mooi dat alles naar wens is en dat je ook geslaagd bent..
Was leuk kennis te maken, en voor zo'n witte heb ik toch wel een beetje een zwak hoor ;D Alleen dat blauw der nog ff uit ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 21-05-2011 14:59:21
Zoooo. Gepoetst?
Ik mis het bloesemstof  ;D

Mag je alweer rijden?

En dat wit... mijn vorige was ook wit; altijd een liefhebber van die kleur geweest.

Heb afgelopen donderdag voor het eerst een stukkie gereden, viel me niets tegen.. Vandaag nog een klein stukje met jeroen in de R :police: En dat ging ook best.

Kon ik maar poetsen, dan was ik daar iedere dag mee bezig ;D Hij is alleen gewassen, en zelfs dat heb ik uit moeten besteden ;)

dielie850

Citaat van: arjen850 op 21-05-2011 19:52:44
Hey Arjen.
Mooie fotos
Groet Jeroen.

Dan heb je al met al een mooie productieve dag gehad ;) Mooi dat alles naar wens is en dat je ook geslaagd bent..
Was leuk kennis te maken, en voor zo'n witte heb ik toch wel een beetje een zwak hoor ;D Alleen dat blauw der nog ff uit ;D
Ja het was zeker een druk dagje vandaag daarom heb ik er ook de hele dag voor uitgetrokken ;D
Die zwak wat jij hebt voor een witte heb ik voor die rooie van jou ;)
En dat blauw gaat binnen nu en zeer korte tijd eruit ik heb het nu allemaal zo goed als compleet alleen die kapjes onder het dash ben ik nog niet over uit wat ik ermee ga doen of spuiten maar dan heb je wel kleurverschil of via een buitenlandse site weet jij misschien niet waar ik voor die kapjes zou kunnen kijken jij bent daar wat meer in thuis als ik ;D

arjen850

Citaat van: dielie850 op 21-05-2011 20:27:40
Citaat van: arjen850 op 21-05-2011 19:52:44
Hey Arjen.
Mooie fotos
Groet Jeroen.

Ja het was zeker een druk dagje vandaag daarom heb ik er ook de hele dag voor uitgetrokken ;D
Die zwak wat jij hebt voor een witte heb ik voor die rooie van jou ;)
En dat blauw gaat binnen nu en zeer korte tijd eruit ik heb het nu allemaal zo goed als compleet alleen die kapjes onder het dash ben ik nog niet over uit wat ik ermee ga doen of spuiten maar dan heb je wel kleurverschil of via een buitenlandse site weet jij misschien niet waar ik voor die kapjes zou kunnen kijken jij bent daar wat meer in thuis als ik ;D

Ben daar al even mee aant zoeken, maar ik kan nergens documentatie vinden over het al dan niet bestaan van knie airbags voor de Amerikaanse uitvoeringen..
Zo op het oog leken mijn trappel platen hetzelfde als die van jou :eusa_think:
Wellicht iemand op het forum die iets weet over het bestaan van knie airbags voor de 850?

arjen850

Even een update van het "puppy" hier, zit nu op iets meer dan 4 maanden, groeit als kool, en gek op alles en iedereen ;D

Gelukkig eet hij niet zoveel :eusa_snooty: :eusa_whistle: :eusa_liar:

KIM

Dat hoef je in ider geval niet in verbaasd te zetten  :evil: ;D