Wanneer gaan jullie zomerslofjes er weer onder??

Gestart door v704life, 15-03-2010 11:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

nardgilsing

Afgelopen maandag zijn ze er onder gegaan. Eindelijk weer van t staal af!

Daf46

Zal ergens in april worden, hoop nog ergens een gunstig geprijsd setje metis velgen te vinden ...

blauweroffel

Ik denk erover om ze dit weekend alle 8 om te wisselen.

BR

Jeroentjuh

Volgend jaar wel een keer, mijn huidige winterbanden zijn niet veel meer, dus die rij ik deze zomer gewoon op........

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

walter leever


LeonW

Die van mij ook al een week met voor het eerst de comets!

Staat super! foto's volgen uiteraard...
Volvo S70 2.5T

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

v704life

Ja hoor, de Pegazusters liggen eronder:D





Ceesje TDI

Zomerbanden het weekend opgelegd. Heerlijk weer rustig zoeven met de zomersloffen. Dit voorjaar maar eens goed kijken naar goede (betaalbare) winterbanden, want deze set is op. Volgende week krijgt de "dikke"diesel een grote voorjaars poetsbeurt en dan is het helemaal..........LENTE!!

hathü

De Meteors zitten er sinds een uur geleden weer op, smoelt heel wat beter dan de winter Antlia,s, ben ook gelijk maar een stukje gaan sturen. De zomersloffen zijn nieuw, dus ff inrijden.

UserID6342

;D Gisteren begonnen en vandaag afgemaakt, eerst lekke band moeten plakken. ;D

KIM


Freakybaby

Vanmorgen.. En de bandenspanning was nog goed.

Na een wasbeurtje zag het er weer een stuk beter uit ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

JvW

Afgelopen zaterdag heb ik ze maar eens even opgehaald bij de garage. En ze er gelijk onder gedaan natuurlijk. Mijn voorband was erg leeg gelopen  >:(, bij het monteren van nieuwe banden maar eens vragen of ze wat aandacht aan de velgrand willen geven... ;D