Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Taranis

Citaat van: Misha op 08-05-2013 16:43:53
Citaat van: Taranis op 08-05-2013 07:03:50
Ik ook niet, maar smaak is persoonlijk en dus iets om over te twisten :D

Kijk, dat zeg ik ook altijd: Over smaak valt juist uitstekend te twisten !

Precies, iedereen heeft een ander verwachtingspatroon, andere ervaringen, andere invalshoek, andere smaak en voorkeur... dus moet je er juist wel over twisten zodat je 't zelf ook van een andere kant leert bekijken.

Citaat van: Snellebaksteen op 08-05-2013 23:46:10
Ik vind een N best aardig gelukt, op het te smalle neusje na. De NN vindt ik steeds mooier worden juist. Daar zie ik me best in rijden over een paar jaar. Mijn bankrekening denkt daar trouwens heel anders over.

We zijn het weer helemaal eens ;D Laatst al eens proef gezeten maar voorlopig laat mijn bankrekening dat niet toe. En als ik zie wat voor dure ellende pa met z'n XC60 heeft, vraag ik me af of een NN ooit weggelegd is voor de normale sterveling.

Turbobiker

Ik vind een N best aardig gelukt, op het te smalle neusje na. De NN vindt ik steeds mooier worden juist. Daar zie ik me best in rijden over een paar jaar. Mijn bankrekening denkt daar trouwens heel anders over.

Inderdaad heb ik nooit aan de N kunnen wennen. De XC gaat nog enigszins, maar verder vind ik zelfs de R op het randje en de rest gewoon niet. De NN vond ik ook vanaf dag 1 super. Dikke wielen er onder, iets verlagen, perfecte wagen. Alleen zijn we inderdaad tien jaar verder voordat ik de centen er voor heb... (maar dat is verder geen straf, blijf voorlopig lekker classic rijden!)
De Tussenpaus

Misha

Citaat van: Turbobiker op 15-05-2013 19:46:36

Inderdaad heb ik nooit aan de N kunnen wennen. De XC gaat nog enigszins, maar verder vind ik zelfs de R op het randje en de rest gewoon niet. De NN vond ik ook vanaf dag 1 super. Dikke wielen er onder, iets verlagen, perfecte wagen. Alleen zijn we inderdaad tien jaar verder voordat ik de centen er voor heb... (maar dat is verder geen straf, blijf voorlopig lekker classic rijden!)

Heel soms zijn we het 100% eens Lars  ;D
Inderdaad, XC gaat nog enigszins.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Misha

Zoooo, vandaag de nieuwe voiture besteld. :eusa_dance: Kreeg een nette inruilprijs voor de V70.

Nu alleen nog wachten op de levertijd, grrrr..

Ik ben er echt heel blij mee en kan niet wachten op de omruil !

Sbv

en wat gaat het worden ?

GeertG

Willen we dat echt weten ?  ::)

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Misha

Ah, natuurlijk..  :eusa_wall:

Een Seat Léon, erg ruime auto waar ik prima in zit en die lekker stuurt.

Sbv

Van harte.

Vriend van me rijdt sinds kort in Leon(lease) na een tijd in een S60 D5 gereden te hebben
Specs ?
kleur ?
verwachte levertermijn ?

Misha

Zoiets dus.

Een 1.2 Tsi DSG-7, Style Business in rood metallic en LED-koplampen. Ben benieuwd naar dat laatste,

Sbv

LED koplampen bevallen hem erg goed.Hij heeft een 1.4 TSI FR handbak

Misha

Citaat van: Sbv op 28-06-2013 16:06:20
LED koplampen bevallen hem erg goed.Hij heeft een 1.4 TSI FR handbak
Tja, ik wilde persé een automaat en de 1:15 staat me ook erg aan.

In de praktijk is hij net zo snel of langzaam als de V70N, hij gebruikt er alleen veel minder benzine voor.
Daarbij is het echt een mooie auto om te zien, in het echt veel mooier dan op foto's. Maar dat weet jij dan wel weer.

GeertG

Ziet er idd niet verkeerd uit...... :)

Je hebt de extra ruimte (helemaal) achterin niet meer nodig ?  ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Broabander

Nog een Seat op het forum ;D Stond laatst inderdaad bij de dealer en zag de nieuwe Leon staan, mooi karretje hoor! Vond de vorige versie een wat opgeklopte Ibiza maar deze is wel schön.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

StefanCJ

Dit model is inderdaad wel mooi. Veel plezier ermee Misha, ik hoop dat het je meer kan bekoren dan de V70.

Groet,
Stefan.