Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Wat een slecht nieuws Arjen.
Zo een mooie wagen. Bah.

Dit moet zeker een aardige klapper zijn geweest. Dat achterste gedeelte is nou niet bepaald zwak qua constructie.

Wat zullen jullie hier ziek van zijn. Gelukkig gaat het met jullie goed. Daarvoor rijd je inderdaad Volvo.

Heel veel succes met de afhandeling!

Boeijke

So....Lees het ook nu pas.

Das een vervelende tik geweest. Succes met de afhandeling.
Idd gelukkig geen persoonlijk letsel.

arjen850

Allereerst iedereen bedankt voor de steunbetuigingen, in mijn blog, maar ook via app en PB :eusa_clap: Vind het toch gaaf dat er op dit forum (waar de boel best wel eens op scherp staat) ook op deze manier met elkaar kan worden omgegaan.
Vandaag de R weggebracht, samen met de spuiter al een eerste schade expertise gedaan, en dat lijkt toch aardig positief. Wel zal de R in de zogenaamde na calculatie vallen, dit betekend eigenlijk dat de schade hoger uit kan vallen als nu ingeschat, en zo zal dit waarschijnlijk ook dadelijk vie de expert zelf gaan.
Voor nu lijkt het er op dat de R weer gemaakt wordt, wel is duidelijk dat hij een flinke dreun heeft gehad, naad linker achter portier-achterscherm is ook smaller geworden.
Er zal dus aan getrokken moeten worden, de schade hersteller begon al te glunderen bij het idee de R te gaan trekken. Meteen kwamen de verhalen uit de oude doos hoe het richt apparatuur het uitschreeuwde en kreunde als er een 850 gericht moest worden.. Taaie sjips zo gezegd ;D
A.s. donderdag komt de expert, en dan weten we dus definitief meer. Maar dat het binnen de getaxeerde waarde zal vallen is eigenlijk wel duidelijk. Heb besloten verder niet met bedragen te smijten, dit omdat dat eigenlijk niet belangrijk is. Maar om de mensen dan toch een idee te geven, de meeste van ons zullen voor dit bedrag zijn of haar R graag willen verkopen, niet misselijk dus..

Nu een dag verder en alles weer gerelativeerd, tis allemaal goed afgelopen, voor ons als gezin maar ook voor de tegenpartij, die toch ook een aardige mep heeft gehad, en dat is zoals velen al zeiden het belangrijkste..
De rest komt goed, en anders maar opzoek naar een LBP ;D

Vulk

Lunadust

Citaat van: Vulk op 19-08-2014 20:23:36
Ik ben bijzonder benieuwd naar het schadeherstel!

Als ze het goed doen zie je daar dus helemaal niks van ;D
Techneut, geen dichter.

henry classic v70

De R gaat echt niet weg ;) (alhoewel een LBP natuurlijk ook héél mooi is)
..en je hebt natuurlijk nog een hele mooie 437 staan waar je ook heerlijk in kunt cruisen :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

KIM

Citaat van: arjen850 op 19-08-2014 20:21:03

Zo te lezen kun je weer een beetje lachen.
Ik denk dat ik wel even een traantje had gelaten zeg...

arjen850

Citaat van: KIM op 19-08-2014 21:00:58
Citaat van: arjen850 op 19-08-2014 20:21:03

Zo te lezen kun je weer een beetje lachen.
Ik denk dat ik wel even een traantje had gelaten zeg...

Je kent me aardig goed he Kornelis...

KIM

Tsja, we voelen (bijna) hetzelfde voor onze auto's...

Jij hebt alleen wat minder smaak :-*

arjen850

Nu ik toch bij de spuiter was.... Laat hij nou al een mooi begin gemaakt hebben aan de sandstone :eusa_clap: Dit deed me weer iets positiever worden.

Wat doet hij eraan? wel:

Schade linker achterscherm, restyle deukjes op rechter voorscherm, en beide bumpers opnieuw spuiten.

De Sandstone en ik worden al een beetje maatjes ;D
Benieuwd hoe hij er straks uitkomt, daarna mooi polijsten en vertroetelen, notenhout set erin, en nog iets :angel:

arjen850

Citaat van: KIM op 19-08-2014 21:05:19
Tsja, we voelen (bijna) hetzelfde voor onze auto's...

Jij hebt alleen wat minder smaak :-*

:-*

dielie850

KIM

arjen850

arjen850

Citaat van: KIM op 19-08-2014 21:14:01
Heee. Maak je m niet te snel af?

Bang dat ik hem er weer uit doe wanneer hij klaar is? ;D