de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

Mr Rens

Citaat van: ulkeman op 30-12-2010 12:32:11
bedankt voor die reactie's

het rammelen valt reuze mee hier hebben ze van die leuke slalommen in de weg zitten en dan hoor je niks.
de uitlaat hangt gewoon precies goed ;D

tja een filmpje zou ff moeten kijken hoe ik dat moet maken komt vast wel goed  ;D

@ dirk ja denk het ook dat ik zo beetje de enigste ben die iets van mosselman op de non turbo auto heeft :evil:

Heb er ook één liggen, moet hem er nog onder klussen. 2 N/A!!
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

ulkeman

Citaat van: Mr Rens op 30-12-2010 12:35:47
Citaat van: ulkeman op 30-12-2010 12:32:11
bedankt voor die reactie's

het rammelen valt reuze mee hier hebben ze van die leuke slalommen in de weg zitten en dan hoor je niks.
de uitlaat hangt gewoon precies goed ;D

tja een filmpje zou ff moeten kijken hoe ik dat moet maken komt vast wel goed  ;D

@ dirk ja denk het ook dat ik zo beetje de enigste ben die iets van mosselman op de non turbo auto heeft :evil:

Heb er ook één liggen, moet hem er nog onder klussen. 2 N/A!!

zolang die er nog niet onderzit :evil: :eusa_whistle: ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Mr Rens

Haha ja dat zeker! Niet echt sleutelweer nu, we zien wel. Maar jij hebt ook niet alle buizen uit de mosselmankit gebruikt ofwel?

Ik moet ook nog ff zien dat ik een verloopje in elkander klus, ofja de smid in de buurt dan
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

ulkeman

Citaat van: Mr Rens op 30-12-2010 12:55:06
Haha ja dat zeker! Niet echt sleutelweer nu, we zien wel. Maar jij hebt ook niet alle buizen uit de mosselmankit gebruikt ofwel?

Ik moet ook nog ff zien dat ik een verloopje in elkander klus, ofja de smid in de buurt dan

heb op 1 na alle buizen gebruikt.
der is nog 1 buis die dus op de mosselman turbo set moet. die heb ik niet jeff van het forum wel maar die heeft hem er (nog) niet op gebouwd.
verloop heb ik bij een automaterialen zaak op gehaalt ook van rvs gaat dus ook niet meer kapot :)

afdeling dalfsen

BenC70ES

Ziet er goed uit, heb je ook een foto van heel de wagen waar je de uitlaat op ziet?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ulkeman

Citaat van: BenC70ES op 30-12-2010 17:07:12
Ziet er goed uit, heb je ook een foto van heel de wagen waar je de uitlaat op ziet?

van de onderkant bedoel je ?

afdeling dalfsen

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Jack v

Staat wel goed die dubbele pijpjes, idd nog even een filmpje van het geluid en eenmooie foto van de achterkant.
:eusa_clap: :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tom480

Citaat van: Jack v op 30-12-2010 17:26:27
Staat wel goed die dubbele pijpjes, idd nog even een filmpje van het geluid en eenmooie foto van de achterkant.
:eusa_clap: :eusa_clap:

Ik ben ook wel benieuwd, Vind dubbele pijpen wel wat hebben :)
- R1200GS -

ulkeman

zal de foto morgen wel even maken het is nu te donker ;)

het filmpje heb ik geen idee hoe ik dat zelf zou moeten doen mijn camera of telefoon hebben qua geluid een hele slechte kwaliteit.

afdeling dalfsen

tom480

Stelt niet zoveel voor  :angel:
Men neme : 1 Volvo 850, bestuurder, camera : Gaan  ;D
Uploaden gaat op de zelfde manier als foto's  :)

- R1200GS -

ulkeman

Citaat van: tom480 op 30-12-2010 18:04:58
Stelt niet zoveel voor  :angel:
Men neme : 1 Volvo 850, bestuurder, camera : Gaan  ;D
Uploaden gaat op de zelfde manier als foto's  :)

haha de camera dat is het hem rest is geen probleem voor me

afdeling dalfsen

Thys

Hij klinkt lekker donker Stephan, ben ook erg benieuwd hoe hij in vollast rammelt, eh klinkt :evil:

En de bumper is mooi opgevuld, staat 'm erg goed.

ulkeman

Citaat van: Thys op 30-12-2010 21:36:05
Hij klinkt lekker donker Stephan, ben ook erg benieuwd hoe hij in vollast rammelt, eh klinkt :evil:

En de bumper is mooi opgevuld, staat 'm erg goed.

haha keer ritje op de a 28 dan maar ? rij maar is achter me ben wel is benieuwd naar je shortshifter vandaag eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht :o

afdeling dalfsen

Thys

Ruilen we binnenkort wel even een keer van auto, kun je mooi naar je eigen uitlaat luisteren :D Shortshifter is een aanrader! Wel ff wennen, maar na een paar dagen weet je niet meer beter.