Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

De grijze V70 R die een paar dagen terug is besproken in het "tips op marktplaats" topic, is verkocht en staat hier vanmiddag op de dam, de kersverse eigenaar komt hem showen, ben super benieuwd ;D
Ik laat aan de nieuwe eigenaar over of hij zich meld met deze bolide, maar als dit gebeurd, dan zullen er verschillende glimlachjes op gelaten verschijnen denk ik zo ;D :angel:

elianmars

arjen850

fooc

Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 09:52:45
Gisteren de V70 van Sander (Fooc) gehad voor de carterventilatie,is van '99, met electronisch gasklephuis. Weer een waar feestje, en wat zit die koelwaterleiding toch heerlijk geschroefd onder het spruitstuk, maar ook bij de blok aansluiting, vlak naast de kachelslang :eusa_wall:
Enfin, met het vel van de handen welliswaar ;D is het allemaal weer gelukt.

De oude bende er nog op:

http://i40.tinypic.com/71hbm9.jpg

En weer met nieuw materiaal, klaar voor montage ;)

http://i41.tinypic.com/dzdooh.jpg

an het eind nog even "controle" gehad van HenryV70, was ook weer gezellig :D

edit:  alle vacuum leidingen zijn ook vervangen ;)

Bedankt Arjen voor de klus en leuk kennis met je gemaakt te hebben :) Heb nu je r in reallife rezien en wat een bloedmooi ding!

arjen850

Citaat van: fooc op 15-01-2012 10:46:58
Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 09:52:45
Gisteren de V70 van Sander (Fooc) gehad voor de carterventilatie,is van '99, met electronisch gasklephuis. Weer een waar feestje, en wat zit die koelwaterleiding toch heerlijk geschroefd onder het spruitstuk, maar ook bij de blok aansluiting, vlak naast de kachelslang :eusa_wall:
Enfin, met het vel van de handen welliswaar ;D is het allemaal weer gelukt.

De oude bende er nog op:

http://i40.tinypic.com/71hbm9.jpg

En weer met nieuw materiaal, klaar voor montage ;)

http://i41.tinypic.com/dzdooh.jpg

an het eind nog even "controle" gehad van HenryV70, was ook weer gezellig :D

edit:  alle vacuum leidingen zijn ook vervangen ;)

Bedankt Arjen voor de klus en leuk kennis met je gemaakt te hebben :) Heb nu je r in reallife rezien en wat een bloedmooi ding!

Niets te danken hoor, en de kennismaking was idd leuk ;) We zien elkaar vast nog wel een keer ;D

arjen850

Ik heb het zelf 2 keer nagerekend, maar de R heeft vrijdag(snelweg) 1 op 9,8 gereden ::) Dus dat lijkt mij wel ;D

Edit: Op LPG uiteraard ;)

maartendeb

Mooi blok die 2.5T-MY99 8) Hebben jullie die dure kronkelslang ook vervangen (9470330)? Die is bij mij destijds niet gedaan, kwam ik achteraf achter. Moest €160,- kosten :o

Edit: zie ik het nou goed, hebben jullie die benzineleiding doorgeknipt?

arjen850

Citaat van: maartendeb op 15-01-2012 11:03:07
Mooi blok die 2.5T-MY99 8) Hebben jullie die dure kronkelslang ook vervangen (9470330)? Die is bij mij destijds niet gedaan, moest €160,- kosten :o

Haha, nu weet sander meteen dat hij behoorlijk korting heeft gehad ;) Klopt, die heb ik ook vervangen.

KIM

Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 11:01:27
Ik heb het zelf 2 keer nagerekend, maar de R heeft vrijdag(snelweg) 1 op 9,8 gereden ::) Dus dat lijkt mij wel ;D

Ik moet ook maar eens een lange rit 100 gaan rijden; dit heb ik echt nog nooit gehaald.
Ik was al blij met mijn 1:7,5 in Duitsland afgelopen woensdag...
(Heen volbeladen, terug leeg, snelheid: 120-160)

Naampje voor die DAF: Jarretelleke?

arjen850

Citaat van: KIM op 15-01-2012 11:08:35
Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 11:01:27

Ik moet ook maar eens een lange rit 100 gaan rijden; dit heb ik echt nog nooit gehaald.
Ik was al blij met mijn 1:7,5 in Duitsland afgelopen woensdag...
(Heen volbeladen, terug leeg, snelheid: 120-160)

Naampje voor die DAF: Jarretelleke?

Snelheden gereden idd tussen de 100 en 130 bijna alles op de cc.
Haha, ben al een top 5 aan het vormen met namen ;D
Degene met de leukste naam zal een prijs winnen ;)

pauline31057

Zou hem Jakob noemen naar de eerste in serie geproduceerde Volvo's die op Jacobsdag 25 julie 1924 groen licht kregen voor productie

arjen850

Trouwens nog wat plaatjes van de jonge 340 ;D

Dit wordt strals 1 mooie als het goed is, en voor zover dat mogelijk is he ;D

Best een strak ding 8) :evil:

Dit vind ik dan wel weer serieus mooi, en het zit me toch lekker..

ongekende luxe ;D

Wat ik wel echt leuk vind, en wat ik nooit eerder heb gezien is deze map, inclusief de originele accesoire lijst met prijzen, ingevuld service boekje, en het instructie boekje uiteraard. Toch geweldig? Weet nu waar ik de rekeningen van de R ga bewaren, alstie daar tenminste groot genoeg voor is :angel: ;D

inclusief een schitterende audio instalatie ;D

elianmars

Die radio moet je wel laten zitten, natuurlijk. Daar hoort geen moderne audio in.

elianmars

Citaat van: maartendeb op 15-01-2012 11:03:07
Mooi blok die 2.5T-MY99 8) Hebben jullie die dure kronkelslang ook vervangen (9470330)? Die is bij mij destijds niet gedaan, kwam ik achteraf achter. Moest €160,- kosten :o

Edit: zie ik het nou goed, hebben jullie die benzineleiding doorgeknipt?

Die leiding zit er bij mijn wagen ook. Ik wil nog steeds een keer de cv vervangen, maar 't zal flink wat kosten aan onderdelen  :eusa_shifty:

big ben