Nieuw: Stefan - S40 2.0T

Gestart door stefmen, 07-04-2010 21:47:25

Vorige topic - Volgende topic

stefmen

Citaat van: darius op 08-04-2010 12:38:42
je hebt veeeeeeeeel minder pk,s en ik heb voor je gestemd.  ;D
Jaja, nu weet ik het wel... ;D
Maar ik ben toch best wel tevreden met mijn 160 paarden, maar tegen een T5 kan ik helaas niet op :P

Bedankt voor het stemmen!

white850t5

Mooi ding zeg ;), 160 pk is in nederland toch meer dan genoeg.

stefmen

Citaat van: white850t5 op 08-04-2010 20:29:27
Mooi ding zeg ;), 160 pk is in nederland toch meer dan genoeg.
Dankjewel! Ja, daar heb je wel gelijk in... Maar meer PK's zijn altijd wel fijn om te hebben natuurlijk!

mevita

weer een stemmetje erbij,
succes met je project,

groetjes mevita

stefmen

Citaat van: mevita op 08-04-2010 23:26:14
weer een stemmetje erbij,
succes met je project,

groetjes mevita
Dankjewel! Elke stem kan ik gebruiken, dus.... Stemmen maar ;D :angel:

-D©©©L-

Heej, nog een spamtopic.

Beetje zielig.

stefmen

Citaat van: -D©©©L- op 09-04-2010 00:00:57
Heej, nog een spamtopic.

Beetje zielig.
Achja.. Zo kun je het ook opvatten natuurlijk...

UserID6342

R o b

Dag 40forumgenoot...gestemd!  ;)

stefmen

EVV

Citaat van: stefmen op 09-04-2010 00:09:51
Citaat van: -D©©©L- op 09-04-2010 00:00:57
Heej, nog een spamtopic.

Beetje zielig.
Achja.. Zo kun je het ook opvatten natuurlijk...
Hoe moeten we het anders opvatten? Je meldt je hier aan, met gelijk in je openingspost het verzoek op je website te stemmen, waardoor jij geld kunt verdienen. Je geeft zelfs aan dat dat een reden is hier een account aan te maken. Daarna maak je nog een topic aan met alleen maar het verzoek om te stemmen. Vind ik toch aardig op SPAM lijken.

stefmen

Citaat van: EVV op 09-04-2010 09:05:48
Hoe moeten we het anders opvatten? Je meldt je hier aan, met gelijk in je openingspost het verzoek op je website te stemmen, waardoor jij geld kunt verdienen. Je geeft zelfs aan dat dat een reden is hier een account aan te maken. Daarna maak je nog een topic aan met alleen maar het verzoek om te stemmen. Vind ik toch aardig op SPAM lijken.
Je moet het opvatten als: een mede volvo liefhebber die bewondering heeft voor de 850 en zich aanmeld op dit forum en vervolgens een verzoek om te stemmen plaatst omdat het idee op de andere volvo forums positief ontvangen is. Ik plaats dit bericht niet alleen omdat ik stemmen wil werven, maar ook omdat ik wil zien wat de beoordelingen van het idee zijn. Indien er goede argumenten zijn waar ik niks tegen in te brengen heb, kan ik hier rekening mee houden. Tevens dient niet vergeten te worden dat ik me hier heb aangemeld om af en toe de 850's (t5 :eusa_angel:) in de gaten te houden die te koop staan en bekende kwaaltjes te kunnen herkennen.

Verder zal ik er niet rijker van gaan worden de komende jaren... Hooguit armer (in tijd), maar dat heb ik ervoor over om een goede dienst op te zetten waar mensen gratis gebruik van kunnen maken.