Bigjelmo van S70 10V naar V70R

Gestart door Bigjelmo, 14-03-2010 19:26:40

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: fbm op 08-02-2011 22:54:35
It's a live!  :eusa_clap:

Zondag ga ik mee proefrijden! :eusa_dance:

Ik ben reuze benieuwd!!

)()()sT

Citaat van: Bigjelmo op 07-02-2011 14:43:16
Misschien kan je Jeff lief aankijken, die heeft er nog één liggen, wordt die ook eens gebruikt.

;D

arjenT5R

we willen fillums?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jeffsub

Ja! ik wil ook filluhms zien jonguh!  8)

we kunnen wel rijdende filmpjes maken , ga ik er wel naast rijden  :eusa_dance:

R o b

Boost 'm op scotty!!!!  :eusa_clap:

Bigjelmo

Filmpjes komen vandaag heren, als ik vrij ben vandaag. 8)

R o b

fbm

Vanmiddag kom ik hem uitproberen JA!  :evil:

arjenT5R

Citaat van: fbm op 13-02-2011 10:14:23
Vanmiddag kom ik hem uitproberen JA!  :evil:

en fillum maken? :eusa_doh:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Bigjelmo

Nou daar zijn we dan: met een paar foto's en twee filmpjes (nog niet echt van de laatste (proef)rit) maar hij liep vanmiddag als een zonnetje.
Op de foto's is hier en daar nog wat ducktape te zien maar dat is inmiddels net vervangen voor siliconeslangen.

Morgen dan komt er een andere downpipe met kat onder, want dat ding van mosselman heb ik nu tijdelijk met een flens en mof aan de orginele kat vastzitten, alleen toen ik vanmiddag terugkwam van de rit schoot mijn creatie los en was het net een vijf cillinder roffelboxer met openuitlaat.

ps. excuses voor de slechte / winderige geluidsopname van de (oude)filmpjes.

filmpjes:

Till next time.

Jeff

Ziet er netjes uit, heb je verder nog updates gebruikt die je nog niet had gepbt? Mocht dit zou zijn zou je ze willen sturen? Dan kan ik dit mee nemen.

Ik miss alleen het filmpje nog tijdens het rijden heb je die ook of moet je die nog maken? :)

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fbm

Nieuwe downpipe al klaar en eronder? Dan kunnen we proefrijden! :eusa_dance:

)()()sT

En minstens zo belangrijk: hoe rijdt het nou, merk je een aanzienlijke vermogenstoename? :D

Bigjelmo

Beste volvokenners,

Ik zit met een probleempje, heb ik eindelijk de mosselmankit erop zitten, zit ik met een koelvloeistoflekkage bij de koppelingen op het schutbord naar de kachelradiateur. Nou dacht ik dat zullen de o-ringetjes kunnen zijn omdat ik destijds de slangen los moest halen, dus deze besteld + nieuwe klemmetjes, maar nee hoor lekt nog steeds. Zodra ik alles vast heb, water bijvul begint hij 20sec later te lekken, draai ik de reservoirdop er weer op wordt het iets minder (druppen).

Nu is mijn vraag na dit hele verhaal kan de kachelradiateur ook alleen op de schutbord lekken want binnen in is het kurkdroog , of is dit nog niet de kachelradiateur zelf?

Alvast bedankt.

R o b

Citaat van: )()()sT op 14-02-2011 21:23:06
En minstens zo belangrijk: hoe rijdt het nou, merk je een aanzienlijke vermogenstoename? :D

??? enne?