BSR tuning

Gestart door Ronald21, 31-03-2010 14:30:20

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: darius op 31-03-2010 19:34:09
Nou ik ben er klaar voor. Hoop dat het een avondvullende show wordt.

t voetbal begint zo hoor, er zijn grenzen  :evil:

Ronin

Waar gaat dit nou werkelijk allemaal over, laat hem lekker z'n gang gaan en of het een wijs besluit is ja of de nee de tijd zal het hem leren  :eusa_whistle:

Ludo

Citaat van: spekkie99 op 31-03-2010 19:45:17
Als je dan zo je mening ventileert zoals jij doet en je zelf citeert rondom verpaupering dan heeft wat mij betreft de verpaupering hier al toegeslagen.

De verpaupering is al begonnen met het openen van dit topic.
Met een gedachte als
Citaat van: Ronald21 op 31-03-2010 15:39:15
no risc no fun
ga je toch geen vragen stellen.   ::)

darius

Citaat van: spekkie99 op 31-03-2010 19:46:37
Citaat van: darius op 31-03-2010 19:34:09
Nou ik ben er klaar voor. Hoop dat het een avondvullende show wordt.

t voetbal begint zo hoor, er zijn grenzen  :evil:
.

jammer dan zal het ook wel niet avond vullend worden ,damn ...
No show, only go.

Henk855

Citaat van: Ludo op 31-03-2010 19:49:54
Met een gedachte als
no risc no fun

Mooi gezegd Ludo!
Verder ook geen aandacht meer is nog beter.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Turbo-Geek

Citaat van: Turbo-Geek op 31-03-2010 19:25:39
Citaat van: spekkie99 op 31-03-2010 18:04:28
Citaat van: Turbo-Geek op 31-03-2010 17:38:36
Het gaat gewoon nergens over .... Verpaupering zoals ik al eerder zei  :eusa_whistle:

Er is een verschil tussen mensen willen helpen en waarschuwen of helemaal doorslaan en je mening door de strot duwen bij anderen. Van enige constructieve adviezen is al lang geen sprake meer.

Ik heb vanaf het begin serieus advies gegeven maar er komen steeds onzin antwoorden onder andere van jou Spekkie die net doen alsof het wel veilig is. Dan houd het een keer op.

Ik vind jouw stellingname geen onzin alleen erg sturen op de angst van het risico zonder dit te onderbouwen. Ik lees geen tip van je waar TS dan op moet letten of hoe hij evt schade kan voorkomen behalve het advies om naar de vertrouwde tuners te gaan.

Gaan we op de inhoud in dan roep je ineens dat iemand die niet scherp foto's maakt ook rotzooi moet verkopen.

Ik neem aan dat de TS ook beseft dat een chip van marktplaats enige risico met zich meebrengt (zowel de chip als het monteren).

Als je dan zo je mening ventileert zoals jij doet en je zelf citeert rondom verpaupering dan heeft wat mij betreft de verpaupering hier al toegeslagen.

Ik denk ook dat je het risico beter kan overschatten dan onderschatten, dan zit je tenminste aan de veilige kant.
Tja het spijt me hoor maar de verkoper maakt op mij geen solide indruk en dat ventileer ik ook gewoon, wat de TS daarmee doet mij hij/zij zelf weten. Ik ben Sigmund Freud maar iemand die een vuil luchtfilter te koop aanbied en van een chip niet eens een scherpe foto kan plaatsen doet mij niet als een echte autoliefhebber of serieuze hobbyist overkomen.

Mijn opmerking slaat op het woord verpaupering wat ik in mijn mond nam onlangs en waar veel om te doen was. Ik neem het zeker niet terug en vind dat het steeds meer van toepassing is.
Alles moet maar goedkoop zonder evt risico's te overwegen, ik als T-5(R) liefhebber kan daar slecht tegen en ventileer dat dan ook.
Of het nu gaat om folie, tuningchip, een turbo, etc het is de tendens dat het allemaal maar goedkoop moet en men negatief advies met valide redenen dan meteen als Flames ziet.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

V70geRwin

Citaat van: Ludo op 31-03-2010 19:49:54

Met een gedachte als
no risc no fun

ik snap die reactie in de context als antwoord op turbo-geek wel.
iemand die inspeelt op de angst zou bij mij een gelijksoortige (niet serieuze) reactie oproepen.

darius

spekkie zou je dat verder willen toelichten aub ?
No show, only go.

Giovanni

De waarheid is vaak een eigen benadering ,van wwr je zelf achter staat.

En die keuzes maak je zelf.

Ben je gek als je een goed lopende zonder prolemen  t5 in de soep hebt gereden?

Ne je zet er een nieuwe motor van de Webster in.
Neem ik nou risico of niet ..

En dat zelfde geld v oor de aan geboden bsr chip.

Merk of geen merk.
Satndaard goed genoeg,of custoize BY FASTTECH.

Ludo

Citaat van: spekkie99 op 31-03-2010 19:57:07
iemand die inspeelt op de angst zou bij mij een gelijksoortige (niet serieuze) reactie oproepen.

Heeft niks met inspelen op angst te maken.
Domme vragen bestaan niet zegt men.
Voor mij is dit anders toch een domme vraag, niks anders.  :eusa_doh:

Als ik van plan ben dit aan te kopen, puur en enkel omdat het een lage prijs betreft, én met het gedacht "no risc no fun", koop ik dat en onderneem ik actie.
Daar heb ik geen mening, of gedachten van anderen voor nodig.

Turbo-Geek

Spekkie kletst maar wat.

Dit is mijn reaktie op TS zijn vraag:

Je loopt op deze manier altijd een risico ...
Ga je naar 1 van de 3 bekende tuners op dit gebied in NL weet je zeker dat het klopt.

Goh, wat een angst wordt daar ingeboezemd zeg ....... Niks anders dan de waarheid  :angel:
  The things you own end up Owning you !

Ronin

Helemaal met je eens Turbo-Geek waarom bestaan immers tuning bedrijven.
De kennis die zei in huis hebben is vergaard door de jaren heen door veel te testen en ze weten ook precies waar ze op moeten letten.
Ga je dit alles volgens het huis tuin en keuken principe doen dan moet je niet gek opkijken als het anders loopt dan je had gedacht.

Henk855

Citaat van: Ronin op 31-03-2010 20:11:22
Helemaal met je eens Turbo-Geek waarom bestaan immers tuning bedrijven.
De kennis die zei in huis hebben is vergaard door de jaren heen door veel te testen en ze weten ook precies waar ze op moeten letten.
Ga je dit alles volgens het huis tuin en keuken principe doen dan moet je niet gek opkijken als het anders loopt dan je had gedacht.

En je daarmee je motor aan gort draait, dan is het huilen en brullen want de centen voor een nieuw blok ontbreken. En dat door een chip waarvan de settings en oorsprong niet bekend zijn.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

innocenti

BSR heeft overigens ook een vestiging in NL. Als je de chip met serienummer bij hun kan controleren valt het risico misschien mee. Maar ik zou het risico ook niet nemen.

V70geRwin

Citaat van: Ludo op 31-03-2010 20:01:54
Citaat van: spekkie99 op 31-03-2010 19:57:07

Heeft niks met inspelen op angst te maken.
Domme vragen bestaan niet zegt men.
Voor mij is dit anders toch een domme vraag, niks anders.  :eusa_doh:

Als ik van plan ben dit aan te kopen, puur en enkel omdat het een lage prijs betreft, én met het gedacht "no risc no fun", koop ik dat en onderneem ik actie.
Daar heb ik geen mening, of gedachten van anderen voor nodig.

Citaat van: Turbo-Geek op 31-03-2010 20:02:23
Spekkie kletst maar wat.

Dit is mijn reaktie op TS zijn vraag:

Je loopt op deze manier altijd een risico ...
Ga je naar 1 van de 3 bekende tuners op dit gebied in NL weet je zeker dat het klopt.

Goh, wat een angst wordt daar ingeboezemd zeg ....... Niks anders dan de waarheid  :angel:

TS vroeg alleen om ervaringen met BSR, niet of hij een risico loopt oid.
Wat moet je dan met zo'n reactie? BSR wordt niet eens genoemd, TG laat zich leiden door marktplaats en een vage foto. Als TG nou schrijft niet doen want ik heb zo'n chip gehad van BSR en het is bagger maar inhoudelijk is het eigenlijk gewoon off-topic. Heb al spijt van dat ik MP genoemd heb.

Overigens is BSR niet de eerste de beste.

Iemand nog een on-topic reactie voor de TS?