abrupt einde van mijn T5

Gestart door s©ub@, 01-02-2004 22:13:14

Vorige topic - Volgende topic

Paul_H

Heel veel sterkte Koen, hoorde het van Rogier, en ik kijk... en ik krijg er tranen van in mijn ogen!

Heel veel sterkte!

HanH

Het valt misschien nog wel mee hoor! Alle banden zijn nog hard en niet gesmolten!

Ernst D.

Het hele forum huilt met jullie mee ....

Alle sterkte toegewenst. En kijk vooruit naar een nieuwe roffel; daar had je al voor de brand naar uitgekeken, begrijp ik. Laten we hopen dat de verzekering een redelijk bedrag vergoedt.

Groet,

Ernst

Johann

He Scub@, kop op jongen!

s©ub@

hè?
... jij zegt niks over een "bagdad-editie"? ;)

gaat allemaal wel een beetje hoor, de grootste klap voor ons is inmiddels al wat voorbij... iedereen nogmaals bedankt voor jullie medeleven, ook namens s©ubinnetje (lino)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

net telefoon gehad; morgen komt de expert...

ik ben benieuwd :-\

Roffelred

Wordt afgezaagd, maar wat een misselijkmakende foto's! Maakt me nog pissiger dan gisteren! >:(

Heel veel succes morgen met de expert!
Sander

spartamet

Tsja, aan de reacties van diegenen die al gereageerd hebben valt weinig toe te voegen..
Ervan uitgaande dat je op zoek gaat naar een andere 850 estate T5, op mobile.de staan nog verschillende interessante met soms < 2 ton op de teller. DE bpm bijtelling is beperkt bij autos van die leeftijd.
Sterkte, en ik hoop dat de expert de gevoelswaarde die je voor je 850 hebt/had zoveel mogelijk in klinkende munt weet om te zetten. Zo weet ik van een collega die van z'n vrouw een Porsche 944 gekregen had (ja, echt waar!) die op een gesloten parkeerplaats van een ziekenhuis van voor tot achteren was opengereten door de omlaaggevallen laadklep van zo'n electrowagentje.
In feite was de wagen totall loss, maar gezien de emotionele waarde is de dagwaarde iets opgevoerd zodat herstel nog mogelijk bleek. Ik kan me echter voorstellen dat je "liever", gezien de temperaturen waaraan hij heeft blootgestaan je zinnen op een volwaardige opvolger zet.
Nogmaals sterkte,

Spartamet

Spartamet

MartV70D

Ben al een paar dagen niet meer op het forum geweest,
Maar dit is een vreselijk bericht!!

Veel sterkte en ook met je verzekering, en dan nog maar hopen dat je z'n mooie nog terug kunt vinden!

Veel sterkte!!

Martijn

Roel van Ulft

Scub@,

zelfs hier ver van huis leven we met je mee.....

Er gaat niets boven een T5 (misschien een R :)). Suc6

Ja Ja , het stuur aan de rechterkant. I'm based in London

Geert-Jan

:'(Woorden schieten tekort bij de aanblik van deze foto's.

Ook hier in Zeeland leven we met jullie mee.

Ik hoop dat je snel een nieuwe roffel zult hebben...
Hoewel het bijna als je eerste liefde is zal je deze ook niet snel vergeten.

Heel veel sterkte toegewenst met dit zware verlies.

Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

HanH

Mensen, het is wel erg, maar het is maar een auto he!!!! Niet waard om je daardoor misselijk
of wat dan ook te voelen hoor! Er zijn miljoenen auto's te koop, als er nou iemand in verbrand zou
zijn zou het erg zijn. Nu is het gewoon zonde en daarmee uit...... erg overdreven dit allemaal hoor!

Zippo

Gecondoleerd Koen! :-\
Als ik iets voor jouw kan betekenen mail me maar.............

Zippo :-[

T5blue

He Scub, jammer van je mooie estate. Sporenonderzoek bij brand levert vaak niets op als je een dader zoekt. Brandstichting is vaak wel te bewijzen.

Succes T5blue

s©ub@

vandaag is de expert van CED Bergweg geweest...

Hij had in ieder geval geconstateerd dat er brandschade was; dus dat was al een begin, maar goed, ff zonder gekheid; er moet een sloop-verklaring komen voor de T5 (had zelf eigenlijk niet anders verwacht). Ik heb toestemming gekregen om onderdelen te verwijderen van de wagen; aan de hand van wat ik nog van het wrak afhaal word de dagwaarde bepaalt en als ik daarmee klaar ben zal het wrak op het NRM ofzoiets gezet worden (soort internetveiling voor slopers die wrakken willen kopen)...

dus.... zekerheid hebben we nog niet echt (qua schadebedrag dan) maar dat zal waarschijnlijk morgen of overmorgen wel volgen; de expert moest eerst nog de dagwaarde bepalen aan de hand van vergelijkbare (standaard) modellen.

nog even de "fingers crosst"...