Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Kleine sim kaartje zal je moeten laten activeren. Dan gaat het met ca 45 min werken en is de oude niet meer actief

arjen850

Citaat van: Broabander op 28-06-2012 23:26:32
Arjen, heb je wellicht je abonnement verlengt en is hij nog niet overgegaan naar de nieuwe simkaart? ;D

Dacht dat dat vanzelf gaat zodra ik de nieuwe foon zou opstarten met die nieuwe micro sim derin? voor de rest: Ja klopt ;D

arjen850

Citaat van: Sbv op 28-06-2012 23:29:07
Kleine sim kaartje zal je moeten laten activeren. Dan gaat het met ca 45 min werken en is de oude niet meer actief

Oke, bellen met vodafone dus..

elianmars

Citaat van: Hengeveld op 28-06-2012 23:28:24
Zolang je oude simkaart nog werkt, zul je niet met je nieuwe kunnen bellen, lijkt mij. Er kan maar een geactiveerd zijn op je nummer en abonnement. Je kunt vodafone vragen of ze het morgen direct omschakelen. Of je kunt eerst proberen je oude uit te zetten (simkaart uit telefoon) en dan de nieuwe aanzetten. Wellicht schakelt vodafone dan direct om.

Ik heb van Hi/KPN twee werkende simkaarten.

Hengeveld

Citaat van: arjen850 op 28-06-2012 23:29:54
Citaat van: Sbv op 28-06-2012 23:29:07

Oke, bellen met vodafone dus..

Heb je wel geprobeerd je oude toestel uit te schakelen en dan pas je nieuwe aan te zetten? Als dat niet werkt, dan inderdaad met Vodafone bellen.

Hengeveld

Citaat van: elianmars op 28-06-2012 23:31:11
Zolang je oude simkaart nog werkt, zul je niet met je nieuwe kunnen bellen, lijkt mij. Er kan maar een geactiveerd zijn op je nummer en abonnement. Je kunt vodafone vragen of ze het morgen direct omschakelen. Of je kunt eerst proberen je oude uit te zetten (simkaart uit telefoon) en dan de nieuwe aanzetten. Wellicht schakelt vodafone dan direct om.

Op 1 abonnement met 1 nummer? Als iemand jou belt, welke gaat dan af? Beide?

elianmars

Citaat van: Hengeveld op 28-06-2012 23:33:33
Citaat van: elianmars op 28-06-2012 23:31:11

Op 1 abonnement met 1 nummer? Als iemand jou belt, welke gaat dan af? Beide?

Ja, 1 abonnement, 1 nummer. Het toestel dat ik het eerst heb aangezet gaat af.

Edit:

CiteerEen DuoCard is een setje van twee sim-kaarten met hetzelfde mobiele nummer. Zo ben je op twee verschillende toestellen bereikbaar onder het hetzelfde nummer, zonder dat je de sim-kaart hoeft te wisselen.

Let op: met een DuoCard is het niet mogelijk beide toestellen tegelijkertijd te gebruiken.

Hengeveld

En met de ander kun je dan tegelijk bellen?  ???

Citaat van: elianmars op 28-06-2012 23:36:30
Edit:
Een DuoCard is een setje van twee sim-kaarten met hetzelfde mobiele nummer. Zo ben je op twee verschillende toestellen bereikbaar onder het hetzelfde nummer, zonder dat je de sim-kaart hoeft te wisselen.

Let op: met een DuoCard is het niet mogelijk beide toestellen tegelijkertijd te gebruiken.

Juist, denk je dat Arjen dat heeft dan? Je maakt het alleen maar verwarrender voor hem volgens mij.
Wel interessant: ik wist niet dat dat bestond  :)

elianmars

Citaat van: Hengeveld op 28-06-2012 23:39:18
En met de ander kun je dan tegelijk bellen?  ???

Nee, zie de quote in mijn vorige bericht.

Hengeveld

Arjen, dit staat op de Vodafone-website:

CiteerVraag en antwoord

Hoe activeer ik mijn micro-sim?

Om je micro-sim te activeren, bel je met onze Klantenservice via het telefoonnummer 0800 - 1258. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Als je je micro-sim online of bij een Vodafone winkel koopt, dan is de simkaart al voor je geactiveerd. Je kunt je micro-sim dan gelijk gebruiken. Dit geldt niet wanneer je je abonnement verlengt. In dat geval moet de micro-sim wel geactiveerd worden.

arjen850

Dat had ik idd ook al geprobeerd Ilja, dat was ook mijn gedachte. maar dat haalde niets uit, en oude sim blijft werken. Weet van een duo kaart af hoor, wordt vaak gebruikt door mensen die een sim in de auto kunnen steken;) zal er een belletje aanwagen.. kan nu wel rustig aan oefenen met dat ding, als ik ermee op et forum ga dan krijg ik schitterende foto's te zien:).

Hengeveld

Citaat van: arjen850 op 28-06-2012 23:56:03
... kan nu wel rustig aan oefenen met dat ding, als ik ermee op et forum ga dan krijg ik schitterende foto's te zien:).

Dat is het belangrijkste ;D

Robster480

Bij HI kun je je nieuwe simkaart via Interwebs activeren. Is het binnen 5 minuten geregeld :)
Weet niet of dat bij Vodafone ook zo werkt..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

jobridaro

Citaat van: Robster480 op 29-06-2012 09:52:42
Bij HI kun je je nieuwe simkaart via Interwebs activeren. Is het binnen 5 minuten geregeld :)
Weet niet of dat bij Vodafone ook zo werkt..
BRRRRRR..........Vodafone :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

arjen850

Zoooo, heb de zolder aan kant, en alle 850\X70 onderdelen, liggen gesorteerd, nu nog even de onderdelen van de 3 serie en de 9 serie uitzoeken,
En dan maar eens zien wat ik met alle onderdelen van de S60\V70\S80 en XC90 ga doen, heb daar nog 7 volle dozen van staan ;) en alles nieuw..
Als ik het allemaal heb ingedeeld knal ik hier wel een plaatje neer, is een net magazijntje geworden zo..