de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Dat is echt wel balen man... Veel sterkte toegewenst en natuurlijk veel beterschap! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Mooi ruk Stephan..
Maar nu heb je wel een stukje duidelijkheid over hoe en wat.
Sterkte iig!
Het stil zitten zal wel moeilijk worden.
- R1200GS -

elianmars

razorx

Geen leuk nieuws Stefan,

Doe maar voorzichtig aan, ben je er het snelste van af.

Sterkte!

antraciet

Nu maar afwachten wat er uit de MRI komt. Enne rustig aan, maar dat heb ik je al vaker gezegd ;)

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

jrkalf

Klote stephan, je hebt het niet mee de laatste tijd.
1 voordeel, als die spuit je nu redelijk goed verdoofd kan je lekker slapen in het zonnetje de komende dagen. Het is mooi weer ,gewoon buiten op de mat gaan liggen en de luikjes dicht. Hopelijk gaat de tijd dan wat sneller.

beterschap.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jack v

Ik wil niet pessimistisch zijn Stefan maar ik heb toen 4 van die spuiten in mn schouder gehad en het hielp helemaal niks. Na een MRIkwamen ze erachter dat het schouder dusdanig versleten was en er verkalkingen waren waardoor er in de kommen (je hebt er 2 in elk schouder) geen ruimte meer was om te draaien. Dit is toen operatief verholpen door er in te snijden en te slijpen.  Hier kwamen ze pas achter na een mri op de foto's en ct was niks te zien. Al met al heeft dit toen wel een half jaar geduurd voordat ik er ook maar weer iets mee kon.
Het heeft me toen wel mn baan gekost trouwens, was op contract en na einde 1 jarig contract was het geljk afgelopen.

Hoop dat het voor jou meevalt. Maar ik weet dat het zeer pijnlijk is. :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jrkalf

Citaat van: Jack v op 19-04-2011 20:12:01
Ik wil niet pessimistisch zijn Stefan maar ik heb toen 4 van die spuiten in mn schouder gehad en het hielp helemaal niks. Na een MRIkwamen ze erachter dat het schouder dusdanig versleten was en er verkalkingen waren waardoor er in de kommen (je hebt er 2 in elk schouder) geen ruimte meer was om te draaien. Dit is toen operatief verholpen door er in te snijden en te slijpen.  Hier kwamen ze pas achter na een mri op de foto's en ct was niks te zien. Al met al heeft dit toen wel een half jaar geduurd voordat ik er ook maar weer iets mee kon.
Het heeft me toen wel mn baan gekost trouwens, was op contract en na einde 1 jarig contract was het geljk afgelopen.

Hoop dat het voor jou meevalt. Maar ik weet dat het zeer pijnlijk is. :-\
Klinkt vervelend Jack, maar tactvol is het niet.

Ik denk niet dat Stephan op zulke opbeurende woorden zat te wachten.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

antraciet

Bij Stephan is het en gevolg van een ongeluk dus slijtage etc. zal wel meevallen. En je maakt m niet zo gauw gek  ;)

ulkeman

heren super die reactie's :eusa_clap:

@ antraciet.
hoop ook dat ze wat vinden op de mri ja dan ben ik ook van die constante hoofdpijn af, maar daar is het nog even op wachten.
vind al heel wat dat ze nu weten wat er is met die schouder.
over 6 weken gaan ze weer een scan maken om te kijken hoe het dan lijkt hoop het beste :eusa_pray:
en dingen die me nou verboden zijn is ook tillen moet me arm wel beetje blijven bewegen zodat de boel niet stijf word. maar iets oppakken mag echt niet meer daarmee.
zal nog wel lastig worden voor me denk ik :eusa_think:
@ jack v.
vind heel vervelend voor je wat jou overkomen is.
die spuit is echt heel gemeen. ( op 1 na die ik tot nu toe allemaal gehad heb )
en hoop echt dat het nu beter word.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Ik heb onlangs ook een aantal spuiten in mijn schouder gehad. Viel eigenlijk wel mee totdat bij de 3e spuit de arts het bot raakte  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_doh:

MVeldhuis

Citaat van: antraciet op 19-04-2011 23:14:44
Ik heb onlangs ook een aantal spuiten in mijn schouder gehad. Viel eigenlijk wel mee totdat bij de 3e spuit de arts het bot raakte  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_doh:

Nu zal dat bij jou een stuk sneller gebeuren dan bij stephan  :evil:

antraciet

ulkeman

Citaat van: MVeldhuis op 19-04-2011 23:17:17
Citaat van: antraciet op 19-04-2011 23:14:44

Nu zal dat bij jou een stuk sneller gebeuren dan bij stephan  :evil:

en wat wou je daar mee zeggen   :eusa_snooty:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen