Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

UserID6342

Hè verrek....  Ik zit net hetzelfde verhaaltje (maar dan zonder foto's) te typen ;D ;D En ja hoor, ik ken me plek.....  Onder de auto dus ;D.  Bovendien ging / gaat mijn krikkie niet zo hoog dat jij er ook onder zou kunnen passen :evil: ;D ;D.  Vraag maar aan Jos  :angel:

KIM

Ik mag toch hopen dat je dat kabeltje zelf hebt doorgeknipt?

arjen850

Citaat van: KIM op 09-09-2012 10:31:54
Ik mag toch hopen dat je dat kabeltje zelf hebt doorgeknipt?

Nope

Taranis

Ik heb wel een idee op welk moment dat kabeltje geknapt is dan ;D

Mooi dat het weer allemaal gelukt is, met wat improvisatievermogen :) Nu heel houden ;)

stefanhuijser

Mannen, voor die motorsteunen moet je ook gewoon even een blokwissel doen!

;D ;D ;D

Mooi werk weer!

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

UserID6342

Ach, we hadden meteen beter de LMM mee kunnen wisselen dat had me vandaag een ritje Apeldoorn gescheeld :evil: ;D.  Hij loopt weer fijn maatje !

arjen850

Ding begint mankementen te vertonen, wellicht maar in het advertentie board gooien en toyota gaan rijden;) bedankt jongen, super geregeld. we zullen elkaar deze week nog wel een paar keer zien denk ik zo;)

KIM

UserID6342

Zo erg is het nu ook weer niet met het rode ding ;D.  Hij liep straks nog steeds prima ;D

Oh ja, Arjen vandaag ook eens een keer aangetroffen onder een auto en heb er een foto van maar ben nu te moe.  Plof 'm der morgen wel even neer.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 20-09-2012 00:42:43
Zo erg is het nu ook weer niet met het rode ding ;D.  Hij liep straks nog steeds prima ;D

Oh ja, Arjen vandaag ook eens een keer aangetroffen onder een auto en heb er een foto van maar ben nu te moe.  Plof 'm der morgen wel even neer.

Doe maar niet, is prive info en gaat niemand wat aan :D

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Maar idd, zoals al wel bleek gaf mijn lmm de geest, horten en stoten, en op het dash meteen een fout melding, gelukkig wou Dirk maandag avond meteen komen (hij had nog een LMM liggen, en hij zou meteen de computer uitlezen) maar in plaats van te komen, rijdt die oekel zijn T5 plat  :-X

Maar dan dinsdag morgen telefoon: dat rooie schijthok loopt weer, gozer komt gewoon uit Nijmegen om mijn R even te maken, ik vind dat buitengewoon, maar een knuffel wou tie niet hebben, em heb hem daarom vandaag maar laten genieten van de voor mij tot nu toe lekkerste kip Durum van Nederland ;D Hij at zijn vingers erbij op, geloof dat het hem goed smaakte ;)

UserID6342

Die kip was voortreffelijk, heb het net tegen Jeff zitten vertellen dat als we de volgende keer samen in Apeldoorn zijn, we daar die kip nog eens gaan eten ;D.  En vandaag weer veel gelachen en toch behoorlijk weer wat gedaan maatje.  Gaat echt leuk zo, ben er heel erg blij mee zo  :eusa_dance: :eusa_dance:.

The Demon

Citaat van: arjen850 op 20-09-2012 22:13:33
maar een knuffel wou tie niet hebben,
Nee dat begrijp ik wel, dan ligt Dirkie gelijk in twee stukkies.
Niet doen dus is mijn advies.

Groet,
The Demon.