V70® Pearl Saffron, de 528i en de Swift...

Gestart door t_w, 14-03-2010 23:18:05

Vorige topic - Volgende topic

V70 400K+

Van Harte Gefeliciteerd!! Geniet er maar van  :) Mooie foto trouwens :eusa_clap:

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

t_w

Dank!

Vandaag eindelijks weer eens een stuk in de V70R gereden.
Woon - werk verkeer doe ik momenteel in de MINI van de de vrouw, omdat met zo'n kleine spruit een V70 nu eenmaal wat 'praktischer' is dan een MINI :D

Maar goed.
Van't zomer wil ik toch maar weer eens op 17" gaan rijden.
Dus de 'oude' comet's moeten alsnog opgeknapt worden.

Na lang beraad, toch de knoop doorgehakt en ervoor gekozen om naar Gerritsen te Nijkerk te gaan.
Best een eindje uit de richting vanuit het 'verre oosten', maar de kleur van de velgen kwam toch beter overeen dan de kleuren die de lokale poedercoaters hier aanboden.

Hier een voorbeeld, foto is gemaakt met een beroerde schaduw, maar goed, voor't idee:

Robbie z'n velgen zijn ook door Gerritsen gecoat. Ik vond het erg geslaagd!

Dus de V70R weer even uitgelaten en mezelf erover verbaasd dat als je een weekje niet in je eigen auto hebt gereden, je direct weer met een grote grijns achter het stuur zit.

En de oude comet's achtergelaten... Ben benieuwd!

t_w

Vandaag de velgen weer opgehaald.

Even voor het idee:

Dit was de staat van m'n oude comet's, die op de auto zaten toen ik hem kocht.
Afbladerende lak, rondom stoeprand schade, spaken her en der beschadigd,
kortom: drama  :eusa_wall:

Plus dat 1 velg een flinke deuk had opgelopen, nadat deze een één op één gevecht met een vluchtheuvel had verloren (mompelt iets van vrouw achter het stuur...  :eusa_snooty: )

Velgen zien er weer top uit nu!
De zwaar beschadigde velg van hierboven, je kunt het deukje nog wel iets zien, maar ben zeker tevreden met het resultaat!

Dus de huidige wintersetup is Vredestein Wintrac Xtreme 205/45R17 op comet's (velgen zijn werkelijk als nieuw!)
En de zomer setup wordt Apollo Aspire 4G 215/45R17 op de gecoate comet's, ipv de 18" imi peg's waar ik de afgelopen jaren mee heb gereden.

Komende week de banden op de velg en dan maar eens wisselen...

Blij mee  :eusa_dance: !

big ben

Zowel je toevoeging aan je blog als de staat van de velgen...........  8) :eusa_clap: :eusa_clap:, vooral de laatste foto is "goed" gelukt!

Marc O.

Ziet er keurig uit! Waar heb je dat laten doen? En is dat de originele donkere kleur?
...The Nile isn't just a river in Africa...

TonV70R

Ziet er weer netjes uit.
Laatste foto is inderdaad erg mooi!
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Robster480

Gerritsen heeft weer keurig werk geleverd zie ik! Jammer dat het deukje niet volledig uit de velg is, maar zo op de foto is er niets van te zien.

Wat een heerlijke composities weet jij toch altijd te bedenken voor foto's, niet alleen van de auto maar ook van de kleine spruit!  :eusa_clap:

Misschien binnenkort eens wat 'five years later' foto's maken? :)

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

t_w

Ik wilde ze eerst op kleur laten spuiten, maar de kosten daarvoor waren me toch 'iets' te hoog.

Dus, na een aantal velgen gezien te hebben, uitgekomen bij Gerritsen te Nijkerk. Nee, niet exact dezelfde kleur, maar komt wel mooi dichtbij. Ik ben er wel erg blij mee, en voor een mooie prijs...

KIM

leons850

Citaat van: Robster480 op 28-03-2015 22:16:32
Gerritsen heeft weer keurig werk geleverd zie ik! Jammer dat het deukje niet volledig uit de velg is, maar zo op de foto is er niets van te zien.

Wat een heerlijke composities weet jij toch altijd te bedenken voor foto's, niet alleen van de auto maar ook van de kleine spruit!  :eusa_clap:

Misschien binnenkort eens wat 'five years later' foto's maken? :)

Gave foto!
Ik heb er ook zo 1. ;D

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

t_w

... Misschien binnenkort eens wat 'five years later' foto's maken? :) ...

Moesten we maar eens doen!
naar het lijkt zijn er meer liefhebbers daar in de buurt ;)

leons850

Citaat van: t_w op 29-03-2015 20:51:50
... Misschien binnenkort eens wat 'five years later' foto's maken? :) ...

Moesten we maar eens doen!
naar het lijkt zijn er meer liefhebbers daar in de buurt ;)

Misschien. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

t_w

Afgelopen zaterdag de zomerwielen er maar weer onder gegooid...

Erg tevreden met het resultaat!

's Avonds nog geprobeerd wat foto's te schieten...

Wel geinig, maar brengt de kleur niet echt over natuurlijk...

Dus, vandaag, in't zonnetje, nadat ik de ontzettende hoeveelheid as van de lokale paasvuren weer van de auto had geblazen met wat osmosewater van de 'hogedrukreiniger op de hoek' ;), eindelijks het polarisatie filter weer op de camera geschroefd en wat 'zon' foto's gemaakt...
Dan komt die maffe saffron kleur toch het best tot z'n recht  :eusa_dance:

Blij met m'n opgeknapte comet's!

minder blij met een blijvende 443 foutmelding in het ABS systeem.

De afgelopen 2 jaar 2 keer eerder gehad, maar toen verdween de melding vanzelf...
Hij lijkt nu wat hardnekkiger...
Dus een dezer dagen de soldeerbout maar eens 'ter hand nemen'...  ;)

leons850

Dit zijn pas mooie plaatjes Thijs.  :eusa_clap:
Ziet er weer gaaf uit, ik zou willen dat ik er zo'n kijk op had.
De Comets zijn ook erg mooi geworden, toevallig vorige week nog contact gehad met Gerritsen om een prijsopgave te krijgen.
Hopelijk durf ik binnenkort zo ook weer foto's te maken van m'n Titans. ;D

Ohw wat betreft de ABS, dikke kans dat je controller gaar is inderdaad.

koen.s