rollenbank

Gestart door darius, 08-04-2010 10:36:51

Vorige topic - Volgende topic

darius

Daar mijn auto nu redelijk in orde begint te geraken  ;D Wil ik eens een rollenbankdagje organiseren.  Is hier animo voor en wanneer en waar. Ik sta overal voor open.

Laat even weten wie er zin in heeft ,wil dit binnen een week of zes doen en op een zaterdag ..

Grtz DaRius
No show, only go.

MarkoC70T5

ligt er aan waar je gaat rollen ik ga binnen 4 weken rollen bij  DP engineers.
Die hebben een iets beter ventilatie als in goes  ;D
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Marijn Degens

Is er net een geweest, maar op zich zou ik nog wel een keertje willen gaan, mits niet naar RICA wateringen. Daar zijn we afgelopen keer geweest.

darius

Ik  sta overal voor open hoor. hoe meer zielen hoe meer vreugd. eerst kijken hoeveel mensen er willen meedoen en wat de beste datum is  ;D Dan een bank uitzoeken waar we terecht kunnen OK ? (een bank ergens in het midden van Nederland, suggesties zijn welkom)

Als er tien auto,s meedoen ga ik een bank reserveren, en proberen een leuke prijs te arrangeren  :angel:
No show, only go.

nickk.

Probeer Midas Deckers eens te peilen in Essen. Hebben een MAHA bank, wil ik de mijne ook op afstellen. Kwestie van die intercooler dr in proppen, dan ben ik voor.

http://www.motorenrevisie-deckers.be/MOTORENREVISIEDECKERS/_PREDEFINED/index.asp?web_language=EN&web_sitename=MOTORENREVISIEDECKERS&INTRO_OK=INTRO_OK

darius

De bioloog Midas ook actief met rollenbank  ;D Goeie tip Nickk en natuurlijk had ik op je gerekend  8)

PS ook ander types volvo zijn welkom, bijv de nieuwere N R auto,s  etc
No show, only go.

nickk.

Citaat van: darius op 08-04-2010 12:40:56
De bioloog Midas ook actief met rollenbank  ;D Goeie tip Nickk en natuurlijk had ik op je gerekend  8)

Moet wel realiseerbaar zijn. Hoeveel tijd kost het om een auto te rollen? Deckers is niet duur met zn bank en automaten is geen probleem.

darius

Citaat van: nickk. op 08-04-2010 13:58:13

Moet wel realiseerbaar zijn. Hoeveel tijd kost het om een auto te rollen? Deckers is niet duur met zn bank en automaten is geen probleem.

Ik ga morgen een lijstje maken en de rollers gaan op volgorde dus de eerste tien geinteresseerden zijn het eerst aan de beurt. Eeerst even afwachten hoeveel animo er is  (en anders gaan we lekker samen Nickk)
No show, only go.

Gunnar

Als ik er een volvo gril in prop mag ik dan ook mee met een toyota? :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

darius

Citaat van: Gunnar op 08-04-2010 14:19:33
Als ik er een volvo gril in prop mag ik dan ook mee met een toyota? :-)

Jij MOET mee als beunteam "huistuner" Gunnar voor de "fine" tuning  ;D
Tuurlijk kom lekker ook met je Yotota  :P  ;D
No show, only go.

nickk.

T hoeft van mij helemaal geen volvo rollendag te worden, vind t juist wel aardig als we ook eens wat ander bruut vermogen zien.  ;D

willem169

Zou ook wel eens willen weten hoeveel pk's/nm's de mijne heeft. Puur voor de fun. Verder is het natuurlijk altijd leuk om andere 850 rijders te ontmoeten

elianmars

PS ook ander types volvo zijn welkom, bijv de nieuwere N

:eusa_shifty:

Ligt er een beetje aan wanneer het gaat gebeuren, maar ik ben wel benieuwd hoeveel paarden er op dit moment onder de kap aanwezig zijn.

arjenT5R

ergens voor eind april?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Turbo-Geek

Midden van het Land ?  Serieuze bank ?  Serieuze koeling ?

Dan is Verhoeven Tuning/Mosselman Turbo's in De Harskamp de ENIGE serieuze oplossing !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------