Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: KIM op 26-07-2011 10:59:47
Ik denk dat Ronald deze mening niet echt met je deelt  :evil:

Maar van die verlichting heb je gewoon gelijk; een 740 geeft nog meer licht.
Hahaha, ik vond de originele verlichting van de 760 bar en bar slecht.  Totdat ik reed met de T-5 's avonds met ook de originele verlichting erop van Arjen af.  Was ook een drama, nu de 760 helemaal omgebouwd is heb ik er nog steeds 's avond niet mee gereden om eens echt te testen ;D  De 855 krijgt gewoon alles xenon die ik op de 854 had zittten.  Dan heb je zeker genoeg licht aan boord.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 27-07-2011 08:16:48
Zocht jij zo iets niet?

http://link.marktplaats.nl/469041195
Die lampen heeft hij er al inzitten, dan zou het enkel voor het glas zijn

innocenti

Citaat van: Misha op 25-07-2011 23:46:55
Citaat van: Chris op 25-07-2011 08:47:45
Het lichtbeeld van halogeen valt ook niet tegen ten opzichte van de 850 :eusa_shifty:.
Tov een 850 valt alles mee.
Die 850 heeft net als een X70 wel een glas welke je kan wisselen of schoonmaken. ;)

Misha

Zo.. na wat expirementeren met o.a. de unit opbakken in de oven om zo de kitlaag te lossen ga ik het anders oplossen.

Omdat je de rand van het glas nergens ziet heb ik hem netjes open gedremeld. Dit is een redelijke kwaliteit PC en PC is uitermate goed te verlijmen.

Ik ga in de komende periode het glas polijsten en weer behandelen met een speciale coating.
Die vlekken zijn overigens de coating die verweert onder invloed van fel licht.

Dan lijm is ze met een industriekwaliteit licht vullende lijm weer op hun plek en kan ik er weer 5 jaar tegen.
Overigens een dikke - voor Valeo. Als je geen lampen kunt maken die 6 jaar meegaan en dan ook nog zo'n constructie verzint waarbij je het glas niet kunt vervangen..

Ik heb contact met ze gehad en ze vertikken het dus ook een los glas te willen leveren. Die zijn er best, want ze maken die lampen zelf. Dan had ik in ieder geval het oude glas kunnen verwijderen en er een verse in kunnen kitten.

Wordt vervolgd dus.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

peteRRR

Hier Misha,kwam ik ook nog tegen,misschien vind je het wat maar het kan ook heel goed zijn

dat je het niks vindt,de kleur zal iig goed worden bevonden,ik vind het wel wat zo.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Volvoboy

Paar mooie velgen eronder en hij is af ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Misha

Zo, even een kleine update.
Vorige week is de distributie vervangen. Dit was nodig omdat de vettigheid in die omgeving bij een meelooprol vandaan kwam waarvan de lagerpakking lek was geslagen en al het vet uit dat lager door de distributieruimte geslingerd werd.
Op zich dus wel fijn dat ik er op tijd bij was, als zo'n ding droogloopt en losbreekt denk ik dat je je blok kan uitzwaaien op de Ennoiaanse Velden.

Daarnet even de vloeistof van de stuurbekrachtiging ververst. Dit zag er uit als een set van 10 palingen die een halfuur in de blender hebben gezeten. En het rook ook zo.

Na 3 keer vullen en hevelen was het mooi helder hulkgroen, over een paar maanden nog eens doen.

Verder doet hij het wel prima eigenlijk. :eusa_think:

Easterboy

Waarom doe jij 10 palingen tegelijk een half uur lang in een blender? :eusa_shifty:

Misha

Citaat van: Easterboy op 19-08-2011 20:34:26
Waarom doe jij 10 palingen tegelijk een half uur lang in een blender? :eusa_shifty:
Lijkt me logisch.

Verkopen als speciale hydro-vloeistof natuurlijk.

razorx

Citaat van: Easterboy op 19-08-2011 20:34:26
Anders is het toch niet te drinken?

Easterboy

Stom dat ik daar niet aan dacht. ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Hoe heb je die vloeistof ververst? Vaatje steeds leeg gezogen? Zoja, waarmee?

Ik wil 't bij mijn wagen ook eens een keer verversen.