Bigjelmo van S70 10V naar V70R

Gestart door Bigjelmo, 14-03-2010 19:26:40

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Bigjelmo op 05-04-2011 22:15:13
Morgen met de auto naar Amersfoort dus dan zal ik wat filmpjes schieten onderweg.

Moet ik niet even filmen dan, mag jij rijden! :D

Bigjelmo

Citaat van: fbm op 06-04-2011 16:29:31
Citaat van: Bigjelmo op 05-04-2011 22:15:13
Morgen met de auto naar Amersfoort dus dan zal ik wat filmpjes schieten onderweg.

Moet ik niet even filmen dan, mag jij rijden! :D

Helaas ben al in Amersfoort (aan het werk) maar je mag wel een keer mee rijden hoor ;D 8).

Teddy81

Hoe is het mogelijk dat ik dit topic gemist heb?
Knap werk heb je verricht hoor! Chapeau! ;D

daytonawim

waar blijven die filmpjes dan  ;) ;)

R o b

Hoe is je A/F-Ratio?

Bigjelmo

Vanavond met Remko even wat filmpjes gemaakt, zijn nog niet heelveel zeggend maar "it's alive". Nu gaan we kijken hoe we het heel houden en nog zo veel mogelijk oud slangen werk vervangen voor nieuw spul (in de loop der tijd)

Op de vraag van Rob kan ik nog geen eerlijk antwoord geven want dan moet ik er eerst een A/f ratio meter tussen zetten.
Binnenkort gaat de R-bumpert er ook onderkomen en gaat de neus nog omlaag, en dan moeten we eerst weer nieuwe ideetjes opdoen.

Filmpjes:

maartendeb

Cool 8) :eusa_clap: Binnenkort poetsen met de 030!

arjenT5R

Doe dan ff een run op een bank of ga ff langs marc om je afr te meten... is toch wel erg belangrijk!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

StefanCJ

Jeff

Ziet er gaaf uit! :) Ben benieuwd hoe dat nou in het echt is... Heb je nou ook de handleiding een beetje gevolgd van de set of had je die er niet bij?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jeffsub

Het begint ergens op te lijken jelmer!
Nu nog even de R bumper er onder en donkere head units en het wordt al een heel stuk beter ;)
Ohja en natuurlijk een heel end zakken met dat rode monster!

Keep up the good work!
Gr jeff

Bigjelmo

Hallo iedereen,

Gisteren tijdens een toerritje (van de Fiat X1/9club  ;D) begon mijn motor te koken van de S70, nu blijkt dat mijn koelfan niet aanslaat.
De boel laten afkoelen wat koelvloeistof bijgevuld en maar weer rijden en gezorgd dat we niet weer in een file terecht kwamen, gelukkig geen verdere problemen weer gehad alleen de fan gaat dus niet aan.
Nu moet ik zoieso een nieuwe groene resevoirdop bestellen maar ik wil eerst morgen testen of de fan uberhaubt nog goed is of dat er iets anders loos is,voordat ik allerlei dingen ga bestellen. Hoe kan ik hem nu precies veilig doorverbinden naar de accu, ik namelijk geen ster met electra.

Alvast bedankt.

Jorg Vseventy

Hey Jelmer,

Leuk kennis gemaakt te hebben. Jammer dat je je S70 niet mee had. Maarja, het was natuurlijk alweer een X1/9 meeting waar ik je tegen kwam. Koop nou gewoon zo'n X, daar past ook gewoon een turbo op... Of overtuig je vrouw ervan dat een 5cylinder beter is... (je schoonpa geeft het al toe..., maar die doet de X, terecht, voor geen goud meer weg!)

gr,
Jorg

Bigjelmo

Zo dan eindelijk hier weer eens wat posten, en dan wel met het bericht dat de S70 na drie jaar plaats moet maken voor wat anders, in mei krijgen we gezins uitbreiding en daardoor willen we een station.

Nu is het de volgende geworden: Een V70R uit 1997 die volgende week donderdag op kan halen.

Dus ik heb nog even om de S70 netjes te maken voor een eventueele verkoop, ik heb er altijd met plezier ingereden en hij heeft me maar één keer laten staan (s'nachts om 01.30 uur met -10 :eusa_eh:).
Als ik hem opgehaald heb zal ik dit topicje dus moeten veranderen in Bigjelmo V70R.

mvg Jelmer

Thys

Ook geen straf :eusa_clap:

Veel plezier ermee!