PDA als navigatiesysteem

Gestart door DopdeDouwer, 03-02-2004 20:36:18

Vorige topic - Volgende topic

DopdeDouwer

Mn pa heeft van zn werk zon palm top gekregen om zn afspraken in bij te houden :-\
Echter zag ik een tijd terug op TV dat je er veel leukere dingen op kan doen zoals m gebruiken als naviagtie systeem.

Aangezien we met de krokus naarOoostenrijk gaan lijkt t ons wel handig om dat ding dan aan de praat te hebbeb...
Alleen hoe werkt dat? Moet je hiervoor nog extra hardware kopen want dat is niet de bedoeling. (tenzij het niet heel duur is)
Is het mogelijk dat je gewoon een route uitstippelt op een kaart. Of slaat tie alleen één mogelijke route op en gebruik je t eigenlijk alleen als "papier" om te kijken waar je moet afslaan etc.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om toch een soort actief naviagtie systeem te hebben, zonder dat je een GPS-zender hebt, dit zou toch moeten kunnen, doordat tie op tijd gaat of dat je na dat je een afslag genomen hebt m wegkan strepen zo dat het programma weet waar je bent.
Of ben je altijd gebonden aan een koppeling met een GPS-zender/ontvanger?

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen...
Het zou een hoop gekibbel kunnen voorkomen op de voorste 2 stoelen :D
Vierkant Rules

Reitse

Kijk even in het off-topic deel, daar heeft een PDA-navigatie-thread gelopen.
Beste systeem voor mij is nog steeds TomTom, heb je wel GPS-ontvanger voor nodig.

DopdeDouwer

ik heb ff gekeken in het topic, maar als ik het goed begrijp is het op die manier inderdaad alleen mogelijk via een GPSontvanger (heet dat een GPS-muis?)
Wat kost zoiets?

naar het ander topic over PDA
Maar ik heb nog niets kunnen vinden over het laten zien van een route, die je dan desnoods zelf kan bij houden op je Palm
Vierkant Rules

Reitse