de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

zo vanmiddag weer even met sjors bezig geweest aan de 142, en natuurlijk weer een paar foto's gemaakt.
schrik niet sommige foto's zijn ernstig  :o

voordat ik met de 142 verder ging heb ik eerst sjors even geholpen om zijn motor weer aan de kever te bevestiging.
kon hij verder met het blokkie en ik lekker knooien aan de 142.

daarna eerst de deuren verwijdert.

bijne het complete interieur er uit.

en dan kom je wat dingen tegen onder de matten  :o
wat me opvalt het zijn de eerdere slecht gerepareerde plekken die nu weer weggerot zijn :o

normaal gesproken zie je hier de band niet ;D

voorruit verwijdert.
wat een knooiers de vorige die hem opgelapt heeft.
het was rubber en kit wat de ruiten op de plek hield. :-X

alle ramen er uit.

nu alleen de gasbom en de achter bumper er af.
dan kan de slijptol er in :D
word vervolgt dus.......

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

850 T5 Freak

My god  :o uh succes verder!  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

ulkeman

Citaat van: 850 T5 Freak op 12-01-2012 18:12:22

haha.

het zal nog wel iets erger worden ben ik bang.
ik moet het nog uittikken  ;D
voordeel is wel dat dit panelen zijn die je compleet kunt bestellen dus oude er uitslijpen en nieuwe paneel in lassen.
kind kan de was doen.

afdeling dalfsen

arjen850

Citaat van: ulkeman op 12-01-2012 18:14:29
Citaat van: 850 T5 Freak op 12-01-2012 18:12:22

haha.

het zal nog wel iets erger worden ben ik bang.
ik moet het nog uittikken  ;D
voordeel is wel dat dit panelen zijn die je compleet kunt bestellen dus oude er uitslijpen en nieuwe paneel in lassen.
kind kan de was doen.

Ga je hem stralen?

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Ik denk als Wieb dit ziet dat hij die ook heeft....  Die had toen zomers toen hij met de 142 bezig was er 2 bokjes / hondjes onder gelast zodat hij de body rolbaar had, rolde 'm 's morgens vroeg naar buiten toe en zat de hele dag op een stoeltje ertussen te slijpen, kloppen en te lassen.  Denk dat menigeen van ons 'm zo wel gezien hebben toen.

Piere

Fukking hel, die's wel heel goed rot
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Johannoman

:eusa_shifty:

Ai ai ai, en daar heb ik trots in rondgereden! Het was dus een soort van lood om oud ijzer, want hij zag er toch altijd best goed uit. Onderhuids blijkbaar minder.

Zoals gezegd, het gebeurt nu in ieder geval wél grondig. Succes!

Harnt

Zo heeft een vriend van mij een 740 gekocht die uit Litouwen kwam. Heeft een tijdje bij ons gestaan zodat hij er mee bezig kon. Nadat hij de bekleding had weggehaald zag hij dit  :eusa_think:

Oh ja, de motor wou ook niet starten  :eusa_wall:

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Harnt

Citaat van: grijzev70tdi op 12-01-2012 21:53:44
Een diesel zo te zien?

Klopt!

Moet zeggen dat hij er alles aan doet om de 740 weer de weg op te krijgen. Er zit ondertussen een andere motor in en ook word ie weer netjes gelast. Maar het was wel even schrikken voor die jongen, hij stond er maar beteuterd bij te kijken.
Christina kon dit niet aanzien en heeft er voor gezorgd dat hij een deel van de aankoopprijs terug heeft gekregen.

ulkeman

Citaat van: Johannoman op 12-01-2012 21:29:03
:eusa_shifty:

Ai ai ai, en daar heb ik trots in rondgereden! Het was dus een soort van lood om oud ijzer, want hij zag er toch altijd best goed uit. Onderhuids blijkbaar minder.

Zoals gezegd, het gebeurt nu in ieder geval wél grondig. Succes!

ja hij is toch wel behoorlijk slechter als verwacht,....
der gaat nog veel meer uit.

afdeling dalfsen

grijzev70tdi

Citaat van: Harnt op 12-01-2012 21:59:12
Een diesel zo te zien?

Klopt!

Moet zeggen dat hij er alles aan doet om de 740 weer de weg op te krijgen. Er zit ondertussen een andere motor in en ook word ie weer netjes gelast. Maar het was wel even schrikken voor die jongen, hij stond er maar beteuterd bij te kijken.
Christina kon dit niet aanzien en heeft er voor gezorgd dat hij een deel van de aankoopprijs terug heeft gekregen.

Wil wel een paar foto's zien dan naturlijk ;) Sorry stephan voor je blog vervuiling
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Robster480

Bwoah, die 142 was z'n tijd gewoon ver vooruit met airco! Haha, lekker krokant hoor! Komt vast goed met lassen :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Robster480

Citaat van: grijzev70tdi op 13-01-2012 00:03:07
Citaat van: Harnt op 12-01-2012 21:59:12
Een diesel zo te zien?

Klopt!

Wil wel een paar foto's zien dan naturlijk ;) Sorry stephan voor je blog vervuiling

Over blog vervuiling gesproken, Ally Mc Beal nog gesproken van de week Stephan? ;D :evil:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>