Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Nog wel even de kentekenplaathouders vervangen naar 850club he ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850

Citaat van: big ben op 08-05-2010 14:12:25
Wat kan ik nog zeggen.............. heel erg mooi geworden  :D, zou wel van mij mogen zijn ;D.
Komt er nog een andere versnellingspook op??

Succes !!

Ben :angel:

Nee er komt geen andere,maar als de auto klaar is wordt die ook nog in de leder verf gezet ;) Hij is nog helemaal heel dus dat mag geen probleem zijn :D
Goed gezien ;D

arjen850

Citaat van: Jeff op 08-05-2010 14:25:30

nope.. Een forum sticker vind ik genoeg ;) ik heb er nog een van de volvo club,misschien dat die er nog op komt..

arjen850

vandaag de laatste dingen gedaan,volgende week kan hij naar de spuiter voor de laatste puntjes :eusa_dance:
Overzet dorpels gemonteert,wielkuipen erin en de spatlappen erop..

Excuses voor de slechte kwaliteit foto's,ik had alleen mijn telefoon bij de hand.. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen ;)
Nu even een paar dagen "rust"(er staat wel het 1 en ander aan werk) en dan de laatste dingen..
En dan is het wel even mooi geweest,ik hoop er dan een mooi poosje mee te kunnen rijden ;D

Tim N

Denk je pas met de winter de R weer rijdbaar te hebben? :eusa_whistle:

thijsj

Wow, chapeau... mooi geworden!
Citaat van: Jeff op 08-05-2010 14:25:30
Hooguit de achterste maar hoe slanker hoe beter IMO ;)

arjen850

Citaat van: Tim N op 09-05-2010 20:33:52
Denk je pas met de winter de R weer rijdbaar te hebben? :eusa_whistle:

Haha nee hoor ;), de volans komen er pas onder als hij helemaal klaar is :D

haRtV70R

Kijk, als je een auto opnieuw laat spuiten moet je het zo doen!!  :eusa_clap: :eusa_clap: Echt helemaal super!!! Gelijk goed aangepakt. Alle ramen er uit en niet afplakken zoals je nog wel eens ziet. (en wat altijd lelijk is)Deurinslagen mee gedaan, dorpels er af. Keurig!! Echt mooi vakwerk! En rood is echt een super mooie kleur als de lak vers is.

Top Arjen!!! :eusa_clap:
[move][/move]

Powerpete

durf straks met de meeting mijn rode hok er niet meer naast te zetten arjen..... wordt wel heel erg fraai....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

dank voor de leuke reacties :D
Vandaag is hij weer naar de spuiter gegaan,en samen met de spuiter met een punten lijstje rond de auto gelopen..
De spuiter kon zich overal in vinden.. Hopelijk is hij woensdag klaar,anders wordt het vrijdag..
Dan nog zijn er wat dingen die ik er nog aan wil doen,maar volgende week woensdag of donderdag wil ik alles dan wel klaar hebben..

Ben je gek peter ;) De mijne is net zo rood als die van jou :D

martijn.

Heb je ook alle steenslagfolie erop geplakt. Spatbordranden achter.

Of die folie achter de spatlappen, de plaatsen waar de overzetdorpels de carroserie raken. Want daar komen scheurplekken, en dat gaat weer roesten.

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjen850

Citaat van: martijn. op 11-05-2010 10:16:00

Of die folie achter de spatlappen, de plaatsen waar de overzetdorpels de carroserie raken. Want daar komen scheurplekken, en dat gaat weer roesten.

Goeie tip :eusa_clap: maar uiteraard heb ik aan die folie gedacht ;D Gewoon nieuw gehaald bij de dealert,die folie mag trouwens wel van goud zijn als ik kijk wat ik er voor moest betalen :eusa_sick:

Daf46

Citaat van: arjen850 op 11-05-2010 18:02:39
Citaat van: martijn. op 11-05-2010 10:16:00

Goeie tip :eusa_clap: maar uiteraard heb ik aan die folie gedacht ;D Gewoon nieuw gehaald bij de dealert,die folie mag trouwens wel van goud zijn als ik kijk wat ik er voor moest betalen :eusa_sick:

Ik het 422R topic van DCCCL staat er ook iets over die folie, volgens mij had ie een alternatiever bron (vijgen na pasen ik weet het)

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 11-05-2010 18:02:39
die folie mag trouwens wel van goud zijn als ik kijk wat ik er voor moest betalen :eusa_sick:
Schrok jij ook al zo, ik dacht dat ik de enige was.  Heb een 14 dagen terug denk ik, 2 van die stukjes gehaald om achter de voorste spatlappen te plakken ad 11 euro per stuk. :(  Gewoonweg belachelijk.