805 gemonteerd, linker deur speaker doet het niet...OPGELOST

Gestart door blauweroffel, 27-03-2010 20:14:12

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Dag,

Vanavond de pioneer radio eruit gehaald (gaat naar mede forummer)
Sc 805 erin gezet (gelukkig zaten de originele aansluitstekkers nog in de auto)
was zo gepiept ;D

Maar nu doet de speaker in de linkervoorportier het niet :eusa_wall: :eusa_wall:
Die deed het wel met de pioneer. Speaker in linker D-stijl doet het wel. speaker in dash heb ik (nog) niet.

Stkkers zitten goed achter in de radio

wat noe??

BR

cas

kijk even goed of je niet zon " pikkie" in de stekker krom gemaakt hebt, of dat deze niet goed meer in de houder zit... wat is het? speakers , paars groen wit grijs toch?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

blauweroffel

Citaat van: cas op 27-03-2010 20:15:55
kijk even goed of je niet zon " pikkie" in de stekker krom gemaakt hebt, of dat deze niet goed meer in de houder zit... wat is het? speakers , paars groen wit grijs toch?

Het is de kleine stekker, zoals ik nu kan zien zitten alle pikkie's recht  ;D
Maar ik ga morgen bij daglicht nog eens controleren, bedankt voor het meedenken,Cas

BR

henry classic v70

Er wil ook nog wel eens een draadje in de stekkers los gaan zitten bij het wisselen van audio
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Henk855

Zoals Henry zegt er kan inderdaad een draadje in de stekker los zijn gekomen, volgens mij zit aan de draad een metalen ,,pennetje,, is de stekker behuizing. Duw morgen bij daglicht even alle draaden even goed in het stekkerblokje.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

blauweroffel

Vandaag bij daglicht zag ik dat een van de pinnetjes achter in de radio verbogen was.
Mbv telefoontangetje weer recht gemaakt en de speaker oet het weer!! :eusa_dance:

nu nog een versterker erin zetten

groet
BR