Uitvallen tijdens rijden

Gestart door Dirk20v, 05-04-2010 18:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk20v

Als de benzinedrukregelaar stuk is en ik rij op lpg aan 130km/h. Zou de motor dan niet beginnen stotteren ipv plots uit te vallen?

Ludo

Ik weet niet wat je wil horen, een kant en klare oplossing heb ik niet.
Maar zoals Dirk al schreef, puntsgewijs zoeken en onderdelen uitsluiten.
Beginnen bij het begin zegt men wel eens.
De meest voorkomende onderdelen zijn genoemd (kan je trouwens terugvinden in andere topics), nu is het aan jou om actie te ondernemen, anders kunnen we lullen tot het oneindige...

Dirk20v


Dirk20v


foekie

Opzich is dat toch vreemd? Als de krukassensor namelijk kapot is.. doet hij helemaal niks meer!

haasje

Er bestaat ook nog een tussenfase, de sensor werkt meestal wel goed, maar soms niet. Dit is overigens de lastigste periode om een probleem te lokaliseren. Het makkelijkste zoeken is als iets compleet defect is, iets wat soms wel en soms niet werkt is heel lastig zoeken.

foekie

Hoe ben je daar achter gekomen??

Dirk20v

Blijven rijden totdat die nie meer ging, en dan laten afslepen.
Hier op de site zijn er mensen die denken dat ze alles weten, maar in feite  :eusa_naughty:

haasje

#23
Het probleem is dat er (meestal terecht) begonnen wordt met de meest voorkomende oorzaken die passen bij jouw klachten. Indien dit niet helpt/uitgesloten wordt, kun je pas verder gaan zoeken. En omdat er nu bij jouw iets defect gaat wat zelden defect gaat, weten/kunnen wij niets?

UserID6342

Citaat van: Dirk20v op 11-07-2010 20:33:18
....Hier op de site zijn er mensen die denken dat ze alles weten, maar in feite  :eusa_naughty:
Ok dan, vraag ik me even hardop af waarom je dan hier komt ?  JIJ had toch een probleem of niet, JIJ vraagt toch om advies ?

Je krijgt een opsomming van de meest voorkomende dingen zoals Erwin ook al terecht opmerkt.  Dat het nu toevallig iets anders is/was wilt absoluut niet zeggen dat hier geen kennis van een 850 of x70 zou zijn.

En nu, al 11 berichten gepost, zet je 'm nu te koop ? :evil:

Ludo

Citaat van: Dirk342 op 11-07-2010 21:16:24
Citaat van: Dirk20v op 11-07-2010 20:33:18
....Hier op de site zijn er mensen die denken dat ze alles weten, maar in feite  :eusa_naughty:
Ok dan, vraag ik me even hardop af waarom je dan hier komt ?  JIJ had toch een probleem of niet, JIJ vraagt toch om advies ?

Je krijgt een opsomming van de meest voorkomende dingen zoals Erwin ook al terecht opmerkt.  Dat het nu toevallig iets anders is/was wilt absoluut niet zeggen dat hier geen kennis van een 850 of x70 zou zijn.

+ 1

Je kan volgende keer ook gelijk naar de dealer gaan hoor.
Succes is daar ook meteen verzekerd...

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 11-07-2010 21:16:24
Citaat van: Dirk20v op 11-07-2010 20:33:18
....Hier op de site zijn er mensen die denken dat ze alles weten, maar in feite  :eusa_naughty:
Ok dan, vraag ik me even hardop af waarom je dan hier komt ?  JIJ had toch een probleem of niet, JIJ vraagt toch om advies ?

Je krijgt een opsomming van de meest voorkomende dingen zoals Erwin ook al terecht opmerkt.  Dat het nu toevallig iets anders is/was wilt absoluut niet zeggen dat hier geen kennis van een 850 of x70 zou zijn.

En nu, al 11 berichten gepost, zet je 'm nu te koop ? :evil:

Zelfs ik heb al een paar keer technisch advies gegeven... ;D

elianmars

Citaat van: Dirk20v op 11-07-2010 20:33:18
Hier op de site zijn er mensen die denken dat ze alles weten, maar in feite  :eusa_naughty:

Blijf dan lekker weg van dit forum. Wat een stomme, ondankbare opmerking, zeg  ::)