Bigjelmo van S70 10V naar V70R

Gestart door Bigjelmo, 14-03-2010 19:26:40

Vorige topic - Volgende topic

jeffsub

Nog updates aan de V70  J?

Bigjelmo

Zo op de blokjesgrill na nog geen updates aan de V70 maar wel aan de S70:

Ik moest de winterbanden + putdeksels omruilen voor de zomerset van mijn vrouwtje, en aangezien ik eindelijk de R-bumper had laten spuiten kon ik deze er ook mooi even opzetten  :eusa_dance:. ziet er een stuk mooier uit zo (vind ik).

Dus toen ze thuis kwam met de R konden ze weer gebroedelijk naast elkaar staan  ;D.

groet Jelmer

elianmars

Wat staat zo'n R bumper toch mooi!  :eusa_drool: :eusa_clap:

fbm

UserID6342

)()()sT

Ah joh, ik wist ff niet meer dat je de S70 ook nog had :)
Mooie upgrade 8)

Bigjelmo

Citaat van: )()()sT op 29-02-2012 22:00:49
Ah joh, ik wist ff niet meer dat je de S70 ook nog had :)
Mooie upgrade 8)

We hebben besloten hem er voorlopig maar bij te houden   :) en dat Joyce (mijn vrouw) erin gaat rijden.

Bigjelmo

Zo de afgelopen week begonnen met een nieuw projectje voor de S70, de turbo die lekte wat olie dus die moest eraf.
Toen begonnen met een 10V uitlaatspruitstuk die ik een tijdje geleden bij Volvobug in Arnhem heb opgehaald, de bedoeling is om het mosselman spruitstuk te vervangen voor een originele turbospruitstuk van Volvo, alleen aangezien deze andere tapbout afstanden heeft moest ik daar iets op verzinnen.

De foto's vertellen de rest.

Het uitlaatspruitsuk en turbo gaan er morgen weer op want het werd me toch iets te vochtig buiten.
En waarom nou dit alles, iets meer ruimte creƫren om de turbo heen en je moet iets te doen hebben he.

volvobug

Heej, mijn oude spruitstruk in de recycling  :D ziet er goed uit Jelmer.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

THIJS-V70

En wat doe je met het oude mosselman spruitstuk ?
Ik rij net zo goed op gas als ik kan koken ;)

Bigjelmo

Citaat van: THIJS-V70 op 26-04-2012 00:08:36
En wat doe je met het oude mosselman spruitstuk ?

Die blijft voorlopig op de plank liggen, en als het lekker loppt dan zie ik wel.

jeffsub

Bigjelmo

jeffsub

Bevalt de V70 nou beter als je custom made S70... dat kan toch niet  :eusa_dance:

wel erbij houden he de rode duivel  ;)

Bigjelmo

Citaat van: jeffsub op 05-06-2012 11:46:56
Bevalt de V70 nou beter als je custom made S70... dat kan toch niet  :eusa_dance:

wel erbij houden he de rode duivel  ;)

;D,  rijd allebei goed alleen de S70 is afgekeurd met te hoge C0 bij verhoogt toerental, vrijdag mag hij weer voor de herkeuring.
Maar de V70 is handiger met het oog op de kinderwagen, want ik ben immers vader geworden op 10 mei :eusa_dance:.