Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

850-2.520V-Driver

Ik heb evt ook interesse, er staan 2 auto's hier die het erg goed kunnen gebruiken en heb vrij weinig zin weer met zo'n demotiverend en glibberend stukje klei te gaan staan kloten..

arjen850

Toch wel een paar liefhebbers, zal van de week eens informeren. Maar om een scherpe prijs te krijgen zullen we er wel meer als 10 af moeten nemen verwacht ik.

KUKO (Rob)

T5-4life

Citaat van: arjen850 op 17-11-2014 18:28:06
Toch wel een paar liefhebbers, zal van de week eens informeren. Maar om een scherpe prijs te krijgen zullen we er wel meer als 10 af moeten nemen verwacht ik.
Vooruit dan maar, ik ook  ;)
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

volvobug

En mij mag je ook als belangstellende meetellen natuurlijk.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjen850

De huidige voorraad van de polijst doeken laat niet toe dat er een goupsbuy kan plaatsvinden helaas :( Ik hoop dat dit in het nieuwe jaar veranderd, is dat zo, dan laat ik het weten.

arjen850

En dan, wanneer je de Sandstone volledig naar het zin hebt gebeurt er dit:

Jolanda is in Apeldoorn boodschappen wezen doen, en bij terugkomst treft ze de Sandstone dus zo aan >:( De dader is doorgereden, maar gelukkig was er een getuige die netjes is blijven wachten tot Jolan terug was.
Van deze persoon hebben we het kenteken gekregen van de auto van de dader tesamen met de persoonlijke gegevens van de getuige.
Eerst baal je van de schade, het balen veranderd in boosheid. (het kan iedereen gebeuren dat je tegen een auto van een ander rijdt, maar waarom doorrijden en een ander met de schade laten zitten?)
Maar goed, aangifte gedaan bij de Politie in Apeldoorn, alwaar we keurig, netjes en correct werden geholpen (maar dat wisten we al van de politie in Apeldoorn :D) en die heeft contact gezocht met de eigenaar van het voertuig wat tegen de de Sandstone heeft gezeten, daarna ging alles vlug en ondertussen staat de sandstone hier weer gerepareerd voor de deur :eusa_clap:

De dader heeft alles op zich genomen, en dat is voor ons genoeg :D Wel gaat er erg veel tijd inzitten (aangifte, naar schadeboer voor expertise, daarna reparatie, email verkeer met rechtsbijstand e.d.) je wordt er echt niet wijzer van >:(

Zoals je zien kon is het portier ook geraakt, de halve zijkant spuiten en een nagelnieuw scherm RV gaf weer een deukvrij resultaat :D
Enige voordeel is dat er op het oude scherm precies op de wielrand een deukje zat die er niet uit wou middels uitdeuken zonder spuiten, nu ben ik daar wel van af.
Omdat er toch weer wat aan de sandstone is gedaan heb ik besloten er een stel nieuwe originele knipperlichten op te zetten, deze waren erg lelijk, zat wat vocht in, en er zat mos in de randjes wat ik er niet meer uit kreeg, dus mooi nieuw weer ;D

Na overleg met de dealer besloten voor nog een optie te gaan, ik kon deze voor een wel zeer schappelijke prijs krijgen. Zit poosje levertijd op, maar wanneer binnen volgen de pic's ;D

dielie850

Mooi dat hij er weer netjes bij staat :eusa_clap:
Had je voor die optie dan niet beter de heldere knippers kunnen pakken of zit ik dan fout ;D

V70R^2

Wat balen, temeer omdat hij cosmetisch puntgaaf was, maar inmiddels weer opgelost :)

Wel top dat een omstander het genoteerd heeft en netjes op jullie heeft gewacht, zoals het hoort!

arjen850

Citaat van: dielie850 op 21-12-2014 16:23:05
Mooi dat hij er weer netjes bij staat :eusa_clap:
Had je voor die optie dan niet beter de heldere knippers kunnen pakken of zit ik dan fout ;D

Had gekunnen idd, maar die vind ik niet mooi staan naast de oem koplampen ;) wel als er heldere koplampen in zouden komen.

Bouke

Gelukkig zijn er nog mensen die opletten. Wel zonde van zo'n schade :-\

UserID25761

Zo mazzelaar  :eusa_angel:  normaliter zal het een ander worst wezen, de spullen van een ander.
Chapeau dat deze persoon gewacht heeft  :eusa_clap:

TonV70R

Schade is altijd jammer, zeker als de dader er ook nog eens vandoor gaat.
Geluk gehad dat iemand het dus gezien heeft en gewacht heeft. Gebeurd helaas niet veel meer.
Mooi dat het allemaal weer gerepareerd is.

Foto's van na de reparatie: Mooi sh*t ;)   dader wel bekend (staat er ook op)

Jammer van die doeken maar tis niet anders  :(
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 21-12-2014 16:14:22
Na overleg met de dealer besloten voor nog een optie te gaan, ik kon deze voor een wel zeer schappelijke prijs krijgen. Zit poosje levertijd op, maar wanneer binnen volgen de pic's ;D

...ik weet 't ik weet 't nananananaaanaaa  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R