Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Bijna rood-wit-blauw...

En da's helemaal geen zooi. Jammer dat die witte gen LPG heeft; ik heb er ook serieus naar gekeken.

arjen850

Citaat van: KIM op 03-10-2012 20:50:19
Bijna rood-wit-blauw...

En da's helemaal geen zooi. Jammer dat die witte gen LPG heeft; ik heb er ook serieus naar gekeken.

Maar wel een perfect schakelende automaat :angel:

arjen850

Door een ietwat gewijzigde planning vandaag een rommel dagje gehad, de eerste 412 was zover om gehaald te worden, er zat weinig bruikbaars meer aan, en dus weg met dat ding ;)

Ben meteen maar begonnen met de volgende 412, want as dinsdag wordt het lederen interieur opgehaald, en dat er maar eens rustig uitgeschroeft, wat blijft die achterbankleuning toch een heerlijke constructie :eusa_wall:
Maar goed, dat ligt er nu ook uit. Verder al wat kleine dingen los geschroeft, komt weer helemaal goed ;)
Best wel lekker zo'n klooi dag, netjes et gereedschap weer eens opgeruimd en schoon gemaakt, dus ik kan zo weer verder met knooien :eusa_dance:

UserID6342

Mooi dat tie weg is maatje, scheelt weer ruimte ;D.  Moet van de week eerst de distributie van mijn auto doen + de keerringen en de auto van bert-Jan en daarna wil ik zsm die vlooie V70 van de brug hebben hier, kreng staat me nu echt in de weg....

arjen850

Vanmorgen zeeuws bezoek gehad :D Het beige lederen interieur werd opgehaald door Huib. Hij had heerlijke zeeuwse rolmoppen oid meegenomen, ging er tenminste best in :D
Veel plezier met het interieur Huib, en Thuur succes met de inbouw, blijven heerlijke klemmetjes van de achterbank leuning ;)

Taranis

Huib haRtV70R, Huib als in broertje van arjenT5R of hebben we nog meer Zeeuwse Huibs/Huiben? :D

arjen850

Citaat van: Taranis op 09-10-2012 19:54:14
Huib haRtV70R, Huib als in broertje van arjenT5R of hebben we nog meer Zeeuwse Huibs/Huiben? :D

Thuur, of Huib zelf, welke is het ;D

thuur

Citaat van: arjen850 op 09-10-2012 15:43:27
Vanmorgen zeeuws bezoek gehad :D Het beige lederen interieur werd opgehaald door Huib. Hij had heerlijke zeeuwse rolmoppen oid meegenomen, ging er tenminste best in :D
Veel plezier met het interieur Huib, en Thuur succes met de inbouw, blijven heerlijke klemmetjes van de achterbank leuning ;)

Rolmoppen? :eusa_eh: Bolussen! ;D

Interieurtje oogt weer fijn en Huib is weer tevreden!

Gr 8)

arjen850

Citaat van: thuur op 09-10-2012 20:32:18
Citaat van: arjen850 op 09-10-2012 15:43:27

Rolmoppen? :eusa_eh: Bolussen! ;D

Interieurtje oogt weer fijn en Huib is weer tevreden!

Gr 8)

Hahaha, ja waren ze lekker? ;D Mooi dat het erin zit Thuur :eusa_clap:

UserID6342

arjen850

KIM

Volgens mij herken ik iets van een heel wijs besluit  :eusa_think:

arjen850

Citaat van: KIM op 11-10-2012 23:11:21
Volgens mij herken ik iets van een heel wijs besluit  :eusa_think:

Dan mag jij het zeggen....

KIM

arjen850