Volvo V70 stallen

Gestart door Tjeuk, 05-04-2010 17:32:44

Vorige topic - Volgende topic

Tjeuk

t

Laserblue

Tjiddo  ::)

Ik zal er serieus op reageren  ;)

nee, zou 'm wel op blokken zetten je banden op z'n kant stapelen en af en toe eens starten.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rogerV701998

Laserblue

ach, dan hebben we dat maar gehad  ::)

Ben

Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen zoveel moeite doen (10 onzinberichten plaatsen) om een 850 hier in de verkooprubriek te krijgen.
ik denk dat Marktplaats veel effectiever is.

En Tjiddo, ga je je auto nou verkopen of op blokken zetten?

thuur

Goed wassen, vergeet de bodem niet, droog rijden, in de was zetten en goed op temp. laten komen (bij voorkeur 50 km of meer) en pas uitzetten op de definitieve plek. Accu afkoppelen en aan een geschikte lader hangen. Banden flink op spanning brengen. Zorg dat de tank goed vol is. Leg er geen zeil of doeken overheen. Niet starten in de tussentijd.

Na een jaar: accu aankoppelen, starten en wegrijden. Na een flinke rit olie en filter wisselen.

Maar goed, je hebt hem al te koop staan, het is je gelukt ondanks onze inspanningen.

Gr :-\

Laserblue

Citaat van: thuur op 05-04-2010 17:47:14
Goed wassen, vergeet de bodem niet, droog rijden, in de was zetten en goed op temp. laten komen (bij voorkeur 50 km of meer) en pas uitzetten op de definitieve plek. Accu afkoppelen en aan een geschikte lader hangen. Banden flink op spanning brengen. Zorg dat de tank goed vol is. Leg er geen zeil of doeken overheen. Niet starten in de tussentijd.

Na een jaar: accu aankoppelen, starten en wegrijden. Na een flinke rit olie en filter wisselen.

Maar goed, je hebt hem al te koop staan, het is je gelukt ondanks onze inspanningen.

Gr :-\

Ik ken fora waar mensen die dit proberen na 5 onzinberichten op -1000 worden gezet  ;) ;D :eusa_whistle:

thuur

Citaat van: Laserblue op 05-04-2010 17:55:29
Ik ken fora waar mensen die dit proberen na 5 onzinberichten op -1000 worden gezet  ;) ;D :eusa_whistle:

Zoveel macht heb ik niet..

Gr :evil:

Laserblue

Citaat van: thuur op 05-04-2010 18:23:27

Zoveel macht heb ik niet..

Gr :evil:

gelukkig maar, anders had ik nu op 9 gestaan  ;D

Ludo

Zoveel moeite zou ik niet eens doen, gezien het aantal zinnige posten die er uit komen.  ::)
Gewoon op de delete knop drukken en klaar...

:evil:

Henk855

Ach een auto met Nieuwe kopkampen is altijd interessant ;D

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com