Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: )()()sT op 04-02-2013 19:49:55
Citaat van: arjen850 op 04-02-2013 19:42:24

Klopt de bumper is 4 cm lager.. Maar laat er nu onder onze XC een prachtige afneembare trekhaak zitten, die kan dan nu wel onder de R ;D Ook omdat de uitlaat zal worden aangepast.. Tis te zien overigens dat er omder die fransoos ook een trekhaak zit ;D

Maar is die trekHAAK van je sloop-XC niet te "plat" ?
Omdat een XC hoger op zijn poten staat, maar toch de kogel op eenzelfde hoogte moet zitten is de haak zelf anders en minder "hoog."

Jep, maar laat ik nou 2 originele kogels hebben liggen die ik zo op de trekhaak van de xc kan zetten ;D

)()()sT

UserID6342

Ik zie er dadelijk wel weer 2 dagen Frankrijk eraan komen, hahahahaha

FF oppasje zoeken voor Jeff ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 04-02-2013 20:01:46
Ik zie er dadelijk wel weer 2 dagen Frankrijk eraan komen, hahahahaha

FF oppasje zoeken voor Jeff ;D

Niet umslieks hoor, er is toch wel een forummer die die uitlaat stukken wel hier kan krijgen?

http://www.touch-and-style.com/echappement/1731-embout-droit-dtm-135x75mm-l-330mm.html

Wie heeft er een goed idee? :eusa_pray: ;D

UserID6342

Wie zat er van de forummers ook al weer eens in de Franse Pyreneeén ofzo ??  Wie is daar ook wel eens op bezoek geweest ?  Heette die Franse forummer niet Hans meen ik ?

C.punTeR

KIM

Hans ja. Ik ben er geweest, maar hij woont in Cirque de Navacelles. Da´s in de buurt van Millau en het huisje van mijn ouders in Frankrijk.
Pyreneeen is daar nog wel een beetje uit de buurt.

arjen850

Citaat van: KIM op 04-02-2013 22:04:13
Hans ja. Ik ben er geweest, maar hij woont in Cirque de Navacelles. Da´s in de buurt van Millau en het huisje van mijn ouders in Frankrijk.
Pyreneeen is daar nog wel een beetje uit de buurt.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=8889

Deze Hans?

UserID6342

Kniesoor die daar op let Kornelis.  Die sierstukken liggen bij dat bedrijf links iets hoger als Lyon.  Ze versturen niet naar het buitenland helaas is gebleken.  kan dat spul niet bij jou worden afgeleverd dan ?

KIM

Dat is ´m ja.
Afleveren kan best, maar mijn pa en ma zitten daar niet altijd. Wellicht ga ik dit voorjaar nog...

Misschien is er een afleverdatum te bespreken?

UserID6342

Citaat van: KIM op 04-02-2013 22:09:54
Pff, en daar laat mijn kennis van de Franse taal mij in de steek....  Oftewel, ik weet niet of dat lukt / mogelijk is.  Was allang blij dat we ze konden bestellen maar bij afleveren in Nederland kreeg ik een foutmelding dat dit niet kan.  Vandaar dat we een adres / forummer zoeken in Frankrijk om die eindstukjes te ontvangen.  de betalingen worden natuurlijk allemaal hier gedaan.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 04-02-2013 22:12:34
Pff, en daar laat mijn kennis van de Franse taal mij in de steek....  Oftewel, ik weet niet of dat lukt / mogelijk is.  Was allang blij dat we ze konden bestellen maar bij afleveren in Nederland kreeg ik een foutmelding dat dit niet kan.  Vandaar dat we een adres / forummer zoeken in Frankrijk om die eindstukjes te ontvangen.  de betalingen worden natuurlijk allemaal hier gedaan.

Ja en desnoods betaal ik de persoon in Frankrijk vooruit als dat makkelijker is ;)

The Volvoboy

Citaat van: Dirk342 op 04-02-2013 21:58:41
Wie zat er van de forummers ook al weer eens in de Franse Pyreneeén ofzo ??  Wie is daar ook wel eens op bezoek geweest ?  Heette die Franse forummer niet Hans meen ik ?

Wij zijn afgelopen zomer bij Hans geweest in de Cirque de Navacelles ;)

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Citaat van: Dirk342 op 04-02-2013 22:12:34

En ook daar is vast een oplossing voor. We hebben hier wel Belgische forumgenoten die de Franse taal machtig zijn. Misschien is er op die manier iets op te zetten?
Je kunt het wellicht ook bij Hans laten bezorgen; ik vraag mijn ouders daar wel langs te rijden. Ze zitten nu nog een week in Frankrijk. En anders kan het altijd nog in een later stadium.

Jelmar

Die eindstukken liggen in Nederland ook gewoon op voorraad bij diverse uitlaatboeren.
Nee, ik heb ze niet, er is weinig vraag naar dat soort eindstukken, vandaar dat ik ze zelf niet op voorraad heb liggen.

Ik snap de drang om alles in het buitenland te halen niet helemaal.
Maar ik ben dan ook niet helemaal goed wijs.
850R