V70® Pearl Saffron, de 528i en de Swift...

Gestart door t_w, 14-03-2010 23:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

antraciet


R o b

Sorrie jongens, kreeg de wagen niet 1-2-3 schoon.


elianmars

Citaat van: R o b op 14-02-2011 08:46:00
Sorrie jongens, kreeg de wagen niet 1-2-3 schoon.

http://i472.photobucket.com/albums/rr88/RobClaassen/V70R/th_DSC05813.jpg

Tering, Rob. Dit meen je niet!! Maak jij echt zo'n puinhoop in je wagen?  :o

R o b

Af en toe.....als het druk is! Moet ook wat verdient worden om zo'n V70 te blijven rijden....en de aannemerij is momenteel hard doorpakken!  :angel:

elianmars

Citaat van: R o b op 14-02-2011 09:16:14
Af en toe.....als het druk is! Moet ook wat verdient worden om zo'n V70 te blijven rijden....en de aannemerij is momenteel hard doorpakken!  :angel:

Het is toch een kleine moeite om 's avonds even de zooi op te ruimen? Ik vind het al erg als mijn jongens een koekje in de auto eten  :eusa_shifty:

R o b

Citaat van: elianmars op 14-02-2011 09:20:43
Citaat van: R o b op 14-02-2011 09:16:14
Af en toe.....als het druk is! Moet ook wat verdient worden om zo'n V70 te blijven rijden....en de aannemerij is momenteel hard doorpakken!  :angel:

Het is toch een kleine moeite om 's avonds even de zooi op te ruimen? Ik vind het al erg als mijn jongens een koekje in de auto eten  :eusa_shifty:

Ik werk ook 's avonds.  :eusa_boohoo:

(je hebt wel een beetje gelijk overigens, dit was ook wel een situatie die niet meer voorkomt)

elianmars

Citaat van: R o b op 14-02-2011 09:33:17
Citaat van: elianmars op 14-02-2011 09:20:43
Citaat van: R o b op 14-02-2011 09:16:14
Af en toe.....als het druk is! Moet ook wat verdient worden om zo'n V70 te blijven rijden....en de aannemerij is momenteel hard doorpakken!  :angel:

Het is toch een kleine moeite om 's avonds even de zooi op te ruimen? Ik vind het al erg als mijn jongens een koekje in de auto eten  :eusa_shifty:

Ik werk ook 's avonds.  :eusa_boohoo:

(je hebt wel een beetje gelijk overigens, dit was ook wel een situatie die niet meer voorkomt)

Hèhè, eindelijk hap je  ;D

Je moet zelf weten wat je met je wagen doet, hoor  ;)

R o b


Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t_w

Vandaag prachtig weer, mooi weer dus om de zomerset eens even goed schoon te maken...
Nu nog even wachten tot de nieuwe set banden beschikbaar is / komt...



SirRutte

Mooie foto's van mooie velgen! Leuk die scherpte-diepte op de tweede foto :)

Wanneer ben je van plan de zomerset weer te monteren? Zijn de huidige banden zo slecht?

t_w

Nieuwe zomerset is in bestelling. Maar door de grote vraag naar winter banden van de afgelopen tijd is de opbouw van de zomervoorraad ook wat achter gebleven, dus ik moet nog even wachten totdat de banden er zijn. Geen probleem...

Huidige set is op.
Op de eerste foto is dat wel goed te zien (wiel dat voor de koelkast staat), valt wel onder de categorie slick ;)
De achterbanden hebben volgens mij nog wel een mm of 6 profiel... (die op de tafel ligt)

SirRutte

Oh inderdaad ja. Daarom vroeg ik het ook, die band op tafel ziet er nog oké uit. Het viel mij ook al op dat het aanbod in zomerbanden bij de bekende sites minder is dan gebruikelijk.

Voor welke banden heb je gekozen?

t_w

Citaat van: SirRutte op 12-03-2011 20:46:54
...Voor welke banden heb je gekozen?

Tja, als ik je zeg dat ik ben werkzaam bij Vredestein als Test-Engineer laat ik weinig te raden over toch ;)
winter:

zomer:

Laserblue

Citaat van: t_w op 13-03-2011 13:04:04

Tja, als ik je zeg dat ik ben werkzaam bij Vredestein als Test-Engineer

dan zeg ik: Inkoopkorting voor alle forumleden!  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*