Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Dan hoef ik dus morgen ook niet langs het ZKH te gaan om hem te bezoeken... :eusa_eh:
Thuis maar even langs rijden dan (wel eerst even bellen ;))
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

Beterschap Arjen. Fijn dat je weer naar huis mag.

:)

maartendeb

Brambo67

Beterschap Arjen, mooi dat je weer thuis bent!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Marty__Mouse

Heftig hoor Arjen, dan was de klap toch wel flink harder aangekomen dan in eerste instantie gehoopt..
Hopelijk kan je thuis wel echt de rust vinden die je nodig hebt om te genezen.. Net als ZC2rr0r weet ik van mezelf dat ik in het ziekenhuis meer rust krijg dan thuis. Thuis ben je toch sneller geneigd om toch nog iets te gaan doen. Al zal in jouw geval de pijn je wel belemmeren om te veel hooi op je vork te nemen.

Hoe dan ook hoop ik van harte dat je spoedig herstelt en het zou fantastisch zijn als je de Garbagerun wel gewoon mee kan maken, al is het alleen maar als "passieve passagier"  ;) Je hebt er tenslotte niet voor niets al hard voor gewerkt!

Beterschap in elk geval!!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

marrrcel

On the bright side: thuis heb je minder kans op een longontsteking dan in het ziekenhuis. Beterschap thuis en inderdaad jezelf een beetje koest houden.

arjen850

Zo heren en meelezende dames. Ik ben inderdaad weer thuis. Het kwam toch wel een beetje als een verrassing, maar vanuit het ziekenhuis gezien klopt het wel. De pijn is redelijk onder controle, en ik heb duidelijke instructies gehad over hoe ik de medicatie dien te gebruiken. Eerste dagen zal dat nog volop zijn, daarna langzaam af bouwen.
Er is een directe lijn met de afdeling voor de periode van een week, als ik vragen heb, of problemen, of de pijn is niet te hendelen, dan kunnen we ons direct tot hun wenden, ik blijf deze week ook patient van hun. We hoeven ons dus niet eerst te wenden tot huisartsen of huisartsposten. Met 15 min kunnen we daar zijn indien nodig. Dat is wel en rustgevend idee.

over een ongeveer een week zal er een mri scan plaatsvinden om te kijken of alles goed herstelt, en daarnaast natuurlijk ook een gewone controle.
ik ben toch wel blij dat ik thuis ben, en op de momenten dat Jolanda aan het werk is, weet ik mij omringd door vrienden, morgen zal Robbie mijn oppas zijn:) en aangezien Dirk nog wat afspraken die ik met mensen had staan aangaande hun auto, op zich zal nemen zal ook hij hier geregeld te vinden zijn.
En jongens, 1 ding is zeker, ik ga het niet overbelasten, dit omdat er gewoon teveel op het spel staat. Ik mag voorzichtig wat lopen, eens een bak koffie zetten, maar zal de komende week veelal in bed liggen.

Geweldig hoe mensen hun steun betuigen, en hulp toezeggen in dit blog maar ook via pb, telefoon en alle andere multimedia, hartverwarmend is dat. Dit is echt een hele mooie kant van het forum.
nu lig weer in mijn eigen nest (gelukkig zeer goed verstelbaar) en ik geloof zeker dat thuis de beste plek van genezen is.

leuk detail, mijn hondje meende er vanavond zorg voor moeten te dragen mij eigenpotig (in zijn geval dan he) weer het ziekenhuis in te werken, kon ternauwernood voorkomen dat hij tegen me opsprong, beest was zichtbaar blij:)
tis goed zo, ik hoop vanaf nu de weg vooruit in te slaan. Een hoop mensen zitten  te wachten op een pb van mij, dus daar zal ik me de komende dagen over buigen;)

Iedereen bedankt :eusa_clap:

leons850

Goed te lezen dat je weer thuis bent.
Hoop dat je snel wat opknapt.
Robbie weet inmiddels al dat als er hulp nodig mocht zijn met de runner e.d. dat ik wel wil helpen wanneer ik kan.
Veel beterschap.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Wouter76

Goed te lezen dat je weer thuis bent Arjen.

Dat de pijn de komende dagen maar af mag gaan nemen, fijn dat je nog net kon voorkomen dat Ruffles je letterlijk plat knuffelde want anders kon je linea recta weer terug  ;)

Nogmaals strekte gewenst met jouw herstel!

Powerpete

Lekker je rust nemen, en een beetje Dakar kijken.... voorzichtig met dat Kalf wat je hondje noemt....

Beterschap !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

The Demon

Dat zijn positieve klanken vanuit Apeldoorn in ieder geval.

Vanuit het "verre" Haarlem een spoedig herstel toegewenst enne ik zorg dat je de spekkoek krijgt die je hebt misgelopen op de Kerstboom meeting  ;)

Groet,
The Demon.

rico

Arjen,geniet maar van het feit dat je lekker in je eigen vertrouwde omgeving bent en zoals je zelf al zei forceer niks en laat je lichaam rustig herstellen.

En de meeste roffels blijven wel rijden tot jij ze weer kan verplegen ;D

BBS

Welkom Thuis Arjen :eusa_clap: Goed om te lezen dat het zo goed gaat zo. :eusa_clap: :eusa_clap:

Mocht je trouwens nog een paar handen kunnen gebruiken, je hebt mijn contact gegevens en schroom niet om ze te gebruiken ;)
Volvoloos....

Robster480

Als ie vandaag te veel hooi op z'n vork neemt krijgt ie gewoon een draai om z'n oren en een shotje morfine ;D

Goed dat je weer thuis bent Arjen!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

KIM