Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

StefanCJ

Erg netjes zo. Zelf heb ik shades in de V70 en dat vind de kleine man erg prettig, bij Marit in de auto zit hij steeds te knijpen met zijn ogen (tegen het licht, niet vanwege de rijstijl van Marit  :evil:).

UserID6342

Mooie folie erop, nieuwe originele voorruit erin, je kunt weer gaan met het ding maatje.  Staat weer klaar voor je !

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 14-03-2014 15:14:25
Mooie folie erop, nieuwe originele voorruit erin, je kunt weer gaan met het ding maatje.  Staat weer klaar voor je !

mooi man :D je hebt de ramen uitgebreid kunnen keuren zo ;D toch loopt die R veel beter als die ouwe T5 he ;D :evil:

UserID6342

Alleen niet zo hard ! :evil: ;D ;D.  Zonder dollen, heb rustig an gedaan dus een bekeuring zul je van mij niet verwachten, daarbij op de terugweg gaan blazen met een ruit die net aan het uitharden is, is ook niet zo'n strak plan.  Maar de R rijd verder gewoon goed en is veel comfortabeler als de T-5, eerlijk is eerlijk !

Robster480

Lekker, zo'n nieuwe voorruit! Kijkt weer prima weet ik uit ervaring!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

UserID6342

Volgens mij moet ik binnenkort ook een nieuwe hebben :evil: ;D, maar moet ik nog eerst even een stel goede dakstrips van een S70 regelen.  Doordat ik een stel gare klemmen heb aan de linkse kant (strip is eraf geklapt met 160+) heb ik als nood de strip vastgekit zitten.  Die krijg ik er dus nooit meer heel af....

maruska

als ge et niet meer wit, gebruik dan kit :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

volvobug

Citaat van: maruska op 15-03-2014 09:19:54
als ge et niet meer wit, gebruik dan pur of kit :)
Vergeet de pur niet  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

;D ;D.  Beide zijn gelukkig niet van toepassing, want ik wist heel goed wat ik aan het doen was !  Zoals al gezegd, even geen goede strip en klemmen op voorraad en daarom voor deze oplossing gekozen, niet omdat ik het nie wit ;D ;D

arjen850

Bevalt me erg goed, heerlijk als een ruit recht is gemonteerd en niet meer knerpt;) ruitenwissers gaan weer zonder schokken over het raam, en kijkt heerlijk schoon naar buiten zo;)

Laguna-S60R

De folie zit aan de binnen kant, dus als je van binnen uit naar buiten slaat zou je zeggen dat het raam moet verbrijzelen en je hem eruit kan drukken toch? Of zie ik dat nu verkeerd?

Want voordeel van de folie is dat wanneer je het raam van buiten af in tikt dat je het dus niet meer naar binnen kan drukken.
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

arjen850

Citaat van: Laguna-S60R op 16-03-2014 15:30:47
De folie zit aan de binnen kant, dus als je van binnen uit naar buiten slaat zou je zeggen dat het raam moet verbrijzelen en je hem eruit kan drukken toch? Of zie ik dat nu verkeerd?

Want voordeel van de folie is dat wanneer je het raam van buiten af in tikt dat je het dus niet meer naar binnen kan drukken.

klopt idd, je drukt het na het verbrijzelen weg. En ach, als er iemand echt binnen wil komen, dan lukt dat echt wel;)

arjen850

Zo, de 340 (77) is vertrokken naar een nieuwe eigenaar. Toch apart, heb er veel werk in zitten, en dan rijdt een ander ermee weg. Anderzijds ben ik wel blij dat hij weg is..