Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Jeff op 08-08-2010 21:40:24
Ik mis er een ;)

We hadden het er nog over he, zorgen dat alles in 1 keer klaar staat voor de foto Jeff ;D

walter leever

Citaat van: arjen850 op 08-08-2010 13:00:57
Beetje donker, maar nog wel te onderscheiden ;)

http://i38.tinypic.com/20ifdat.jpg

Ik zie toch licht in de duisternis, ;D.

arjen850

Citaat van: walter leever op 08-08-2010 22:13:35
Citaat van: arjen850 op 08-08-2010 13:00:57
Beetje donker, maar nog wel te onderscheiden ;)

http://i38.tinypic.com/20ifdat.jpg

Ik zie toch licht in de duisternis, ;D.

Jep, mijn werkhok, maar dat wist jij al ;D

arjen850

Zo even was het stil omtrent mijn R, maar zoals eerder vermeld had ik via Dirk een dash geregeld met donker hout er in.. Ik zou mijn hout verwisselen voor het donkere en dan een ander dash in de R krijgen..
Vol goede moed begonnen met het hout verwijderen uit het nieuw te plaatsen dash..
Na een uur waren we een aantal centimeters gevorderd met het scheiden van hout\dash, Met een hoop gebuig en getrek erbij..
Toevallig had ik laatst bij `tips op marktplaats` de tip gezien van een origineel dash van een R met het lichte hout erin..
Rekensom was snel gemaakt en een telefoontje naar duitsland was er nog sneller..
Je raad het al, ik heb het dash uit duitsland gekocht.. Wat ik kan zeggen over het hout verwijderen uit een bestaand dash is dat het wel kan maar dat er veel tijd voor nodig en veel geduld.. Maar ook een porsie geluk..
Ik ben gestopt omdat ik het dash niet kapot wou maken, en omdat ik nu een originele kon krijgen..
Dus mocht er belangstelling zijn, ik hen een creme dash over met donker hout ;D

Kom ik vanavond in duitsland, ben in gesprek met de verkopende partij, begint hij te vertellen dat er iemand is geweest bij hem voor een bovendek van een 70 serie.. Ik zeg in al mijn onschuld Robbie? Vallen zijn ogen uit zijn hoofd :o ;D Haha robster en ik zijn bij dezelfde kerel geweest en dat terwijl we bijna buren zijn ;D

Heb ook even heerlijk de R uitgelaten in het land van hier en daar ongegeneerd hard rijden :D geeft best een adrealine stoot als je achter een ML en een dikke audi aangaat, en merkt dat als zij tegen de begrezer aan schurken je langzaam langs zij komt ;D
Die gezichten ;D Daar heb je honderd euro voor over :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: arjen850 op 25-08-2010 23:09:04

Kom ik vanavond in duitsland, ben in gesprek met de verkopende partij, begint hij te vertellen dat er iemand is geweest bij hem voor een bovendek van een 70 serie.. Ik zeg in al mijn onschuld Robbie? Vallen zijn ogen uit zijn hoofd :o ;D Haha robster en ik zijn bij dezelfde kerel geweest en dat terwijl we bijna buren zijn ;D

;D

Robster480

Wat een toeval Arjen! Had ik het eerder geweten, had ik 'm voor je meegenomen :) Achja, heb je weer een mooie rit en een hoop lol gehad ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjen850

Citaat van: Robster480 op 26-08-2010 00:15:25
Wat een toeval Arjen! Had ik het eerder geweten, had ik 'm voor je meegenomen :) Achja, heb je weer een mooie rit en een hoop lol gehad ;)

Ach ik wist het ook pas sins dinsdag, maar ik vond het wel erg grappig.. Je had het gezicht van die duitser moeten zien ;D
En idd, die lol tijdens de rit heb ik idd gehad :evil:

arjen850

Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik mijn "nieuwe" dashboord ingebouwd :eusa_dance: Vandaag eerst een verstandskies laten verwijderen, en dan dat gekruip met een constant bloedende wond in je mond is niet echt een succes ;)
Maar goed piepen kan altijd nog ;D

Vol goede moed begonnen met het verwijderen van het dash.. Ongelooflijk, wat is hier een beun de haas bezig geweest..
Kijk maar mee..

Zp wordt dus schijnbaar de boel gerepareerd :eusa_naughty:
Enfin, het dash eruit.. En dan lijkt het drama nog groter..
Het hangt aan vellen aan elkaar..

En zo ziet het eruit zonder dash, voor vele een bekend gezicht ;)

De vriendelijke duitser waar ik het dash van heb gekocht had de kabelboom zelf maar gehouden, en de bijrijders airbag ook.. Dus dat moest overgezet worden..

En weer verder met de inbouw, op de foto kun je trouwens goed zien dat mijn handen niet brandschoon zijn :angel: Maar dat komt goed ;)

En weer schoon en afgebouwd :D

Op een paar kleine details na is het klaar, voor de meeting is het perfect ;D Maar wat een verschil met rijden, de rammels en kraakjes zijn verleden tijd, dus voor nu ben ik weer even een tevreden mens :D
Eind september ongeveer hoop ik weer verder te gaan met de complete vervanging van het voortrein.. De draagarmen heb ik al binnen :eusa_dance:
Eerst donderdag nog een dash inbouwen, heb hier nog een 850R staan waar ook een ander dash in moet ;)

Groet Arjen 8)

Robster480

Zo! Dat ziet er strak uit! Mooi dat ook de rammeltjes en kraakjes foetsie zijn! Zie het resultaat zaterdag wel ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Jeff

Gaaf man, ziet er heel netjes uit zo mooie verbetering! Ben jaloers op dat lichte hout ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

henry classic v70

Komt in 't echt nog veel beter tot z'n recht dan op de foto volgens mij :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 08-09-2010 14:22:18
Komt in 't echt nog veel beter tot z'n recht dan op de foto volgens mij :eusa_clap:

dat vond ik dus zelf ook ;)

arjen850

Citaat van: Jeff op 08-09-2010 12:48:45
Gaaf man, ziet er heel netjes uit zo mooie verbetering! Ben jaloers op dat lichte hout ;D

Nou Jeff, ik geef je de kans om dat lichte hout ook in je bezit te krijgen.. Ik heb het oude dash bewaard, met geduld en tijd en prciesie kun je het daar uit halen en in je eigen dash bouwen.. Heb jij licht hout ;D

peteRRR

Nou jeff man,das mooi man.
Happen man,confisceren die hap.

Komt het jou weer toe zo  ;)

Groet ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)