Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Heeft zo'n ding een "normale" koppeling?

Knap dat je ook nog foto's hebt gemaakt :D

UserID6342

Netjes weer Arjen  :eusa_clap: :eusa_clap:, morgen mooi opbouwen weer en schoonmaken / genieten van het beestje.  Toch blijft het leuk sleutelwerk aan die dingen.  Ik kan er nog steeds om lachen, ondanks dat ik die 760 van me af en toe echt vervloek.  Het blijft leuk die oude auto's.  Heb daar zelf ook veel meer mee als al die moderne dingen, is in mijn ogen allemaal eenheidsworst en mis ik karakter in.

arjen850

Citaat van: )()()sT op 18-02-2012 07:11:54
Heeft zo'n ding een "normale" koppeling?

Knap dat je ook nog foto's hebt gemaakt :D

Jep old school, met druklager koppel vork en alles aanwezig ;D

maruska

zonder handschoenen ;D
mooie rapportage weer Arjen !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

De 77 loopt weer, en na 40 km is het blokkie mooi droog. morgen nog wat plaatjes.. nu eerst goud bruine rakker.. enne Henry nogmaals mijn excuus((:~)

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 18-02-2012 22:43:41
De 77 loopt weer, en na 40 km is het blokkie mooi droog. morgen nog wat plaatjes.. nu eerst goud bruine rakker.. enne Henry nogmaals mijn excuus((:~)
Netjes maatje !  Had er ook alle vertrouwen in dat ook dit zou goedkomen.  Morgen de plaatjes eens bekijken.  Proost :)  Zit hier nu lekker met een Warsteiner ;D

arjen850

Zo hier de boel ook weer even bijwerken ;D

Gister de nieuwe kering gemonteerd, en de boel weer dichtgebouwd.. Was weer een leuke klus, als ik er de tijd maar voor had gehad :eusa_wall: Heb de afgelopen 2 weken de 77 flink te pakken gehad, een motorwissel van een Seat cordoba vario gehad, en ook nog een koppelings cilinder van een mazda 121 vervangen (en ja, die zit in de bak.. Dus bak eraf)
Als je dan alles tegelijk krijgt, dan vergeet je weleens je afspraken(past overigens niet bij mij) en zo stond Henry hier gister morgen, netjes volgens afspraak.. Gelukkig werd hij netjes ontvangen door 3 honden ;D

En waar was ik? Juist ja, in Epe.. Waar woont Henry?..... :eusa_wall:
Maar goed, ben nadat de 77 klaar was nog even bij hem geweest, dus tis goed gekomen ;D Gelukkig is Henry niet de moeilijkste ;)

Goed plaatjes van de 77:

De nieuwe kering:

Gemonteerd:

Vliegwiel, drukgroep enKoppeling der weer op:

Koppelingshuis, en vacuum bediening er weer op:

Motorsteunen, tussenas, en al het andere er weer onder:

Toen vanaf boven de boel nog weer vast gezet, en klaar :D Rijden maar..

What's next :eusa_think:

maruska

Whats next ? Henry een ext5ra klopje op dn schouder geven, samen met een ferme bak koffie ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: maruska op 19-02-2012 12:22:37
Whats next ? Henry een ext5ra klopje op dn schouder geven, samen met een ferme bak koffie ;D

Heb zo'n vermoeden dat ik er daar niet mee afkom ;D

ulkeman

Citaat van: maruska op 19-02-2012 12:22:37

en een groot stuk appeltaart natuurlijk  :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjen850

Vanmorgen glijden de auto's zo van de weg af, en dan hoef je niet te strooien, wil je net een biertje lostrekken... telefoon ;D
Zal een paar ton zout op de straat gaan smijten nu :evil:

Jack v

??? daar zijn ze hier  de hele dag al mee bezig.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

pwberg

Hier nog niets gezien, is dan ook nog net boven nul......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

UserID6342

Gaaf gezicht he, zo'n mooi nieuw keerringkje ? ;D