abrupt einde van mijn T5

Gestart door s©ub@, 01-02-2004 22:13:14

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

Behoorlijk mistige story....
Sterkte Koen, zo te lezen ga je goed beslagen ten ijs...
/jan

R.Bijl

wat sjips zeg ,door een idioot je volvo verliezen.         ik wens je bij deze veel sterkte in de strijd met de verzekering.

succes ,robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

denkweb

Bij de politie raakt wel meer 'zoek'.

De aangifte zelf kan wel weg zijn, de gegevens van de melding echter niet.
Deze staan vermeld in het GMS (Goed Moeilijk Systeem, ook wel Geintregreert Meldkamer Systeem) waar niemand op die meldkamers blij mee is maar waar straks met C2000 toch mee gewerkt moet gaan worden. De aangifte zelf staat in het BPS systeem. Dit is met een nummer (dit krijg je mee na de aangifte) op te vragen (04-000000, waarbij 000000 voor het nummer staat), de kans dat dit 'zoek' is lijkt me vrij klein.

Bureaucratie zou niet bestaan in Nederland, niets is echter minder waar!

Vogel

Wat vreselijk k*t zeg,

Ik kan er zo vreselijk pissig om worden dat bepaalde mensen niet met hun klauwen van andermans spullen af kunnen blijven  >:( >:(
Je probeerd zuinig te zijn op iets wat jij mooi vindt en een ander verziekt het zonder reden.
Maargoed sucses met de verzekering ( en het verlies)

gr William
Forget the rest, Volvo is the Best

Guido_Smit

Koen, gisteren eens niet op het forum geweest (sla bijna nooit een dag over) lees ik vandaag dit ongelooflijke bericht over jouw 850 T5.
Daar raak je zelf oververhit van en dat kan wel spontaan gebeuren.
Na zo veel sleutelwerk aan het verbeteren van je geliefde mobiel is er geen groter drama dan dit dat je kan overkomen.
Ik weet dat je veel aan kan, maar nu word je wel erg op de proef gesteld.
Gelukkig heb je enige morele steun van je 850club- en forumleden.
Houdt ons op de hoogte over het verloop.

Guido.

PS:
De mens wordt niet geboren met het verlangen om te vernielen.
Hij/zij die dit wel doen, doen dit omdat ze geen raad weten met hun verlangen.

konniekip

Ik was al woest toen mn vorige auto was opengebroken. Ik zou niet voor mezelf instaan als ik dit had meegemaakt.

)()()sT

Veel sterkte met het verlies! Het was een prachtige auto.

Hopelijk krijg je alles goed geregeld met de verzekeraar, maar wees op je hoede!!!

Groeten & suc6

jaap

Mooi balen Koen,

Is de kortsluiting rechtsvoor ontstaan, na aanvaring met een duif?
Anyway sucses met de afwikkeling van het geheel.

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rudi

Sterkte van mijn kant Koen,anderen hebben ,t al verwoord voor me,dit is idd het ergste wat je als auto liefhebber kan overkomen.Hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat ze de dader pakken.Echt te triest voor woorden...
Dr.Go-Fast...

Joris_Scholte

Ik was er dus bij toen we nietsvermoedend de auto op gingen halen zondagochtend/middag. Kreeg zelf ook een behoorlijk misselijk gevoel toen ik de auto van Scub zag staan bij de berger. En al zou de verzekering de schade vergoeden, de emotionele schade wordt dat niet. Kheb het zondag ook al gezegd, maar veel sterkte.

volvoTon

Een dag niet op het forum en dan dit bericht lezen.
Veel sterkte gewenst met dit verlies Koen. :( :(
Hopenlijk vinden ze diegene die dit gedaan heeft.

volvoTon >:(

marcelV70R

koen

ik hoop dat carlo het uiterste er voor je uit kan halen.
we horen het wel.

marcel.

Jacco850

Wat zul jij je enorm klote voelen zeg! We leven met je mee en hopelijk komt het allemaal weer een beetje goed met de verzekering en derfelijke. Het is echt zonde, heb net nog even op je site gekeken en na al dat werk wat je hebt verricht is het echt heel erg zonde.

Groetjes Mireille en Jacco.

s©ub@

zoals beloofd: de foto's...
(sorry modem-gebruikers)

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Vogel

Dit is heel slecht voor je Volvo-hart  :'(
Forget the rest, Volvo is the Best