Help, is dit van mijn V70 TDI (zie foto's)

Gestart door fredtref, 22-03-2010 15:32:25

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

Vanmorgen vond ik op de grens van mijn oprit en de openbare weg het volgende onderdeel, nu is mijn vraag is dit van een Volvo of van een voorbijganger, ik merk niks met rijden.

UserID6342

Als ik me niet vergis is dat zo'n hoekje van je luchtgeleidingsplaat onder je auto :)  Zie ook ander topic sinds kort hierover, kan 'm zo even niet vinden...

fredtref

Ja dat topic heb ik gelezen, maar dat was een kunststof hoekje volgens mij, dit is staal met een plaatje rubber er op.

thuur

fredtref

Het kwam mij ook niet bekend voor, mocht van de week mijn roffel in delen uit elkaar vallen zal ik het laten weten  :)

irian paul

Misha

Stuk van de radiator bevestiging ? Of van die relaishouder er bovenop ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fredtref

Citaat van: irian paul op 22-03-2010 21:10:27
is jou auto van ong 1998?

Ja is van 01-01-1998
Op het onderdeel staat weliswaar 98 maar dat volgens mij dan het produktiejaar, mijn auto is gebouwd in 97

cas

ik zag dat ook al op die foto, maar als jouw auto gebouwd is in 97, kan een onderdeel dat in 98 gefabriceerd is toch niet van jou zijn. OF moet later een vervangen deel zijn, maar na een jaar al een beugel vervangen ergens lijkt me sterk.

98 is het jaar, maand staat er ook op aangegeven volgens mij in het circeltje er omheen?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....