Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 19-05-2010 07:27:15
Arjen, ik had al gezegd dat het helemaal klasse was.  Vind het ook erg netjes van je om degene even apart te vermelden die je geholpen hebben.  Zo hoort het !!  Helemaal super allemaal.  Misschien een kleine, wellicht overbodige tip, laat je auto wel even taxeren nu door een erkend expertisebureau ?

Zo denk ik er idd ook over.. Elkaar helpen en bedanken werkt het mooist :D
Ja hij gaat absoluut getaxeerd worden, dat zat idd ook in de planning..

Gr Arjen

arjen850

Citaat van: Kali-Integrali op 19-05-2010 12:45:59
Arjen,

Super resultaat!! Misschien moet je ook maar zo leren auto-BH voor je motorkap regelen, hou je hem steenslagvrij ;)

Groeten Martijn
die overigens zo'n BH geen gezicht vindt

Ik ben me er best van bewust dat het eerste krasje vanzelf gaat komen.. Als ik dat niet zou willen zou ik hem nu in de garage moeten zetten en niet meer gebruiken.. En dat is nou juist wat ik niet wil ;)
Sorry maar zo'n auto bh komt er echt niet op,ieder zijn ding, maar het is zeker niet mijn smaak ;)

arjen850

Kon het niet laten,toch nog een paar foto's in het zonnetje :angel:

Gr Arjen

rogerV701998

Niet doen al die foto's... :eusa_naughty: ;D

Geweldig mooie auto heb je.

arjen850

Citaat van: V70R-obert op 19-05-2010 12:52:27
Wat een prachtige R is dit en wat een werk is dit geweest. Heb je al de vraag gehad: Stel dat iemand hem nu voor veel geld wil kopen, doe je hem dan weg?'

Dat is een goeie vraag.. Voorop staat dat ik al heel erg lang een R wil rijden in exact deze uitvoering,die wens is nu helemaal ingevuld..
De bedoeling is om er lang mee te doen..
En ik zal hem ook zeker niet te koop zetten.. Maar uiteindelijk is voor geld alles te koop..
Volgens mij is dit het meest eerlijke antwoord ;D

Starbuck

Citaat van: arjen850 op 19-05-2010 17:51:52
Wat een prachtige R is dit en wat een werk is dit geweest. Heb je al de vraag gehad: Stel dat iemand hem nu voor veel geld wil kopen, doe je hem dan weg?'

Dat is een goeie vraag.. Voorop staat dat ik al heel erg lang een R wil rijden in exact deze uitvoering,die wens is nu helemaal ingevuld..
En ik zal hem ook zeker niet te koop zetten.. Maar uiteindelijk is voor geld alles te koop..

Dan rest er enkel nog deze vraag: wat is je volgende wens aangezien deze vervuld is! Super hoor, en zeker omdat de juiste mensen op de juiste plaats waren om dit project succesvol te doen slagen. Proficiat aan allen die meehielpen en mee werkten.
Jullie hebben iemands wens mee in vervulling doen gaan, lijkt net een sprookje.

arjen850

Citaat van: Starbuck op 19-05-2010 17:57:49

Dan rest er enkel nog deze vraag: wat is je volgende wens aangezien deze vervuld is! Super hoor, en zeker omdat de juiste mensen op de juiste plaats waren om dit project succesvol te doen slagen. Proficiat aan allen die meehielpen en mee werkten.

Hmm,een compleet nieuwe motor opbouw lijkt mij nog wel interresant ;D
Daar zijn vrienden voor he ;)

Starbuck

Citaat van: arjen850 op 19-05-2010 18:03:36
Citaat van: Starbuck op 19-05-2010 17:57:49

Hmm,een compleet nieuwe motor opbouw lijkt mij nog wel interresant ;D
Daar zijn vrienden voor he ;)

Ik ben ook iemand die er zo over denkt.
Benieuwd naar je volgende project zal ik maar zeggen. :eusa_clap:

Tim N

Ziet er heel maar dan ook echt heel mooi uit :eusa_drool:
Hier kan menig liefhebbert zich aan vergapen (al denk iok dat zelfs petrolheads die echt helemaal niks met Volvo's hebbenhun net rekken bij het langsrijden)
Wel nog even je linker koplampwisser nastellen ;-)

Alleen jammer van de foto's doen hem geen goed.
1e is vanaf de schaduwkant, en maakt de zijkant onnodig donker.
2e verraad hoe lelijk je de R geparkeerd hebt.... Half in het (te hoge) gras.
Auto's horen op straat niet in de berm.

arjen850

Citaat van: Tim N op 20-05-2010 13:56:24
Hier kan menig liefhebbert zich aan vergapen (al denk iok dat zelfs petrolheads die echt helemaal niks met Volvo's hebbenhun net rekken bij het langsrijden)

Haha ik denk dat jij verspreid in mijn blog wel een heel beetje meer foto's zult vinden die niet goed genoeg genomen zijn ;)
Ik ben al blij dat ik een foto kan nemen en hem op het forum krijg ;)  Daarom wil ik ook graag een paar foto's laten maken op een mooie plek, en dan door iemand die het wel kan ;D
Kun je een auto lelijk parkeren dan? ;D En ik maar denken dat het wel leuk stond zo in het hoge gras ;)
Je hebt gelijk met die koplamp wisser ;)

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Tim N

Kan wel eens een balletje opgooien bij een bekende van mij? Wil mijn R ook nog eens op de gevoelloze plaat vast laten leggen. (die is tenslotte ook in 2009 nog gespoten)

Mits interesse zou dit omgeving Hengelo worden denk ik. Laat maar weten.
heb je een PB gestuurd voor wat voorbeelden wat van mijn mini gemaakt zijn.

Citaat van: arjen850 op 20-05-2010 22:29:10
Citaat van: Tim N op 20-05-2010 13:56:24

Haha ik denk dat jij verspreid in mijn blog wel een heel beetje meer foto's zult vinden die niet goed genoeg genomen zijn ;)
Ik ben al blij dat ik een foto kan nemen en hem op het forum krijg ;)  Daarom wil ik ook graag een paar foto's laten maken op een mooie plek, en dan door iemand die het wel kan ;D
Kun je een auto lelijk parkeren dan? ;D En ik maar denken dat het wel leuk stond zo in het hoge gras ;)
Je hebt gelijk met die koplamp wisser ;)

arjen850

De eer van de eerste foto's maken  is al vergeven ;)

Tim N

Geen probleem, leek me wel leuk om een zwarte en rode R in originele staat samen op de foto te zetten.

arjen850

Citaat van: Tim N op 24-05-2010 00:05:03
Geen probleem, leek me wel leuk om een zwarte en rode R in originele staat samen op de foto te zetten.

Maar dat lijkt mij ook absoluut een geslaagd iets ;) Kom zaterdag maar naar Epe ;D