Wanneer airco aan?

Gestart door rico, 07-04-2010 15:58:18

Vorige topic - Volgende topic

rico

Ik vroeg mij af wanneer de airco aangaat,ik heb Ecc en ga er voor het gemak maar vanuit dat mocht de binnentemperatuur hoger worden dan het ingestelde de Airco vanzelf aangaat.

Nou was het toen ik om 14:00 weg ging al aardig warm in de auto en verbaasde me dat hij niet aan ging,wel ging hij hard blazen met buitenlucht.
Nou is mijn vraag,gebruikt de ecc de buitenlucht zolang die niet te warm is om het interieur te koelen en waarom springt de airco niet bij?
N.B Alles staat op Automatisch

Handmatig doet alles het gewoon goed!

Theostek

Temperatuur sensor van interieur meestal de oorzaak.
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

francois

hoor je een geluid bij een van de handgrepen

schoon maken

gr

rico

Citaat van: Theostek op 07-04-2010 20:19:10
Temperatuur sensor van interieur meestal de oorzaak.

Is nieuw dus is zo goed als uitgesloten!

FGG

Bij mij slaat de koeling wel degelijk aan bij temperaturen als vandaag wanneer ik de temperatuur instel op 20 of 21.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Geen boekje erbij gehad? Kun je hier op het forum vinden :)

ECC met knop op OFF laat de airco aangaan op stand ruiten of maximaal koud. ECC op ON is altijd de airco aan.

Gr 8)

rico

Citaat van: thuur op 07-04-2010 21:11:27
Geen boekje erbij gehad? Kun je hier op het forum vinden :)

ECC met knop op OFF laat de airco aangaan op stand ruiten of maximaal koud. ECC op ON is altijd de airco aan.

Gr 8)

Ik heb diverse auto's met climate control gereden maar die schakelde automatisch de airco in indien nodig vandaar mijn vraag.

Theostek

Als de ECC niet wordt uitgeschakeld zal altijd, indien nodig automatisch de airco gaan werken, ECC wil alleen zeggen electronic climate control, heeft niets te maken met automatisch uit of aan zetten.
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

tackle

de temperatuur is niet laag genoeg. Lijkt me.