Dagwaarde volvo 850 GLT 2.5i 20V

Gestart door konniekip, 29-01-2004 10:48:32

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Ik heb mn volvo op dit moment verzekerd via de VVAA, waar ik voor mn WA+ Beperkt casco een premie betaal van 1610 euro per jaar met 30% korting.

Nu kan ik mn auto via mn werk verzekeren voor slechts 340 euro per jaar met beperkt casco dekking. Nu willen ze alleen de dagwaarde weten. Hebben jullie enig idee wat mijn auto met 156.000 km op de teller uit 31-12-1992 voor dagwaarde zou hebben?

s©ub@

volgens "de boekjes" waar de handelaren mee werken zou die wagen nog een kleine € 3000,- waard zijn :-\
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

boekjes zijn wel aardig correct moet ik zeggen... 3000 eurie's klopt wel aardig lijkt me.

s©ub@

ever kijkt naar de 850 van vogel? ;)

Ramon

Ik denk dat je aan de hoge kant zit met 3000 euro, is wel 12 jaar oud.

De staat zegt natuurlijk ook wat.

Ramon
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Frans Harkema

3000 euri is inderdaad aan de hoge kant, maar de auto heeft weinig km's gereden. Mocht je hem willen inruilen dan kun je die prijs wel vergeten...  Voor de verzekering is het een aceptabele prijs.

Just my 2 cts.
Frans

Vogel

Citeerever kijkt naar de 850 van vogel?
Wat is er met mijn 850 ??? s©ub@
Of heb je het niet over mij  ;)
Forget the rest, Volvo is the Best

s©ub@

jawel; ging wel over jou... maar is in de verkeerde topic terecht gekomen...

sowwy :-\

streevertje

Mijn glt uit 1992 met 268.000 km is vorige maand, na een frontaaltje met een 323f, getaxeerd op een dagwaarde van € 3500,00. Dit is de dagwaarde van voor het ongeval. De schade expert was van Centraal Beheer. Hopelijk heb je er wat aan
M.vr.gr. Emiel

konniekip

hmm, dan zou ik hem bij wijze van spreken op 4000 euro moeten zetten....

bert_jansen

heb mijn eigen 850 net voor twee weken geleden ingeruild. de dagwaarde is volgens de boekjes 3000 en dat heb ik er ook voor gekregen.
GBJ