[VOLVO850CLUB MEETING] Toertocht Ton van Kuyk 17-04-2010

Gestart door phhouben, 22-03-2010 17:33:15

Vorige topic - Volgende topic

phhouben

Voor de leden van de Volvo 850 Club Nederland. Op 17 april wordt een toertocht verreden door Noord-Holland de leden kunnen zich aanmelden via de clubsite.
Starten in Pumerend via Schagen, Den Helder, Alkmaar. Aangeboden koffie/thee, lunch en voordat we naar huis gaan saté met brood. Vanaf Den Helder langs de kust terug naar Alkmaar nu maar hopen dat de bloembollen in volle bloei staan.
Beverwijk slaan we over dit heeft te maken dat ze zelf een evenement hebben "drive weekend" alle modellen zijn beschikbaar om te rijden. Iedereen is welkom in Beverwijk.

gewoon peter

denkweb

gewoon peter

Hallo mensen, waar blijven de inschrijvingen? Schitterende toertocht door NH. Over die prachtige westfriesche omringdijken. De vers groen polders in voorjaarstooi. De enorm uitgestrekte bollenvelden. De duinen bij Callantsoog. Kom op, schrijf in. gr. peter

denkweb

gewoon peter

Citaat van: denkweb op 29-03-2010 18:05:17
Gooi er eens een gratis baal hooi tegenaan  ;D

Ja, probeer het maar eens. Het is nog eens wat anders dan in de regen, mist of noem maar op, interessant (al bandenschoppend) kijken naar een rijtje volvo's op een godverlaten parkeerplaats. Vandaar mijn oproep Daan, gr. peter

ben-XC70

Wij [mijn vrouw en ik] zijn eveneens van de partij.
Dat we Beverwijk niet aan doen is niet erg, daar is onze auto al eens geweest.

Er mogen ook mensen van buiten Noord-Holland komen. Kunnen nu onze mooie provincie eens overdag bekijken met hopelijk iets minder wind dan met de avondtocht.

Groeten,
Ben

denkweb

Citaat van: gewoon peter op 29-03-2010 18:29:17
Citaat van: denkweb op 29-03-2010 18:05:17
Gooi er eens een gratis baal hooi tegenaan  ;D

Ja, probeer het maar eens. Het is nog eens wat anders dan in de regen, mist of noem maar op, interessant (al bandenschoppend) kijken naar een rijtje volvo's op een godverlaten parkeerplaats. Vandaar mijn oproep Daan, gr. peter

Goed bezig ;)

PetersP

Mijn T5 ligt momenteel helaas uiteen in de garage, althans de binnenzijde... wateroverlast. Hopelijk heb ik hem tegen die tijd weer klaar (vrijetijdsprobleem). Kom uit Leeuwarden dus Noord-Holland is in de buurt:)

gewoon peter

Helaas, helaas, kan niet, heb gisteravond een opdracht gekregen voor een fotoreportage voor een syllabus die wordt gebruikt bij de rescue opleiding voor zeilinstructeurs. Hemel en aarde bewogen, maar ze kunnen dit niet meer veranderen. Heel jammer, want voor mij blijven de toertochten toch het meest aantrekkelijke met meerdere. Groet en een hele fijne dag en tot de volgende tocht. peter

Fokke 01.01.005

Wij zijn erbij! Maar komen er nog meer behalve de 'harde kern ?'

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c