Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

KIM

En je hebt mooi de tijd om mee een rit uit te zetten!
Beterschap man!

The Volvoboy

Bah, er zijn leukere dingen dan 5 weken in het gips... :-\

Beterschap Arjen!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

blauweroffel

Arjen,

Beterschap gewenst van een expert. (die zn enkels 13 x in het gips heeft gehad, en de laatste keer 180 graden naar binnen, banden kapot en slagaderlijk....)
Komt uiteindelijk weer goed!

GRoet
BR

arjen850

Eindelijk is het gips eraf gegaan vandaag :D in totaal ruim 15 weken in het gips gezeten afgelopen tijd, ben daar echt wel klaar mee. Genomen foto's in ziekenhuis gaven een positief beeld, mag gaan beginnen met revalideren. Hopen dat de pijn die ik nu al een half jaar heb ook af zal gaan nemen.

Zo, ook even iets leuks op het forum zetten :D

Marc O.

Ah, mooi zo! Succes met de revalidatie. Hopelijk snel weer helemaal pijnloos op de been :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Zoals ik al zei; hebt natuurlijk het nodige ijzerwerk in je pootje. Kans is groot dat depijn daar vandaan komt. Het rottige van langdurige pijn vind ik dat je op een gegeven moment niet meer kunt aangeven waar het exact vandaan komt.
Beterschap man!

arjen850

Citaat van: KIM op 18-01-2018 22:31:00
Zoals ik al zei; hebt natuurlijk het nodige ijzerwerk in je pootje. Kans is groot dat depijn daar vandaan komt. Het rottige van langdurige pijn vind ik dat je op een gegeven moment niet meer kunt aangeven waar het exact vandaan komt.
Beterschap man!

Het gedeelte pijn aangeven klopt helemaal, Da's lastig. Maar heb 14 december pas ijzerwerk gekregen, loop vanaf begin jullie met de pijn. Ik hoop dat het ijzerwerk ervoor gaat zorgen dat de pijn minder wordt ;)

elianmars

KIM

En dan het belangrijkste: Heb je al weer even gereden?  :angel:

arjen850

Citaat van: KIM op 18-01-2018 22:48:37
En dan het belangrijkste: Heb je al weer even gereden?  :angel:

Helaas, pootje zit op dit moment nog volledig op slot, kan er nog nx mee.

maruska

mooi Ar, eindelijk die klomp eraf. en nu rustig aan doen (of probeer het iig..) ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

razorx

Vergeef me de woordspeling maar dit is een stap in de goede richting.
Ik ben blij dit te lezen.

V70geRwin

Citaat van: arjen850 op 18-01-2018 21:51:18
Eindelijk is het gips eraf gegaan vandaag :D in totaal ruim 15 weken in het gips gezeten afgelopen tijd, ben daar echt wel klaar mee. Genomen foto's in ziekenhuis gaven een positief beeld, mag gaan beginnen met revalideren. Hopen dat de pijn die ik nu al een half jaar heb ook af zal gaan nemen.

Zo, ook even iets leuks op het forum zetten :D

Aha, nu kan je niet meer je poot stijf houden  ;)

Zonder dollen, Succes met de revalidatie en de pijn  :eusa_clap: