Volvo 850 T5 Wit

Gestart door white850t5, 28-03-2010 22:18:37

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Zwaar wattage  in de mistlampen ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

white850t5

Nee, foto is slecht bewerkt op een blackberry van een vriend.

Walter

zag je gisteren nog rijden/parkeren in Goverwelle

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

white850t5

Dat zou heel goed kunnen,
waarschijnlijk mijn vader geweest.
Ik was gister in zoetermeer.
Ik woon ook in goverwelle ;).

white850t5

Hij loopt alweer steeds zuiniger, maandag heen en terug naar antwerpen geweest.
Volgens mij 1 op 12.
Met cruise-control op 115 km/h dat dan weer wel ;)

Vulva89

Ach, zo'n auto koop je toch niet om zuinig te rijden? :P

Branden met die hap!  ;D

white850t5

Vandaar dat jou auto al te koop staat inderdaad. Een volvo moet niet afgetrapt worden. ;)

Thijssie!

Citaat van: white850t5 op 07-05-2010 13:52:12
Vandaar dat jou auto al te koop staat inderdaad. Een volvo moet niet afgetrapt worden. ;)

Goh wat zijn we weer vriendelijk.... Je kan ook flink blazen met een Volvo zonder dat je hem afragd

peteRRR

Citaat van: Thijssie! op 07-05-2010 14:01:01

Goh wat zijn we weer vriendelijk.... Je kan ook flink blazen met een Volvo zonder dat je hem afragd

Absoluut :eusa_whistle:.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

)()()sT

Aha, en die posts dan over de stoplichtsprintjes?  :evil: ;D

white850t5

Ik maakte maar een grapje, zie knipoog.
Stoplichtsprintjes, dat gebeurd niet zo heel erg vaak. Meestal kan ik me  beheersen, soms al zie ik van die petjes naast het stoplicht staan dan word de verleiding groot. Heeft iedereen wel last van denk ik.
;)

Turbo-Geek

Citaat van: )()()sT op 07-05-2010 14:38:15

Aha, en die posts dan over de stoplichtsprintjes?  :evil: ;D

Precies .....
Je praat over petjes bij het stoplicht maar wat ben je dan zelf als ik zo kijk naar je posts die overwegend veel gaan over sprints en snel zijn met de Volvo.
Snap het wel hoor, zeker als je 20 bent en dan zo'n vlotte auto rijd maar doe je dan niet beter voor, je bent niets veel anders dan die petjes alleen rijd je met een degelijke auto .....
Nogmaals, heel begrijpelijk en ik vind dat er niks mis is met petjes zolang ze maar veilig blijven rijden en er sprake is van echte liefhebberij.
Zie liever een petje helemaal happy in zijn netjes aangepakte Golf of CRX dan een Lease rukker in een nieuwe V70.
  The things you own end up Owning you !

MarkoC70T5

Citaat van: Turbo-Geek op 07-05-2010 20:00:32
Citaat van: )()()sT op 07-05-2010 14:38:15

Aha, en die posts dan over de stoplichtsprintjes?  :evil: ;D

Precies .....
Je praat over petjes bij het stoplicht maar wat ben je dan zelf als ik zo kijk naar je posts die overwegend veel gaan over sprints en snel zijn met de Volvo.
Snap het wel hoor, zeker als je 20 bent en dan zo'n vlotte auto rijd maar doe je dan niet beter voor, je bent niets veel anders dan die petjes alleen rijd je met een degelijke auto .....
Nogmaals, heel begrijpelijk en ik vind dat er niks mis is met petjes zolang ze maar veilig blijven rijden en er sprake is van echte liefhebberij.
Zie liever een petje helemaal happy in zijn netjes aangepakte Golf of CRX dan een Lease rukker in een nieuwe V70.
mee eens
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

)()()sT

Haha, een leaserukker  :eusa_dance:

Vulva89

De auto die ik ga halen lust nog wel een slokje meer hoor. ;) En die gaat ook goed gebruikt worden zonder dat ik hem aftrap.

F*ck je knipoog, het is en blijft een lompe reactie van je.  :P

Kusje!