Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 24-08-2012 06:57:23
Die beste man gewoon uit z'n kötmondeo l*llen en in een 850 verdergaan ;D

Ha ja, wij hebben er wel een paar in de aanbieding :eusa_whistle: ;D

UserID6342

Ben benieuwd wat ik straks aantref ;D.  Eerst even met een autootje APK keuren en dan ga ik dat ding betalen en haal 'm vanavond met ons Karina op. Ons Karina was vroeg vanmorgen, ze smste al dat we dat ding gingen halen met haar auto (ze durft niet in / met de 7 te rijden proest). 

Ook goed, komt de Punto ook eens een keer op de snelweg en is ook niet verkeerd ;D ;D

arjen850

Vrijdag avond, floep lampje aan van de lampfoutmelder, dimlicht links voor kapot, geen probleem zou je zeggen, een nieuwe der in :D Uiteraard voordat ik naar de rijtraining ga, want anders krijg ik commentaar.
Dus zaterdag morgen even snel de lamp vervangen.. Even snel jah :eusa_wall: Veertje in de koplamp gemieterd, dus ik de hele zaterdag zonder linker koplamp, mooi dat niemand het heeft gemerkt :angel: Maar de koplamp kan er dus weer even uit >:(

KIM

Vandaar dat je de hele dag zonder licht reed.
Ronald heeft het wel gezien hoor, kijk maar in het rijvaardigheidstopic ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 26-08-2012 19:20:18

Ik heb het hem verteld, maar die lelijke zeehond kan het niet voor zich houden ;D

elianmars

Citaat van: arjen850 op 26-08-2012 20:04:52
Citaat van: KIM op 26-08-2012 19:20:18

Ik heb het hem verteld, maar die lelijke zeehond kan het niet voor zich houden ;D

;D ;D

arjen850

Citaat van: arjen850 op 24-08-2012 06:53:34
Hmm, hou het er maar op dat de garage weer uitpuilt van het werk.. Toyota is klaar, nieuwe project van wederom een mondeo staat er alweer :eusa_wall: Die arme eigenaar valt nbinnen een half jaar wel in de prijzen..

En vanavond de Mondeo ook weer klaar gemaakt, remleidingen achter, schijven, blokken en ook de klauwen, schijven voor met blokken, grote beurt, inc nieuwel waterpomp met Multi riem(pje) en de man is weer wat grijpstuivers armer...
Maar het rijdt en remt weer goed :eusa_dance:

4 maanden geleden de bak eraf gehad, nieuwe dual mas vliegwiel en complete koppeling vervangen, incl een nieuwe starter :o Komt geen eind zo....

Sbv

En nu die oude 850 op de brug en de electronica fixen

- Koplamp
- vaag knipperende achterremlichten
- Interieur wissel

KIM

Er is iig weer geld genoeg met zo'n goudmijntje om aan de R te werken  :P

arjen850

Citaat van: Sbv op 27-08-2012 21:58:51

- Koplamp
- Interieur wissel

:eusa_boohoo:

Motorsteunen, en die moeten snel ook....... Dirkie, Zaterdag maar dan? :eusa_whistle:

arjen850

Citaat van: KIM op 27-08-2012 22:00:55
Er is iig weer geld genoeg met zo'n goudmijntje om aan de R te werken  :P

Om de R rijdend te houden, heb ik meerdere goudmijntjes nodig hoor ;D

UserID6342

;D Proest ;D.  Herkenbaar grote vriend, heb hier hetzelfde 'probleem' ;D.  Maar euh, as zaterdag gaat 'm niet worden want dan is er een carbootsale van V700V in Oss waar ik graag even naar toe ga.  Dagje later doen ?

Wout309t

Citaat van: arjen850 op 27-08-2012 22:42:48
Citaat van: Sbv op 27-08-2012 21:58:51

- Koplamp
- Interieur wissel

:eusa_boohoo:

Motorsteunen, en die moeten snel ook....... Dirkie, Zaterdag maar dan? :eusa_whistle:

Motorsteunen kan je ook aardig op leeglopen, ik heb er gisteren een zootje opgehaald, best een aardig bedrag....  ::)
2011 V70 2.0T R-Design MT

arjen850

Motorsteunen zijn besteld, kon een erg leuke deal sluiten met de dealer :eusa_clap:

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 28-08-2012 07:27:02
;D Proest ;D.  Herkenbaar grote vriend, heb hier hetzelfde 'probleem' ;D.  Maar euh, as zaterdag gaat 'm niet worden want dan is er een carbootsale van V700V in Oss waar ik graag even naar toe ga.  Dagje later doen ?

En de afspraak staat, koop maar vast een bos hooi maatje. Die kun je in je broek stoppen, dan doet het niet zo pijn als ik je onder de auto schop ;D