Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Zou gewoon zonde zijn om zo'n mooie auto te slopen. Die verdient een tweede (of derde of vierde of ....) leven.

KIM

Ja, een mooie originele auto!
De kleur is niet mijn favoriet, maar ik hou wel van perfo's onder een V70.

UserID6342

Hij is idd mooi geworden maatje, we zouden er idd haast zelf mee gaan rijden.  Toch als je voor weinig geld een best dikke auto zoekt, kan dit iets leuks zijn..  Hoeft weer niet de hele wereld te kosten immers ;D ;D

KIM

Taranis

Misschien dat je ipv een poetsbeurt een lpi-installatie kunt bedingen :eusa_whistle:

UserID6342

Ligt er ook zo in grote vriend als het moet hoor.  Maar dan word het het verhaal van 'kost wat, maar dan heb je ook wat'.

Maar wel leuk en erg herkenbaar.  Heb je een auto op benzine te koop wilt iedereen ineens gas of diesel.  En andersom idem, heb je een diesel te koop dan moeten ze ineens gas of benzine ;D ;D. Het is ook nooit goed, hahahaah.  Ik zou der bijna van gaan huilen ;D  Maar dan wel bijna hè.

The Demon

Wat krijg ik toe als ik Olijfje inruil? ;D
Die rijd op gas. :eusa_dance:
Heeft een schitterende nieuwe bestuurdersstoel en nog een extra interieur erbij! :eusa_clap:
Zelfs de Pegasus velgen doe ik er dan bij  ::)
Ze is vandaag nog door Dirk gezien en goed bevonden :P

Groet,
The Demon.

UserID6342

Mooi doorrijden met Olijfje Walter, is gewoon een erg leuke auto en als de klep achter vervangen is, is tie weer mooi strak.  Denk maar eens na over wat ik straks zei over dat 20V blokje van Jos.  Je kunt er nu voor weinig aankomen, blok is gegarandeerd goed, je hebt meteen een aantal PK's meer en je kunt het zo inkletsen bij panne.  De ECU's krijg je er uiteraard gewoon bij.

Blokje hoef echt niet veel geld te kosten weet ik zeker.

The Demon

Ik ga niet zo snel panne krijgen met Olijfje hoor Dirk, ik hou van haar en zij van mij  ;D
Dus ik zal haar echt niet zo snel wegdoen ( :eusa_shhh:of er moet een mooie CY voorbij komen :eusa_shhh:)
Een ander blok op reserve en dan eerst zelf reviseren lijkt me wel een uitdaging en dan overzetten en het originele blok weer reviseren, dan kan Olijfje nog heel wat jaren mee  :eusa_dance:
Ik denk er over na.
Die achterklep komt ook wel goed, ik ben er mee bezig maar beter 3 maanden werk dan na 1 week en 3 maanden later de ellende weer terug, dat is mijn motto, het is een hobby hoor.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Motortje van Jos hoef je niet te reviseren hoor, die kun je zo wegleggen en erin hangen als nodig.  Blok is gegarandeerd goed, Jos doet nu alleen de ombouw omdat hij veel rijd en dan toch wat PK's te kort komt.  Voor de rest is het absoluut nergens voor nodig.  Ik heb de auto van Jos in onderhoud en ken het ding erg goed.  Als het blok gaar was, had ik het je ook niet eens aangeboden en was het zo op de stort gegaan.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 26-05-2012 19:54:39
Ligt er ook zo in grote vriend als het moet hoor.  Maar dan word het het verhaal van 'kost wat, maar dan heb je ook wat'.

Maar wel leuk en erg herkenbaar.  Heb je een auto op benzine te koop wilt iedereen ineens gas of diesel.  En andersom idem, heb je een diesel te koop dan moeten ze ineens gas of benzine ;D ;D. Het is ook nooit goed, hahahaah.  Ik zou der bijna van gaan huilen ;D  Maar dan wel bijna hè.

Absoluut, roepen mensen op zoek te zijn naar een Diesel, hebben we een V70TDI staan met automaat, willen ze weer gas, tis nooit goed ;D
Trouwens als die TDI eens goed gewassen is, doet hij zeker niet onder voor de groene hoor..

arjen850

Citaat van: KIM op 26-05-2012 19:48:08
Ja, een mooie originele auto!
De kleur is niet mijn favoriet, maar ik hou wel van perfo's onder een V70.

Met je eens Kornelis, dop is ook niet echt mijn kleur, al valt er wel eer aan te behalen hoor bij poetsen :D
Ik vind de Perfo's ook erg mooi onder een V of S 70, maar ook onder een 850 misstaan ze niet..

KIM

:eusa_naughty: Onder een 850 horen het Columba's te zijn.

arjen850

Citaat van: KIM op 26-05-2012 20:47:15

Jup, maar ik vind de perfo's dan echt wel een slag mooier. Daarom zei ik ook dat ze niet zouden misstaan :D

fpede

Citaat van: KIM op 26-05-2012 20:47:15

echt niet,... perfo's zijn gewoon 10 keer mooier mijns inziens,...
zegt hij die nog altijd op zijn stalen velgen rijdt, omdat hij zijn perfo's binnengebracht heeft om op te knappen  :eusa_wall:

;D

OT: leuke bak, en idd, gewassen is zo'n dopper een real beauty!