Prijsverschil JT superflow vs ferrita

Gestart door capri, 24-03-2010 20:20:58

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Het is zo simpel, als je een dubbel systeem wilt laat dat dan custom maken ..... Kost niet heel veel meer als een systeem in een doos en de kwaliteit, looks en sound bepaal je dan zelf.
Ik had dat veel eerder moeten doen .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Rudy-M

Ja, is zeker een optie. Zijn er zeker een paar op dit forum die het hebben (laten doen).
Ik zie ook dat Simons hun dubbele pijp ook in RVS heeft voor de non-AWD.

Diederick

Nou ik vind wat er hier gezegd word ten aanzien van "dat het een bouwpakket is "echt onzin

de prijs van de JT pijp is goed en de kwaliteit is ten aanzien van de prijs super
geluid is goed,pasvorm is perfrect en ja dat iemand dan toevallig een klem ooit een keer kapot gedraaid heeft wil nou niet meteen zeggen dat het rommel is
ik zelf ben zeer tevreden met mijn JT twin pipe die overigens 2,75 inch is :P

smeekens88

ja maar mss heb ik pech gehad maar een katalysator moet toch wel langer als 3 maanden mee gaan vind ik.
ik heb het voordeel dat ik hem zelf kan vervangen maar vind het wel een beetje jammer.

Turbo-Geek

Citaat van: smeekens88 op 31-03-2010 19:21:35
ja maar mss heb ik pech gehad maar een katalysator moet toch wel langer als 3 maanden mee gaan vind ik.
ik heb het voordeel dat ik hem zelf kan vervangen maar vind het wel een beetje jammer.

Moet je mee terug gaan, simpel. Zoiets hoort gewoon jaren goed te werken.
  The things you own end up Owning you !

Misha

Citaat van: Diederick op 31-03-2010 09:55:07
Nou ik vind wat er hier gezegd word ten aanzien van "dat het een bouwpakket is "echt onzin

de prijs van de JT pijp is goed en de kwaliteit is ten aanzien van de prijs super
geluid is goed,pasvorm is perfrect en ja dat iemand dan toevallig een klem ooit een keer kapot gedraaid heeft wil nou niet meteen zeggen dat het rommel is

Nou.... prijs ben ik mee eens, prijs kwaliteit ook, geluid en pasvorm zijn ook ok.
Maar de plek van de sondes in de voorpijp is gewoon niet handig, het geluid van de voorpijp is suizerig.
Daarbij ben ik wel een week of wat bezig geweest voor het goed vastzat.

Uiteindelijk met laspuntjes ter ondersteuning gedaan, en toen zat het prima.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Citaat van: Misha op 31-03-2010 19:43:31

Nou.... prijs ben ik mee eens, prijs kwaliteit ook, geluid en pasvorm zijn ook ok.
Maar de plek van de sondes in de voorpijp is gewoon niet handig, het geluid van de voorpijp is suizerig.

Inmiddels heeft JT een verandering doorgevoerd. De constuctie is licht gewijzigd en men levert nu andere katalisatoren. Naar wens 100, 200 of 400 cpi.
Ik heb ergens een paar foto's, als er behoeft is kan ik die posten.

wepster

graag marco
we zien die foto's zeker graag verschijnen in hd formaat jou kennende ;D

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 13-08-2010 21:25:49
men levert nu andere katalisatoren. Naar wens 100, 200 of 400 cpi.

Wat is het verschil?.

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Ludo

Maar de plek van de sondes in de voorpijp is gewoon niet handig,

Sinds gisteren heb ik ook een JT met kat gemonteerd.
2é hands gekocht omdat mijn CO (0.55) niet omlaag te krijgen was.
De plek voor de lambdasonde is inderdaad niet wat het moet zijn zoals Misha schrijft.
Eerlijk gezegd, zeer slordig, lijkt wel of er geen onderzoek naar is gebeurd voor fabricage.
De kabel van de lambdasonde schuurt tegen de afdekkap van de achterste motorsteun.  :eusa_doh:

Als ik de JT pijp naast de Ferrita leg, is de Ferrita duidelijk het betere werk.

verburgh

Ik heb nu een OBX en dat is ook goed spul ;)

walter leever

Citaat van: Ludo op 28-08-2010 12:25:49
Maar de plek van de sondes in de voorpijp is gewoon niet handig,

Sinds gisteren heb ik ook een JT met kat gemonteerd.
2é hands gekocht omdat mijn CO (0.55) niet omlaag te krijgen was.
De plek voor de lambdasonde is inderdaad niet wat het moet zijn zoals Misha schrijft.
Eerlijk gezegd, zeer slordig, lijkt wel of er geen onderzoek naar is gebeurd voor fabricage.
De kabel van de lambdasonde schuurt tegen de afdekkap van de achterste motorsteun.  :eusa_doh:

Als ik de JT pijp naast de Ferrita leg, is de Ferrita duidelijk het betere werk.

Was leuk he dat punnikken? :evil:
't lekkage probleem verholpen :eusa_think:

Ludo

Citaat van: walter leever op 28-08-2010 16:55:32
Was leuk he dat punnikken? :evil:
't lekkage probleem verholpen :eusa_think:

Ja vooral die schroef was leuk.  ;D
De lekkage is opgelost.

M a r c

Citaat van: -D©©©L- op 13-08-2010 21:25:49

Inmiddels heeft JT een verandering doorgevoerd. De constuctie is licht gewijzigd en men levert nu andere katalisatoren. Naar wens 100, 200 of 400 cpi.
Ik heb ergens een paar foto's, als er behoeft is kan ik die posten.

Welk merk kat?  zit veel kwaliteitsverschil tussen....  de beste zijn van HJS of Kemira.

Volgens mij zijn we nog steeds appels met peren aan het vergelijken.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl