de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Citaat van: antraciet op 10-05-2011 22:55:22
Hey Stephan,

Geweldig dat je weer mag rijden. Mijn zoon heeft helaas minder goed nieuws gekregen. Enkels moeten dag en nacht ingetaped worden en voetballen mag hij voorlopig niet meer(Maar zaterdag kan hij kampioen worden en doet hij gewoon mee  :eusa_shhh:) Mooi balen voor die kleine want hij staat op met een voetbal en gaat ermee naar bed, zal m moeten vastbinden denk ik  :eusa_wall: :eusa_wall:

Degene die aan het rondrennen was toen ik daar zat te solderen aan je zachtijsmachien ?

En Ontopic,

Helemaal zoals we dat van je kennen stephan ..  :eusa_dance:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BBS

hey Stefan,

Mooi dat je nu ook de achterramen niet meer hoeft te slingeren. Op onze V zit ook elektrische ramen -voor en achter- en het is soms toch handig.
Trouwens mooi verslag heb je gemaakt  :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....

ulkeman

Hey Stephan,

Geweldig dat je weer mag rijden. Mijn zoon heeft helaas minder goed nieuws gekregen. Enkels moeten dag en nacht ingetaped worden en voetballen mag hij voorlopig niet meer(Maar zaterdag kan hij kampioen worden en doet hij gewoon mee  :eusa_shhh:) Mooi balen voor die kleine want hij staat op met een voetbal en gaat ermee naar bed, zal m moeten vastbinden denk ik  :eusa_wall: :eusa_wall:

jammer voor je zoon arjen hopen dat hij wel kampioen word dan en wanneer mag die het wel weer dan? hoop op snel beterschap :D

Citaat van: pwassink op 10-05-2011 22:59:53
Helemaal zoals we dat van je kennen stephan ..  :eusa_dance:

haha bedankt peter  ;)

Citaat van: BBS op 10-05-2011 23:02:39
hey Stefan,

Mooi dat je nu ook de achterramen niet meer hoeft te slingeren. Op onze V zit ook elektrische ramen -voor en achter- en het is soms toch handig.
Trouwens mooi verslag heb je gemaakt  :eusa_clap: :eusa_clap:

idd super makkelijk ;D  ga proberen van elke grote klus zo mooie how to te maken :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

BBS

Citaat van: ulkeman op 10-05-2011 23:09:41
idd super makkelijk ;D  ga proberen van elke grote klus zo mooie how to te maken :D

Nog een keer in om een how-to te maken van het monteren van een AWD trekhaak + kabelboom? ;D ;D
Volvoloos....

ulkeman

Citaat van: BBS op 10-05-2011 23:12:31

Nog een keer in om een how-to te maken van het monteren van een AWD trekhaak + kabelboom? ;D ;D

ja hoor prima ;D  moest ook nog een keer xenon bij jou in maken als ik me niet vergis :eusa_think:

afdeling dalfsen

BBS

Citaat van: ulkeman op 10-05-2011 23:16:46

ja hoor prima ;D  moest ook nog een keer xenon bij jou in maken als ik me niet vergis :eusa_think:

Klopt, maar daar kan ik wel zonder op dit moment, zonder welvaartsknobbel/trekhaak/rukinrichting wordt het wat lastiger op dit moment... ;)
Die Xenon komt van het zomer/najaar wel weer. Niet kan alles tegelijk op dit moment. :(
Volvoloos....

ulkeman

Citaat van: BBS op 10-05-2011 23:25:53
Citaat van: ulkeman op 10-05-2011 23:16:46

Klopt, maar daar kan ik wel zonder op dit moment, zonder welvaartsknobbel/trekhaak/rukinrichting wordt het wat lastiger op dit moment... ;)
Die Xenon komt van het zomer/najaar wel weer. Niet kan alles tegelijk op dit moment. :(

oke prima :D

afdeling dalfsen

antraciet

Citaat van: pwassink op 10-05-2011 22:59:53
Hey Stephan,

Geweldig dat je weer mag rijden. Mijn zoon heeft helaas minder goed nieuws gekregen. Enkels moeten dag en nacht ingetaped worden en voetballen mag hij voorlopig niet meer(Maar zaterdag kan hij kampioen worden en doet hij gewoon mee  :eusa_shhh:) Mooi balen voor die kleine want hij staat op met een voetbal en gaat ermee naar bed, zal m moeten vastbinden denk ik  :eusa_wall: :eusa_wall:

Degene die aan het rondrennen was toen ik daar zat te solderen aan je zachtijsmachien ?

Ja helemaal goed  ;)

antraciet

jammer voor je zoon arjen hopen dat hij wel kampioen word dan en wanneer mag die het wel weer dan? hoop op snel beterschap :D

Misschien na de zomerstop  :eusa_pray:

ulkeman

Citaat van: antraciet op 10-05-2011 23:39:15

Misschien na de zomerstop  :eusa_pray:

laten we het hopen :eusa_pray:

afdeling dalfsen

antraciet

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

razorx

Je doet het weer helemaal op de nette manier. Ken niets anders van je.
Gewoon originele bedradingsmethode. Mocht die roffel ooit in andere handen komen heeft die gene geen vreemde puzzels.

Petje af!

ulkeman

Citaat van: razorx op 10-05-2011 23:47:45
Je doet het weer helemaal op de nette manier. Ken niets anders van je.
Gewoon originele bedradingsmethode. Mocht die roffel ooit in andere handen komen heeft die gene geen vreemde puzzels.

Petje af!

zo hoort het ook yits :)
heb geen zin aan gepuzzel later of nog erger een afgebrande auto door slechte bekabeling ;)

afdeling dalfsen

Vulk