Top 10 meeste pk's van dit forum

Gestart door Ronin, 05-04-2010 13:31:23

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Even kijken of dit ook in beeld te brengen is een top 10 van roffels met de meeste pk's onder de motorkap van dit forum.
Eventueel aangevuld met de nodige upgrades.

Wie trapt af?

-D©©©L-

Ik pak vast de nootjes en een pilsje, eens kijken hoe dit zich ontwikkeld.  ;D

Turbo-Geek

Volgens mij op #1. JC Viggen met bewezen pk's en gewoon rijdend.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Ronin

Wat ik onder jou avatar zie staan Turbo-Geek is ook niet misselijk ;)

Turbo-Geek

Nee dat niet maar absoluut geen topper qua vermogen en daar gaat het hier over.
Wellicht een topper is het automaat segment maar doe zeker niet mee met heren zoals JC viggen, Mitchelli, Schutten, Marc, en ga zo maar door.
  The things you own end up Owning you !

reneetje

Niet zo kort door de bocht met alleen naar de PK's te kijken , koppel is minstens zo belangrijk.

In het Nederlandse verkeer geeft dat een fijn rijdende krachtige wagen die je niet telkens zenuwachtig boven in de toeren hoeft te  jakkeren .....
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-

Citaat van: reneetje op 05-04-2010 14:37:16
Niet zo kort door de bocht met alleen naar de PK's te kijken , koppel is minstens zo belangrijk.

In het Nederlandse verkeer geeft dat een fijn rijdende krachtige wagen die je niet telkens zenuwachtig boven in de toeren hoeft te  jakkeren .....

Je kan toch ook koppel bovenin hebben ? dan zal je toch echt wat toeren moeten maken om van de plek te komen.

reneetje

Koppel kan je niet vroeg genoeg hebben om een fijn rijdende wagen te krijgen,dat gejank bovenin die toeren is mooi voor een v tec etc. met bijbehorende bestuurders.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ronin

Is de auto aan de pk's dan zit daar automatisch ook een redelijke dosis aan koppel bij dat lijkt mij logisch.

-D©©©L-

Citaat van: reneetje op 05-04-2010 14:42:40
Koppel kan je niet vroeg genoeg hebben om een fijn rijdende wagen te krijgen,dat gejank bovenin die toeren is mooi voor een v tec etc. met bijbehorende bestuurders.

Ben ik niet helemaal met je eens, teveel koppel onderin kan ook een zenuwachtige wagen geven. Ik heb tot ca 2000 rpm liever iets minder koppel, lekker relaxed bebouwdekom en file rijden.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

reneetje

Citaat van: -D©©©L- op 05-04-2010 14:47:27
Citaat van: reneetje op 05-04-2010 14:42:40

Ben ik niet helemaal met je eens, teveel koppel onderin kan ook een zenuwachtige wagen geven. Ik heb tot ca 2000 rpm liever iets minder koppel, lekker relaxed bebouwdekom en file rijden.

??? ::)

Welke (benzine) turbo wagen geeft er tot 2000 rpm dan een bult koppel?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Gaan jullie die popcorn nog delen met de rest? :eusa_pray:

Laserblue

Citaat van: Emiel op 05-04-2010 16:05:58
Gaan jullie die popcorn nog delen met de rest? :eusa_pray:

alstublieft